Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 05. 10. 2022  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler www.ocianews.com bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Hydraktiv 2 to je pohodlíčko !
ze dne 19.05.2005, autor článku: techex

Komentář ze dne: 20.05.2005 07:15:50     Reagovat
Autor: [HonzaBK] - Jan (sustacek@blansko.cz)
Titulek: Zajímavé
Zajímavý článek, který nám přiblíží trochu torie o našich miláčcích.

Komentář ze dne: 20.05.2005 08:11:57     Reagovat
Autor: [Alien] - Aien (Petr.Kuncik@czech-tv.cz)
Titulek: Dobré
Z hlediska informačního je to vynikající záležitost, ale z hlediska stylistického je to opravdu děs. O pravopisných chybách nemluvě. Jinak Oldo, dál, dál, určirě toho máš pro nás daleko víc a tvé vědomosti jsou bezedné a o to jde. Tak mnoho zdaru.

Komentář ze dne: 20.05.2005 09:18:11     Reagovat
Autor: [Žulda] - Žulda (radek.rehorek@centrum.cz)
Titulek: Dobrý
Technicky super článek, i když já H v autě nemám. Ale jak by řekl můj třídní z průmky "Vy jste špičkoví technici a brilantní odborníci, ale duševno, to vám chybí" :-D
No ale já taky nedokážu napsat slohovou práci...

Komentář ze dne: 20.05.2005 22:19:41     Reagovat
Autor: [Henry] - Jindřich (x_henry@volny.cz)
Titulek: Opět nová pravda
Tento článek potvrzuje, že mýty a pověsti nejsou vždy pravdivé. Názor první: hydraulika= špatné - naopak super
názor druhý: XA= rodinný kočár - naopak kočár i sporák
Moc hezký článek, který vysvětlí lidem co mohou mít za dobrý peníz investovaný do koupě XANTIE ACTIVA.
Verze 2,0/16V je rozhodně lepší "sporák" než např. OPEL CALIBRA nebo jiný součastník z let 93 až 99.

Komentář ze dne: 22.05.2005 08:45:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Robert (voldan@c-box.cz)
Titulek: HydroaktivII a jeho ošálení
U H1 lze vynutit ručně tvrdší režim. Toto u H2 standardně nelze, ale pro případ extrémního poměkčení vozu osazením nestandardních typů koulí by to pro řidiče takovéto úpravy nemuselo být k zahození. Øešení se jeví nasnadě! Snímač pro brzdy je obyč tlakový spínač. Paralelním připojením spínače který je dostupný z místa řidiče navodíme řj stav intenzivního brždění a ona přituží systém. Předesílám, je to jen v teoretické rovině, v praxi zatím nezkoušeno. Berte to jako podnět k zamyšlení pro "hydraulické koumáky".

Komentář ze dne: 31.05.2005 23:11:17     Reagovat
Autor: [Tomba] - Tomáš (t.basanda@tiscali.cz)
Titulek: Re: HydroaktivII a jeho ošálení
S tím snímačem by to asi nešlo, protože ØJ hydraktivu je docela inteligentní a vyhodnocuje informace ze všech čidel najednou, dokáže vyloučit tzv. chybnou informaci z jenoho čidla (trvale sešlápnutá brzda) a nahradit ji informacemi z ostatních čidel (čidlo pohybu karoserie, zrychlení apod.) Takhle to mám bohužel na Xantě, že mi nefunguje čidlo na brzdě a hlásí trvale sešlápnuto, ale Hydro přesto funguje v měkkém i tvrdém režimu podle údajů z ostatních čidel (prověřeno při zkušební jízdě se zapnutou diagnostikou E.L.I.T.)

Komentář ze dne: 21.06.2005 15:38:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kybergreg (kybergreg@email.cz)
Titulek: Jak poznám, jestli má Xantie Hydractive II?
Ahoj lidi,
přemýšlím o koupi Xantie jako náhrady za rodinným potřebám již nevyhovující Škodu 130. Chtěl bych kombíka, motor asi nejlépe 1,8 16V 81kW, ten dostatečně potáhne a přitom budu ještě v přijatelné kategorii povinného ručení; určitě chci klimatizaci a pravděpodobně Xantii II, tj. rok výroby 1999-2001. Otázka je, jaké další vybavení auta? Zajímalo by mě např. rozdíl v chování vozu mezi Hydractive I a Hydractive II a taky jak poznám, jaká verze (I nebo II) v kupované/prohlížené Xantii je?

Komentář ze dne: 21.06.2005 19:45:31     Reagovat
Autor: [Mamut] - Mamut (mamut@volny.cz)
Titulek: Re: Jak poznám, jestli má Xantie Hydractive II?
Xantie je buï bez Hydraktivu nebo mají Hydraktiv II (Hydraktiv I je pouze u XM), a auta vybavené Hydraktivem jsou poznat podle zapínacího tlačítka režimu sport buï vpravo na palubní desce nebo před ovládačem světlé výšky a podle průměru trubek vedoucích k předním pístnicím, bez Hydry asi 4mm, s Hydraktivem cca 10mm. Přeji ti dobrý kup.

Komentář ze dne: 26.06.2005 17:13:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Dan (dvodrazka@seznam.cz)
Titulek: Dotaz na napájení
Zdravim,

i když nemám xantii, ale xm tak zapojení počítače by mělo být asi stejné co? Kdyby bylo mohl by jsi mi poslat které piny jsou určené pro pevné napájení a které pro připojení plusu na od klíčku. Nejsem s těch krátkých názvů nijak moudrej.


Dík
Zdraví Dan

Komentář ze dne: 30.12.2005 11:22:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal (Koule) (@)
Titulek: oprava
jak muzes porovnavat takovej srac jako je xantie s Calibrou? To auto patri uplne jinam,neni to zadnej sporták.

Komentář ze dne: 30.12.2005 21:36:31     Reagovat
Autor: [Zizalka] - Tomáš (zizalka@vol.cz)
Titulek: Re: oprava
to ses asi utal ne? to snad melo byt : jak muzes porovnavat takovej srac jako je calibra s xantii? ne?

Komentář ze dne: 30.12.2005 23:18:42     Reagovat
Autor: [Henry] - Jindřich (x_henry@volny.cz)
Titulek: Re: oprava
Musím reagovat, protože to je názor na můj příspěvek. To může napsat jen člověk, který neumí číst nebo nečte nebo neumí posoudit hodnocení jiných. Jinak by se dočetl od odborníků, že CALLIBRA je postavená na podvozku VECTRY a jako sporák jenom vypadá. Jízdní vlastnosti u verze TURBO vůbec neodpovídají sportovnímu zařazení auta. To je názor odborníků a několikrát zveřejněný v motoristických časopisech.

Komentář ze dne: 09.01.2006 18:14:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - DIPSY (@)
Titulek: CALIBRA VS XANTIA
Calibra je velmi tazka a vobec sa nechova tak ako vyzera motor vobec nie je extremny a podvozok takmer seriovka z vectry takze je to uplne na hovno a to ani nechcem vraviet o komforte v ktorom xantii nesiaha ani po predny blatnik(ani ked sa xantika max znizi :) )

Komentář ze dne: 14.01.2006 16:58:36     Reagovat
Autor: [Child] - Martin Child (childeater@centrum.cz)
Titulek:
Hola, článek jsem docela se zaujetím přečetl. Pravopisné chyby jsou buï opravené, nebo tam nebyly. Obsah se mi líbil též...četl jsem ten článek před půl rokem, kdy jsem Xantii teprve vybíral a moje dojmy z článku byly pozitivní. Jen tak dál, čím víc zkušeností a informací pro začínající i pokročilé tím lépe. Child

Komentář ze dne: 15.07.2006 13:34:50     Reagovat
Autor: [1779] - Petr (ps240709@seznam.cz)
Titulek: Pomoc!!!
Na autora jsem nenašel mail. Potřebuji pomoc s hydraulikou. Ozvěte se někdo s kontaktem. Díky.

Náhodný obrázek
Závěrečný oběd XV4 Na Knížecí
Takhle jsme se tam sešli
zobrazení: 2743
známka: 2.00

Poslední komentáře
bez titulku
"Mě vše funguje"
Rekonstrukce diskuzního fóra
bez titulku
"jj taky jsem si říkal že je to z první . . . "
Malý kvíz pro naše Xantiaky
stará parta
"Zdar "důchodci". jj když si vz . . . "
Stránky Xantiaclubu nekončí - jedeme dál
bez titulku
"Zdravím všechny po letech. Jsem rád, ž . . . "
Rekonstrukce diskuzního fóra
Re:
"Díky za info. :)"
Rekonstrukce diskuzního fóra
bez titulku
"Jj, vyzkoušeno a už funguje ;-) "
Rekonstrukce diskuzního fóra

Kalendář
<<  Říjen  >>
PoÚtStČtSoNe
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31       

Inzerce
14.9.2022 - +421951510107
nabídka (Auto-moto)
Dobry den, ponukam Xantiu…
14.9.2022 - +421951510107
nabídka (Auto-moto)
Dobry den, ponukam Xantiu…
24.8.2022 - 1
poptávka (Auto-moto)
1


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Holfi Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.