Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 29. 03. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Palubní počítač pro Xantii HDI
ze dne 12.01.2007, autor článku: lewkins

Komentář ze dne: 13.01.2007 09:49:54     Reagovat
Autor: [DeX] - DeX (pmichalejko@tiscali.cz)
Titulek: Info k PP?
Zdar hezke. Prosim jeste co vsechno se z toho da dostat za info? jake to ma rozmery, nedalo by se to umistit misto hodin pri male uprave, pokud to tedy umi taky hodiny?
Dikes

Komentář ze dne: 13.01.2007 13:49:40     Reagovat
Autor: [frenk] - Frenk (frank@centrum.cz)
Titulek: Comp Xantia
Zdravim. Nahledy zobrazeni jsou zde http://www.xantiaclub.cz/gallery.php?akce=obrazek_ ukaz&media_id=1860
Jiri

Komentář ze dne: 13.01.2007 14:25:48     Reagovat
Autor: [mevi] - Ondřej (ondra.mervart@seznam.cz)
Titulek: BENZIN
V tom odkazu jsou nahledy v galerii Xantia 1.8/8 / Break / 26.7.1995 je tedy možny podle tohoto navodu zapojit PP i do benzinove xantie? ja mam 2,0i a 3,0 ani jedna pocitac nema kde bych sehnal čisla pinu pro tyhle motory? dekuji.

Komentář ze dne: 13.01.2007 21:02:01     Reagovat
Autor: [frenk] - Frenk (frank@centrum.cz)
Titulek: PP pro benzin
Zalezi na typu ridici jednotky. Napis nejake blizsi informace o autech (presny typ, motor, rok vyroby..). Dame to dohromady. Jiri

Komentář ze dne: 13.01.2007 21:40:58     Reagovat
Autor: [kutnohorak] - jiří (vitous2@atlas.cz)
Titulek:
a co takhle počitač pro 1,8 benzin..informace by nebyla?

Komentář ze dne: 13.01.2007 21:55:43     Reagovat
Autor: [kutnohorak] - jiří (vitous2@atlas.cz)
Titulek:
a kde jsi sehnal pp?Na vrakači?_

Komentář ze dne: 14.01.2007 11:53:42     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek:
Mělo by to jít na všechny motory řízené počítačem. S jedním si ale nejsem jistej...jestli starší modely s mechanickym tachometrem(s náhonem) měly snímač rychlosti auta. Pokud ne, musel by se doplnit.
Display jsem sehnal přes inzerát. Ale dá se sehnat na vrakáči. Ceny se pohybují kolem 800 až 1.000 korun. Dá se ale pořídit i levnějš.
Pozor ale na jednu věc...některé PP měly funkci navíc - dojezd na zbytek paliva v nádrži. K těmto PP pak potřebuješ čidlo v nádrži. Nevím, jak to vypadá ani jestli se to dá dobastlit do nádrže u Xantie. Popravdě řečeno, jsem neviděl ani počítač s touto funkcí. Jen jsem o tom četl.

Komentář ze dne: 23.02.2007 14:04:00     Reagovat
Autor: [Knight] - Michal (michal.knight@seznam.cz)
Titulek: Re:
A neumi nahodou vsechny PP, tu funkci dojezdu - neni to otazka jen zapojeni potrebnych PINu?
Pokud ne, jak poznat, ze danou fci. PP ma?
A lze pouzit PP s i bez dane fce. v Xantii dle uvedeneho postupu, tak ze nezapojime potrebne PINy?
Diky Michal

Komentář ze dne: 23.02.2007 15:55:54     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek: Re: Re:
Na tuhle otazku muze odpovedet nekdo z XMaku pokud ma funkcni dojezd. Po odpojeni zminenych tri vodicu odzkouset jestli je tam ta funkce stale dostupna. Jeden z pinu je minus. Zkousel jsem merit napeti a pres odpor simulovat zmenu, ale bez odezvy. A ted uz se mi to nechce kuchat. Navic vzhledem k neprilis kvalitni informaci od plovaku bych tomu moc neveril. Frenk

Komentář ze dne: 23.02.2007 19:12:45     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek: Re: Re:
Podle meho nepodlozeneho nazoru, pokud nezapojis u PP s funkci dojezdu ty konkretni PINy, PP vyhodnoti chybu cidla a misto zobrazeni km na dojeti ukaze (---) jako je to u okamzite spotreby...
Ale jak pise frenk, chtelo by to vyzkouset u zabudovanyho PP v XM.
Jinak si myslim, ze cidlo v nadrzi nebude nic jinyho, nez dvojity potenciometr(jeden pro ukazatel stavu paliva a druhy pro PP).

Komentář ze dne: 24.02.2007 02:25:39     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Re:
Pridal jsem do galerie schema pripojeni compu v XM....
http://www.xantiaclub.cz/gallery.php?akce= obrazek_ukaz&media_id=1993
Frenk

Komentář ze dne: 24.02.2007 02:33:12     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re:

Komentář ze dne: 24.02.2007 15:53:41     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Aha...takze zadnej dvojitej snimac v plovaku, ale vystup z elektroniky ukazatele paliva v nadrzi.
Az budu mit nekdy venku palubku, hodim voko, jestli tam neni neco podobnyho...ale to uz bych chtel od xantusky asi moc...

Komentář ze dne: 25.02.2007 22:33:29     Reagovat
Autor: [Knight] - Michal (michal.knight@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
A jak asi Xantie ziskava informaci o mnozstvi paliva v nadrzi? Stejne jako XM? -> Na to se napojit a je i info o dojezdu.

Komentář ze dne: 26.02.2007 20:19:00     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Podle schema, ktery vyse uverejnil frenk, bere PP v XM info o mnozstvi paliva z elektroniky palubky. Ta zrejme nejakym zpusobem prevadi signal. Nechce se mi verit, ze by jej jen kopirovala...
Ve schematech od Xantie jsem zadnej podobnej vystup nenasel...mozna to jen neni uvedeny ve vykresech. Az budu vyndavat palubku, mrknu, jestli tam nejsou nejaky nevyuzity vystupy...

Komentář ze dne: 31.08.2007 22:52:19     Reagovat
Autor: [Knight] - Knight (michal.knight@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re:
Ahoj, tak PP s dojezdem mám teï doma, pokud se připojí do auta a přepne na dojezd začnou na něm opravdu blikat ---. Michal

Komentář ze dne: 01.09.2007 19:36:36     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Jestli se ti bude chtit, zkus na ty tri vstupy PP pripojit vystup z plovaku v nadrzi odpojenim palivomeru...jestli se to rozebehne.
Michal

Komentář ze dne: 14.01.2007 11:59:02     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek:
Pokud se týče informací k jednotlivým motorizacím Xantie, je potřeba uvést nejen obsah motoru, ale i typové označení řídící jednotky (např. BOSCH MP5.1) jak píše Frenk. Do 1.8 8V se totiž montovala ECU nejen Bosch ale i Magnetti Mareli... Podobné to bude i u jiných motorizací...

Komentář ze dne: 14.01.2007 22:16:50     Reagovat
Autor: [kutnohorak] - jiří (vitous2@atlas.cz)
Titulek:
chceš říct,že čísla pinů u řídící jednotky se shodují u všech typů jednotek?Jestli ne tak by mě zajímalo jak je to u 1,8 8v magnetti mareli.

Komentář ze dne: 14.01.2007 22:45:50     Reagovat
Autor: [frenk] - Frenk (frank@centrum.cz)
Titulek: Re: Comp
Piny se neshoduji. Èíslo pinu na ECU je podle typu
Magneti Marelli MM8P > 7, rychlomer 27,
Bosch MP3.2 > 32, rychlomer 9,
BOSCH MP5.1 > 4, Bosch MP5.2 > 4, rychlomer 9,
Bosch EDC15 (HDI) > 63, rychlomer 19,
Jiri

Komentář ze dne: 15.01.2007 20:14:51     Reagovat
Autor: [kutnohorak] - jiří (vitous2@atlas.cz)
Titulek:
dik....Teï už jde pouze o to,jestli je jedno jaký tip palubniho počítače použít .Myslím tím,jesli je jedno,že je z benzinu jakého ko-li obsahu,nebo nafty,jakého ko-li obsahu.Aby ty udaje co z toho polezou nebyli jenom na parádu,ale odpovídali zkutečnosti. díkas

Komentář ze dne: 15.01.2007 22:36:23     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek: Comp
Bud jsme meli stesti (ja a Lewkins) a nebo je ten comp univerzalni a pak bez obav. Jedine co mozna hraje roli, jestli to plati jen pro auta s 15" koly. Nebo byla XM i na 14"? :-))))

Komentář ze dne: 17.01.2007 22:27:13     Reagovat
Autor: [kutnohorak] - jiří (vitous2@atlas.cz)
Titulek: Re: Comp
vypada to že řídících jednotek mageti marelli je víc. sehnal jsem motoryzaci 1,8/66kw r.v. 04 1997-01 1998.pin č 19 stínění kabelu k lambdě+klika-snímač polohy.pinčíslo27 je popsán takto připojen na zajištění vozidla-řídící jednotka.zdroj informací" diagnostika vozidla sis/cas" dekra.esi tronic.prosím o iformace 1,8/74kw magniti marelli r.v 1997 zapojení pinů.Já budu pátrat dál

Komentář ze dne: 19.01.2007 15:49:22     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Comp
Jednotka je Magneti Marelli MM1AP. rychlomer je na pinu 28, vystup pro comp zatim nevim. Jiri

Komentář ze dne: 16.01.2007 17:41:11     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek:
Ja si myslim, ze to nema souvislost s prumerem kol. Proste ten snimac rychlosti je pocitanej na pocet impulsu za urcitou ujetou vzdalenost a je mu sumak, jestli jsou tam 14ky nebo 17ky. Pokud dodrzis origo rozmer(resp. prumer celeho kola), melo by to pocitat spravne.
Pocitace by mely bejt univerzalni. Preci nebudou vyrabet na kazdej druh motoru jiny pocitadlo...to by vyslo nesrovnatelne draz... Proste impulsy z ECU jsou vstazeny primo k mnozstvi spotrebovaneho paliva(napr. 1dcl - 10.000 impulsu).
Az vyjedu nadrz az do dna, dotankuju systemem "po hrdlo" a sporovnam spotrebu s pocitacem. Taky pak zkusim prumernou rychlost, jestli sedi s tachometrem. Samozrejme vas budu informovat...

Komentář ze dne: 16.01.2007 20:37:52     Reagovat
Autor: [kutnohorak] - jiří (vitous2@atlas.cz)
Titulek:
tak fajn.jdu shánět PP.S montáží si počkám na teplo.Parkuju na ulici.A pok mě zajímají ty Vaše výsledky.Dík a zdar bastlířům KUTNOHORAK

Komentář ze dne: 16.01.2007 20:41:24     Reagovat
Autor: [kutnohorak] - jiří (vitous2@atlas.cz)
Titulek:
tak mě ještě napadlo .Odkud mate osazení jednotlivých pinů na řídící jednotce pro různé motory?

Komentář ze dne: 17.01.2007 15:00:57     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek: Comp.
Zdravim. K velikosti kol jen dodam, ze se meni obvod a tim na otoceni ujedu ruznou vzdalenost. Tam urcite bude rozdil spotreby na km.
Mezi lidmi jsou ruzne materialy, ze kterych se da vycist zapojeni jednotek (diagnostika, servisni manualy, atd), cast lze i odvodit. Jiri

Komentář ze dne: 17.01.2007 20:47:12     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek:
Jirko, s tim prumerem souhlasim. Pokud ale dodrzis predepsany rozmer resp. obvod, nemel bys mit problem ani s rozdilnym signalem od cidla rychlosti. Predpokladam, ze bude nejaka norma i na tyto cidla(ujeta vzdalenost=konkretni pocet impulsu, frekvence nebo napeti dodavane cidlem)

Komentář ze dne: 17.01.2007 20:49:06     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek:
Docela by mne zajimalo, jaky comp davali do P 605...netusite nekdo?? Treba byl v mensich rozmerech a tudis lepe integrovatelny do Xantie...

Komentář ze dne: 17.01.2007 23:10:16     Reagovat
Autor: [Knight] - Michal (michal.knight@seznam.cz)
Titulek: Re:
Otazka je, zda by vubec v Xantii fungoval, zda impulzy od 605 budou naprosto stejne jako od XM, potazmo Xantie.

Komentář ze dne: 18.01.2007 17:43:19     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek:
Vzhledem k tomu, ze se do tech aut davaly stejny motory, rek bych ze to bude i pocitat na stejnym principu... Dy je to koncern PSA...

Komentář ze dne: 20.01.2007 11:40:47     Reagovat
Autor: [kutnohorak] - jiří (vitous2@atlas.cz)
Titulek:
to je super .dik .ten typ jednotky je napsan na počítači? pří padněkde ho zjistím dík

Komentář ze dne: 20.01.2007 17:34:05     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek: Re:
Zatim jsem nevidel ECU, ktera by byla bez jakekoliv identifikace. Na jednotce je samolepka s carovym kodem a text s typem jednotky. Jiri

Komentář ze dne: 20.01.2007 19:26:24     Reagovat
Autor: [Knight] - Michal (michal.knight@seznam.cz)
Titulek: Elektrika
Nedala by se nahodou vsechna elektrika vytahnout z konektoru radia, aby se nemusel az k hodinam?

Komentář ze dne: 21.01.2007 08:54:53     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek: Re: Elektrika
Dala. Jen si zkontroluj, ze ti jde do konektoru radia signal regulace podsviceni palubky. Pokud je tam origo instalace, mel bys ho tam mit. Myslim, ze je ten drat oranzovej a hodne slabej. Ale radsi to omrkni, nez to nekam zapojis...
Ja to nechtel k radiu zapojovat...uz takhle z toho mam atomovou elektrarnu...

Komentář ze dne: 20.01.2007 19:38:41     Reagovat
Autor: [Knight] - Michal (michal.knight@seznam.cz)
Titulek: Zapojeni pocitace
Tak sem dnes videl zapojeny orig. konektor pocitace v XM a mel osazeny tyto piny 1-6,8,10,12-15, ale pin 11, osazen nebyl, je mozne ze by se pocitace lisily?
Na pocitaci bylo oznaceni 339269-01, JAEGER 12V, A.0 Made in France.

Komentář ze dne: 21.01.2007 00:11:13     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek: Re: Zapojeni pocitace
Pin 11 je minusovy potencial pro tlacitko listovani. Minus mas k dispozici po celem voze. Ja mam pouzity minus u packy steracu, kde je i tlacitko listovani. Jiri

Komentář ze dne: 21.01.2007 01:15:03     Reagovat
Autor: [Knight] - Michal (michal.knight@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Zapojeni pocitace
Chapu-li to dobre, tak ten pin nemusi byt na pocitaci vubec osazen (v orig. konektoru do nej nevede drat}?
A jeste k puvodni otazce do XM se delal jen jeden typ pocitace?

Komentář ze dne: 21.01.2007 01:37:57     Reagovat
Autor: [Knight] - Michal (michal.knight@seznam.cz)
Titulek: Cidlo teploty
A jeste jedna otazecka, nedalo by se vyuzit cidlo vnitrni teploty, ktere se vyuziva pro rizeni klima a je vedle hodin, i do tohoto PP?

Komentář ze dne: 21.01.2007 08:46:29     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek:
Kazde cidlo, ktere je uz jednou pozite jinym pristrojem, se neda pouzit. Ty dva pristroje pripojeny na jedno cidlo by se ovlivnovaly navzajem...a ukazovalo by to nesmysly...
Jedinym resenim je, sehnat si jine cidlo. U starych verzi XM byly ty cidla v prednim narazniku vedle levyho blinkru. U novejsich(od 94) uz byly v zrcatku). Asy by slo pouzit i cidlo z klimatizace, ktere meri teplotu nasavaneho vzduchu, ale to nemam odzkouseny, premereny.

Komentář ze dne: 26.01.2007 10:08:29     Reagovat
Autor: [klokan fab] - Hynek (hynek.fabian@cchbc.com)
Titulek:
Zdravím všechny mám řídící jednotku BOSCH AS 3.1 lze na ní někde sehnat schema zapojení pinů. Děkuji

Komentář ze dne: 28.01.2007 17:31:10     Reagovat
Autor: [kutnohorak] - jiří (vitous2@atlas.cz)
Titulek: Re:
musíš zadat r.v.,a obsah jinak to bude někdo těžko hledat

Komentář ze dne: 05.02.2007 11:26:17     Reagovat
Autor: [klokan fab] - Hynek (hynek.fabian@cchbc.com)
Titulek:
Je to 1,9 TD r.v. 01/1998

Komentář ze dne: 05.02.2007 19:31:12     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek: Re:
Zdravim. Nazev jednotky je opravdu BOSCH AS 3.1?? Tohle znaceni jsem nikde nenasel. Jiri

Komentář ze dne: 06.02.2007 18:50:15     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek:
Možná se pletu, ale do Xantie s motorem 1.9TD se přece nedávala plnohodnotná ECU...když teda pominu tu drobnou elektroniku napasovanou na čerpadlo...

Komentář ze dne: 07.02.2007 11:12:34     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub@centrum.cz)
Titulek: Re: 1,9TD
Bohužel se nepleteš a my s TD máme smůlu :o(

Komentář ze dne: 07.02.2007 15:24:53     Reagovat
Autor: [klokan fab] - Hynek (hynek.fabian@cchbc.com)
Titulek:
To, že na 1,9 TD nejde dodělat PP jsem z předchozích příspěvků pochopil také, ale proto jsem to nechtěl. Jen jsem chtěl vedět jestli lze sehnat zapojení té jednotky pro případ poruch apod. , auto nabité elektronikou je super když funguje, když ne tak :- (((

Komentář ze dne: 07.02.2007 20:27:17     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek:
Tak jedna informace k presnosti compu.
Vyjel jsem nadrz do dna a systeme po hrdlo zmeril skutecnou spotrebu, kterou jsem porovnal s compem.
Vysledek: comp 6,5 a skutecna 6,0...nepresnost cca 8%
Pokud ECU motoru pocita se spotrebou bufiku, je ten rozdil vporadku(bufik pouzivam minimalne - vypinac). Pokud nepocita, chyba bude jinde...ale neresim a uzivam si. Mimochodem, uz tolika neproslapavam pedal plynu...ty numera na compu mne desi... Jen pro info...comp ukazuje okamzitou spotrebu do 30,0l/100 a pak to ukaze EROR...(---)

Komentář ze dne: 12.02.2007 18:53:35     Reagovat
Autor: [janinkaur] - Jana (janinkaur@seznam.cz)
Titulek: záměna
ahoj .. k tvému článku... jedna otázečka.. nevíš, zda by nešel použít palubní počítač na xantii HDI z peugeota406 HDI?? je to jedna fabrika, jeden motor... díky

Komentář ze dne: 12.02.2007 19:32:46     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek: Re: záměna
Zdravim. Pokud je ridici jednotka v Peugeotu stejna (Bosch EDC15 (HDI)) tak bych problem nevidel. Signal z rychlomeru asi nebude problem. Jiri

Komentář ze dne: 12.02.2007 19:57:01     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek: Re: záměna
Souhlasim s frenkem. Predpokladam, ze tyto ridici jednotky davali do vsech HDI...krom 2.7 V6.
Jak ten pocitac vypada, nebyla by fotecka????? V P406 jsem nikdy nesedel...
Jen to bude chtit sehnat schematko zapojeni konektoru toho compu z Peugeota...
Hodne zdaru

Komentář ze dne: 16.03.2007 21:41:27     Reagovat
Autor: [Knight] - Michal (michal.knight@seznam.cz)
Titulek: Kolik z Vás
Tak kolik z Vás má už namontováno? A jaké máte zkušenosti?

Komentář ze dne: 22.06.2007 14:42:55     Reagovat
Autor: [cubee] - Tomas (tomaskubec@seznam.cz)
Titulek: PP pro 1.8i 16v?
Mám Xantii2, r.v.2000, v benzínu, 1.8l 16v, na jednotce je Bosch MP7.3, nemáte někdo ponětí jak je to s číslováním vývodů tady?
Díky moc...

Komentář ze dne: 12.07.2007 22:28:59     Reagovat
Autor: [Lukas] - Lukáš (lbecka@seznam.cz)
Titulek: 1.8 8V
Funguje a spotreba ukazuje temer dokonale... prumer 8,3... pocitac 8,4.. hodne zalezi jak jedes na zacatku... po delsi dobe to ma delsi prodlevu na zmene hodnoty.... jinak super da se jezdit za 6,5litru

Komentář ze dne: 28.10.2007 16:44:54     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek: PP - Xa1 1.8i 8V(ECU MP5.1)
Tak dalsi poznatek s montazi PP do dalsi motorizace Xantii.
Vcera jsem dokoncil montaz palubniho pocitace do Xantie 1.8i 8V '94 s ECU Bosch MP5.1. Bohuzel musim konstatovat, ze tato ridici jednotka motoru neumoznuje dodatecnou montaz palubniho pocitace.
Vsechno jsem pozapojoval, nainstaloval a jel to projet...nic! Jediny, co ukazovalo, byla prumerna rychlost.
Dva dny jsem se s tim mordoval a nakonec zjistil po rozebrani ECU motoru, ze v ni neni vybava pro mereni spotreby..proste na zakladni desce ECU chybi soucastky pro tuto funkci. Germani od Bosche uz setri na vsem!!!
Tak pro ty, kteri se chystaji do teto motorizace montovat PP: Mrknete nejdriv, co ma vas motor za ECU. Pokud Bosch, zapomente na tu namahu. Pokud mate ECU Magnetti Marelli, mel by vam PP fungovat. Alespon Frenkovi v jeho kocare to beha.
Hodne zdaru a pevne nervy...
Michal

Komentář ze dne: 20.12.2007 14:10:06     Reagovat
Autor: [frenki] - petr (petr frencl@seznam.cz)
Titulek: PP
nema nekdo na prodej PP z xantie 1.9td r.v.1998?dekuji

Komentář ze dne: 23.12.2007 17:53:49     Reagovat
Autor: [Xantiak] - Alin (xantiak@seznam.cz)
Titulek: Re: PP
Do žádné Xantie se PP nedával. Domontování je bastl. PP vzatu buï z XMka nebo Evasionu nebo to jde i z některých Pežotů vzít.

Komentář ze dne: 30.06.2008 23:11:12     Reagovat
Autor: [VladDracul] - František (vlad.dracul@atlas.cz)
Titulek: pocitadlo
zdarec mam xantii 1.9TD z roku 1999 koukal jsem na web a nasel jsem tam fotky tehle xantie a je nafocena s palubnim pocitadlem bohuzel neni tam kontakt na majitele :( otazka zni jestly se da to tohohle citrouna dat pocitac z jineho citrouna nebo vzit pocitadlo treba z nejakyho pazouta (stejny motor atd ) a treba pouzit i jeho jednotku a splacat to DIK za odpoved

Komentář ze dne: 01.07.2008 07:26:08     Reagovat
Autor: [Xantiak] - Alin (xantiak@seznam.cz)
Titulek: Re: pocitadlo
Určitě nedá. 1,9TD je založeno na mechanice, není tam nic elektronického co by zvládlo změřit spotřebované palivo tak jak se to děje u 2,1TD, HDi nebo benzínů. To jsi buï viděl špatně nebo to byla atrapa. :D Novější Xsary a Pežoty 1,9D měli palubní počítač, ale ty už nebyly čistě mechanické, ten motor mái jinej objem a to 1868ccm.

Komentář ze dne: 01.07.2008 10:14:39     Reagovat
Autor: [VladDracul] - František (vlad.dracul@atlas.cz)
Titulek: Re: Re: pocitadlo
HMM moc si me nepotesil tak mam pech njn co se da delat snad to nejak preziju :(

Komentář ze dne: 07.07.2008 03:14:41     Reagovat
Autor: [Petr] - Petr (pelaso@seznam.cz)
Titulek: Cidlo
Da se pouzit cidlo teploty z X2 a jak jej zapojit?Cislovani pinu je zleva do prava? Petr

Komentář ze dne: 19.08.2008 22:07:48     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek: Re: Cidlo
Ja pouzil cidlo teploty z X1 a predpokladam, ze bude stejne s X2.
Cislovani PINu je pri pohledu na konektor PP z leva 1 - 15.....

Komentář ze dne: 18.02.2009 22:09:30     Reagovat
Autor: [Mef] - Martin (mefisto86@seznam.cz)
Titulek: Motor RFY (XU10J4Z)
Ahoj, chci ze zeptat, jestli tenhle palubní počítač někdo z vás rozchodil na X1 s motorem 2.0 16V 112kW označení RFY a řídící jednotka Bosch Motronic MP3.2. Ptám se proto, že bych chtěl PP rozchodit ve svém autě, jenže nemám Xantii, ale Peugeot 405 Mi16 s timhle motorem a mechnickym tachometrem, tak nevim jestli by to chodilo, nebo co by se popřípadě muselo ještě dodat za čidla. Díky.

Komentář ze dne: 29.05.2009 18:39:25     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek: Re: Motor RFY (XU10J4Z)
Zkus tohle.

http://peugeot.mainspot.net/wiring605/xu10j2te .shtml

Vystup z ECU MP3.2 pro mnozstvi paliva je PIN c.32. Vstup pro rychlost auta je PIN c.9

Náhodný obrázek
Yoshi, Sonitka, ja a nase Xantie - 1
Tak som sa bol pochvalit Pepovi.
zobrazení: 4008
známka: 1.00


Kalendář
<<  Březen  >>
PoÚtStČtSoNe
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.