Zdravím
Je možné abych měl u X1 1,6i 1994 šestou kouli vzadu???
Vím že se dělaly různé verze, ale překvapuje mě, že by to bylo u nejslabší motorizace.
Každopádně ta koule tam je, uprostřed, jestli se nemýlím je pro zadní brzdy, aby nemusely brát tlak ze zadních zásobníků.
Pokud teda chci dělat něco se zadními třmeny a potřebuju zlikvidovat tlak v hydraulice, provádí se to u této koule? Normálně, co jsem se dočetl, tak se musí vozidlo spustit do spodní polohy, aby nebyl tlak v zadních zásobnících, kdyby to šlo jenom u té 6té koule podobně jako na centrální, šroubkem, bylo by vše snazší.
Díky
6 koulí u X1 1,6
6 koulí u X1 1,6
Xantia X1 1,6i, r.v. 1994, Bez hydractivu, 6 koulí, protipadací zámky
Re: 6 koulí u X1 1,6
šestá koule se odtlakuje společně s koulemi na zadních kolech .... nechat běžet motor v nejnižší poloze chvíli , pak auto pozvednout heverem, nebo to posadit na špalky a nechat chvíli běžet .. Toť vše
Ještě bych dodal, že pokud nezmáčkneš brzdovej pedál, tak můžeš do brzd a to i předních, vlézt kdykoliv se ti zachce, bez ohledu na tlak v systému pružení a nic odtlakovávat nemusíš.
Ještě bych dodal, že pokud nezmáčkneš brzdovej pedál, tak můžeš do brzd a to i předních, vlézt kdykoliv se ti zachce, bez ohledu na tlak v systému pružení a nic odtlakovávat nemusíš.
Re: 6 koulí u X1 1,6
Ok díky, já právě jsem chtěl dát nový gumičky do zadních třmenů.
V příručce právě píšou při demontáži třmenu, že se to musí odtlakovat, ale taky mi to přišlo divný, jelikož když odpojím hadici od třmenu tak na mě přece nemůže nic vytéct pokud nebrzdím.
V příručce právě píšou při demontáži třmenu, že se to musí odtlakovat, ale taky mi to přišlo divný, jelikož když odpojím hadici od třmenu tak na mě přece nemůže nic vytéct pokud nebrzdím.
Xantia X1 1,6i, r.v. 1994, Bez hydractivu, 6 koulí, protipadací zámky