Co jsem zkoušel,tak klapka v sání je funkční,bez podtlaku je otevřená,při připojení podtlaku se zavírá,vyzkoušeno hubou přes hadičku
Abych to uvedl na pravou míru,po nových hadičkách a správném zapojení všech elektroventilů je kouřivost samozřejmě menší než předtím co jsem do toho hrabal,předtím byl vlastně EGR pod stálým podtlakem,tudíž pořád otevřený a hulilo to fakt značně,ale jelo to dobře,na spotřebě to taky znát nebylo,jen byl furt černý nárazník a K se nikdy nerozsvěcelo
Jak říkám,po tom odpojení to mělo takový plechový dunivý zvuk v otáčkách ale opravdu to ani nezakouřilo ani v plném plynu nic,teď jak je to zapojené jak má,tak to při lehké noze nekouří,jak se plyn dostane za půlku,tak už si zakouří a při plném je to jak načipované TDi,černý oblak jakmile odpojím EGR a zaslepím hadičky,ubere na tahu,přestane kouřit a vyskočí K Spotřeba se pořád drží od 5,6 do šesti litrů ať jedu s lehkou nebo těžkou nohou,má to na to minimální vliv Motor olej nežere,chytá dobře,korekce taky v pořádku,aditiva přidávám pravidelně,takže tohle je mi fakt záhadou
Líné HDI - urgentní!
Re: Líné HDI - urgentní!
Bývalý BXmen a Xantiák,měl jsem TD a HDI
Nyní už jen Transit 2,0TDDi 04"
Nyní už jen Transit 2,0TDDi 04"
Re: Líné HDI - urgentní!
zdravím pánové
Jen tak pro zajímavost. Jak je to s tím ERG v 1,9td?? Od vývěvy mi to jde přes dvě čidla na ERG. Na co tam jsou ty dvě čidla pro TD? Jak to máte odpojené,případně zaslepené? Odpojil jsem jen ERG a hadičku nechal jen tak volně a jezdil. Teď jsem jí zacpal a připadá mi že to jede trošku hůř. Je to možný nebo se mi to jen zdá? Hoďte sem prosím vaše postřehy. Díky
Houpání zdar
Jen tak pro zajímavost. Jak je to s tím ERG v 1,9td?? Od vývěvy mi to jde přes dvě čidla na ERG. Na co tam jsou ty dvě čidla pro TD? Jak to máte odpojené,případně zaslepené? Odpojil jsem jen ERG a hadičku nechal jen tak volně a jezdil. Teď jsem jí zacpal a připadá mi že to jede trošku hůř. Je to možný nebo se mi to jen zdá? Hoďte sem prosím vaše postřehy. Díky
Houpání zdar
Re: Líné HDI - urgentní!
Takže jsem se konečně dostal k zaslepení EGR viz. foto. Nyní se mi zdá, že motor má trochu jiný zvuk a včera lítal jak F1 , ale asi to bylo tím, že bylo poměrně chladno. Dnes už teploty vyletěly ke 30°C a opět je chvílema bez tahu (v případě že v 2000 ot./min dám podlahu). Pokud s ním zacházím citlivě, tak není problém. V čem by mohl být zakopaný pes?
http://sdrv.ms/MWGuyr
PS: Jen se přiznám, že jsem neměl náladu na čištění potrubí, takže jsem to pouze zaslepil, ale to na to vliv mít rozhodně nebude.
http://sdrv.ms/MWGuyr
PS: Jen se přiznám, že jsem neměl náladu na čištění potrubí, takže jsem to pouze zaslepil, ale to na to vliv mít rozhodně nebude.
Citroen Xantia 2.0HDI 66kW rv.2001
Re: Líné HDI - urgentní!
TAKŽE pokud někdo má podobný problém jako já, tak se na zaslepování EGR vykašlete, protože to absolutně nepomáhá. Čím by to ještě mohlo být? Krapet mi stříká jeden vstřik, může to být tím?
Citroen Xantia 2.0HDI 66kW rv.2001
Re: Líné HDI - urgentní!
Vem čistící sprej na brzdy a vystříkej váhu vzduchu, ničeho se tam nedotýkej a tlakovým vzduchem taky nefoukej ... Teď sem tu měl jedno HDI , bylo lenivé do 2000 ot , pak se teprve chytalo, tak vyčistil váhu vzduchu sprejem a jezdí to o dost líp .
Re: Líné HDI - urgentní!
Tu jsem o víkendu čistil technickým benzínem a štětečkem
Citroen Xantia 2.0HDI 66kW rv.2001
Re: Líné HDI - urgentní!
Nejhorší je, že to udělá jen někdy.. Někdy to táhne jako zběsilé a někdy to prostě do 2800 ot./min netáhne. Řekl bych, že je to přímo závislé na venkovní teplotě.
Citroen Xantia 2.0HDI 66kW rv.2001