Ahoj chlapi,
neměnil jste někdo náhodou gufero na klice u rozvodů?
Jde mi o to jestli na sundání uzubeného kola od rozvodů pod řemenicí je potřeba nějaký stahovák,nebo to jde lehce vyndat,případně jen za použití mírného násilí.
Nerad bych to s kamarádem rozdělal a pak zjistili že na to nemáme věci
Díky za odpovědi
Jackal
Gufero na klice
Re: Gufero na klice
Ke guferu je docela dobrý přístup, jakmile je dole vnější řemenice,šroub v ose kliky, rozvodový řemen, tak ozubené kolo které unáší rozvodový řemen je pouze nasunuté na hřídeli a klínku, možná že ho podrží trošku špíny, ale mělo by to jít sundat bez nástrojů.pokud jej podebereš od bloku motoru, pozor na hranu, je křehká. vlastní gufero vytáhneš přes vrut či podobně.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: ned 26. čer 2011 10:11:36
- Bydliště: 287654033
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gufero na klice
jj s tím guferem to vím,našel jsem na fracouzech u hada výměnu rozvodů včetně výměny gufera,ale samotné sundání toho ozubeného kolečka tam není
Tak díky.Snad se podaří
jinak taky jsem to našel.
http://xantia.voila.net/courroie_distribution.htm
Tak díky.Snad se podaří
jinak taky jsem to našel.
http://xantia.voila.net/courroie_distribution.htm
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: ned 26. čer 2011 10:11:36
- Bydliště: 287654033
- Kontaktovat uživatele:
Rozvodový řemen
Nechci zakládat nové téma tak se ptám tady
Chci se zeptat jak mám správně napnout rozvodový řemen? Jak poznám že není přetažený nebo moc volný???
Vím že v citroenu na to mají měřák a vím jaké jsou hodnoty napnutí SEEM. Ale potřeboval bych to vědět v praxi bez měřáku.
Po výměně gufera na klice a nasazení rozvodů se začal druhý den ozývat divný zvuk,který tam předtím nebyl. Dělal to člověk který už má hodně udělaných rozvodů za sebou,takže předpokládám že má zkušenosti.
Jinak teď jsem na to ještě koukal a přijde mi že po odehnutí krytu u čerpadla je na ozubeném kole mírně posunutý řemen ke kraji. V článku na klubu jsou fotky http://www.xantiaclub.cz/navody/rozvodyHDi/rozvody08.jpg oproti kterým to mám posunuté tak o 3 možná 4 mm směrem k převodovce.
A když se poívám na to kolo tak je vidět že ty stopy po řemenu jsou trochu v jiných místech.
Je možné že to je posunuté a proto to dělá "bordel"??
Půjde to srovnat jen po sundání nebo odehnutí horních krytů? Nechce se mi to zase celé demontovat
Chci se zeptat jak mám správně napnout rozvodový řemen? Jak poznám že není přetažený nebo moc volný???
Vím že v citroenu na to mají měřák a vím jaké jsou hodnoty napnutí SEEM. Ale potřeboval bych to vědět v praxi bez měřáku.
Po výměně gufera na klice a nasazení rozvodů se začal druhý den ozývat divný zvuk,který tam předtím nebyl. Dělal to člověk který už má hodně udělaných rozvodů za sebou,takže předpokládám že má zkušenosti.
Jinak teď jsem na to ještě koukal a přijde mi že po odehnutí krytu u čerpadla je na ozubeném kole mírně posunutý řemen ke kraji. V článku na klubu jsou fotky http://www.xantiaclub.cz/navody/rozvodyHDi/rozvody08.jpg oproti kterým to mám posunuté tak o 3 možná 4 mm směrem k převodovce.
A když se poívám na to kolo tak je vidět že ty stopy po řemenu jsou trochu v jiných místech.
Je možné že to je posunuté a proto to dělá "bordel"??
Půjde to srovnat jen po sundání nebo odehnutí horních krytů? Nechce se mi to zase celé demontovat