Zravím všechny,
Prolezl sem a i zadal a pokud to tam někde je tak se omlouvám,že zase otevírám stáré téma ,ale nenašel sem nikde odkaz na vymenu axiální tyce řízení.Dělal to už někdo z vás a nemá někdo návod?Předem děkuju
Našel sem pár odkazů na otačkoměry,ale s tím,že jim z cásti fungují anebo je mají přetočené a jak je vrátit do původní polohy.Můj problém je,že vůbec nefunguje.Propájel sem všechny studeňáky na přístrojovce a teď se obavám,že to asi bude čidlo nebo může být ještě i jiný problém?popř.kde se přesně to čidlo nachází?pokud to bude ono?Předem děkuju za odpovědi
Mám X2 r.v.99 2.0HDi
axialni tyc + otackomer
Re: axialni tyc + otackomer
Na výměnu axiálního táhla řízení musí dolů kromě kola, čep řízení, prachovka a musíš k tomu mít spešl klíč. Sice jsem viděl různý metody, od sikovek až po hasák, ale většina jich byla o klouby na rukou. Pokud máš už axiální táhlo koupené, tak podle něj vyber příslušný rozměr vidlicového klíče, uřízni ho cca 4 až 5 cm od příslušné vidlice a nech si na něj přivařit starý oříšek z goly, tak aby nasunutá tyčka prodloužení šla souběžně s táhlem. Uvidíš že pak bude výměna axiálu hračkou.
Já mám na ně tohle: http://www.uni-max.cz/samostavitelny-kl ... eni-1-2/d/
Generátor impulsů, snímač pro tachometr je umístěn nad pravou částí diferenciálu v plastovém těle, uchycen jedním šroubkem a vedou k němu do patice 3vodiče. Aspoň tak to mám u 1,9 turbo D
tady jsme řešili když jsem dělal tempomat, jsou tu i piny toho snímače a co na nich je:
viewtopic.php?f=2&t=43
Já mám na ně tohle: http://www.uni-max.cz/samostavitelny-kl ... eni-1-2/d/
Generátor impulsů, snímač pro tachometr je umístěn nad pravou částí diferenciálu v plastovém těle, uchycen jedním šroubkem a vedou k němu do patice 3vodiče. Aspoň tak to mám u 1,9 turbo D
tady jsme řešili když jsem dělal tempomat, jsou tu i piny toho snímače a co na nich je:
viewtopic.php?f=2&t=43
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Re: axialni tyc + otackomer
Zdravím Tě,
axialku už sem musel koupit,protože ten kloub je dost špatné a když sem auto kupoval a měl ho zvedly na zvedáku a zkoušel všechny klouby a čepy,tak už byl načaté,tak nechcu otálet s výměnou Zkusím to změřit a vyrobit pokud to nepude,tak díky za odkaz na koupi toho klíče a rovnou koupím ten.
Kouknu na to dle návodu a proměřím jestli do toho vůbec jde štáva a nebo je problém přímo v něm.
Díky moc za radu a pak dám vědět to s tím bylo.
axialku už sem musel koupit,protože ten kloub je dost špatné a když sem auto kupoval a měl ho zvedly na zvedáku a zkoušel všechny klouby a čepy,tak už byl načaté,tak nechcu otálet s výměnou Zkusím to změřit a vyrobit pokud to nepude,tak díky za odkaz na koupi toho klíče a rovnou koupím ten.
Kouknu na to dle návodu a proměřím jestli do toho vůbec jde štáva a nebo je problém přímo v něm.
Díky moc za radu a pak dám vědět to s tím bylo.
Re: axialni tyc + otackomer
A bavíte se tady o OTÁČKOMĚRU nebo o TACHOMETRU ?
V nadpisu je otáčkoměr a ČERT odpovídá na tachometr, tak si to předem ujasněte než budem něco řešit
V nadpisu je otáčkoměr a ČERT odpovídá na tachometr, tak si to předem ujasněte než budem něco řešit
X1 break,r.v. 1995, 2.0 16V
Opel Zafira 1.8 16V,r.v.2003 modrá
Opel Zafira 1.8 16V,r.v.2003 modrá
Re: axialni tyc + otackomer
Jedná se mě o otáčkoměr,ten nefunguje.Tachometr je v pohodě
Re: axialni tyc + otackomer
sorry já se překouk, čidlo na otáčkoměr je poblíže toho od tachomertu, ale trochu výše, snímá záda setrváku, nejlíp ho najdeš když koukneš přes zrcátko od výfuku k převodovce.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Re: axialni tyc + otackomer
Taky se mě to někdy stává,že se přehlídnu dobře,kouknu tam,najdu ho a proměřím jestli je v pohodě.diky