problémy s motorem 1,8i 8V-nestartuje,netáhne atd

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
mates26
Příspěvky: 15
Registrován: pát 08. črc 2011 20:25:30

problémy s motorem 1,8i 8V-nestartuje,netáhne atd

Příspěvek od mates26 »

Dobrý den všem, předem se moc omlouvám za svou otázku. Mnohokrát se to tady asi probíralo, ale jsem nějaká vyjímka nebo co. Mněnil jsem nefukční termostat na 1.8i 8V(LPG) a poté co jsem to vše složil zpátky a chtěl nastartovat a odvzdušnit celý systém, tak mi motor sice točí, ale nechce naskočit. Už jsem projezl snad vše a nemůžu na nic příjt. Chová se to jako by tam nešel bezin přitom čerpadlo ho podává. Před výměnou termostatu vše bez problému. Budu vděčný za každou radu. Zrovna teď auto nutně potřebuji. Přečetl jsem toho moc i ve staré poradně, ale emám se čeho chytil. Kostry jsem taky kontroloval. Jen bych se chtěl zeptat jestli na to nemůže mít vliv LPG. Můj plynař říká, že by s plynem nemělo mít souvislost.
Moc díky všem za pomoc !!!
X1, 1.8i 8V,LPG, 1997, stříbrná
Shefik
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 02. úno 2012 15:04:04

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od Shefik »

Jedine, co me napadlo: nevypadl kablik z cidla teploty? Jsou zespodu tela termostatu.
X1 break, 96´ 1.8i
C4 Coupé, 1.6 HDi 110hp
Xsara Coupé, 1.8i
Xsara 1.6i
mates26
Příspěvky: 15
Registrován: pát 08. črc 2011 20:25:30

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od mates26 »

Myslíš, že by čidlo teploty mohlo mít vliv na startování ??
X1, 1.8i 8V,LPG, 1997, stříbrná
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od PaM »

Ano
Obrázek
mates26
Příspěvky: 15
Registrován: pát 08. črc 2011 20:25:30

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od mates26 »

Tak jsem vyměnil pro jistotu i to čidlo teploty pro řj, měl jsem to v plánu protože mi poslední dobou hodně kolísaly otáčky a při studených startech to vždy naskočilo a zase zdechlo. Musel jsem to chvilku přidržet lehce pod plynem cca 3/4 minuty a pak vše běželo jak má. Teplé starty OK. Vyměnil jsem i svíčky a vzduchový filtr na motoru a stále nechce naskočit. Dráty od čidla teploty směrem ke konektoru ŘJ jsem proměřil a jsou taky OK. Už jsem z toho bezradnej :( , nenapadá vás ještě něco. Beru cokoliv.... Díky
X1, 1.8i 8V,LPG, 1997, stříbrná
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od PaM »

A opravdu tam benzín jde ? čerpadlo vrčí a když sundáš hadici u motoru, tak tam stříká ? po otočení klíčku před start.
Obrázek
mates26
Příspěvky: 15
Registrován: pát 08. črc 2011 20:25:30

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od mates26 »

PaMe, benzín tam opravdu jde. pro jistotu jsem to ještě jednou odpojil a zkusil dát hadičku do skleničky a po otečení klíčku mi ta sklenička málem nestačila. Přišel jsem ale na to, že mi svičky nehází jiskru. Když jsem to zkoušel poprvé, tak se mi zdálo, že hází. Buď jsem špatně viděl nebo nevím. Pravda byla už tma a já si tam svítil. zkuseil jsem odpojit konektor na zapalovací cívce a změřit zda tam jde při startu napětí proti kostře a je to nulový. Ani na jednom pinu nic. Nevím jestli to měřím dobře. Na třetím pinu je připojen zřejme kondenzátor, který je uchycen na hlavě válců u plast. trubky sání. Ten by to asi dělat nemohl, že ? Dále jsem proměřil všechny pojistky v mot. prostoru a zjistil, že byla prasklá pojistka F7 - 20A no spíš tam byla strčená 5A, ale na start a jiskru zádná změna. Proměřil jsem zapalovací kabely ke svíčkaám s hodnotama 1-1,69 kOhm, 2-2,39 kOhm, 3-3,33 kOhm, 4-3,69 kOhm. Jěště mám na konektoru k zapalovací cívce na 1 a 4 pinu napájeny dva dráty, které vedou do ŘJ od plynu. Pokusím se dady najít schéma zapojení konektoru benzínové ŘJ a elektrinstalace, aby mohl jít měřit dál a zjistit, proč mi do toho konektoru k zap. cívce nejde šťáva. Kdyby někoho napadlo nebo náhodou věděl, kde je zakopanej pes, tak mi pisněte díky moc Mates26
X1, 1.8i 8V,LPG, 1997, stříbrná
DukeVanZoom
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od DukeVanZoom »

HLoupě se zeptám, má to klávesnici? (rozuměj Immo) Já immo měl (ale na dieselu) ale klávesnici jsem si vyndal. Po připojení klávesnice, když mi to nešlo nastartovat, jsem zjistil, že mi svítí červená i zelená zároveň a že chyba je tímto v immobilizéru. U benzínu nevím jak immo funguje.... či nefunguje...
Xantia II '99 Break HDi Exclusive
Obrázek
mates26
Příspěvky: 15
Registrován: pát 08. črc 2011 20:25:30

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od mates26 »

Imo to má a zdá se že funguje dobře, jinak díky !
X1, 1.8i 8V,LPG, 1997, stříbrná
mates26
Příspěvky: 15
Registrován: pát 08. črc 2011 20:25:30

Re: Nejde nastartovat

Příspěvek od mates26 »

Tak jsem zase tady, ale tentokrát s velkým výkřikem SLÁVA, už startuju a jedu :lol: předně musím poděkovat PaMovi za ochotu a pomoc taky na tom má zásluhu i sima, Míra a milda67, kdy všichni zmiňovaní mě pomohli navést, kde mám hledat čidlo polohy klikové hřídele. Nejsem si jistý zda to bylo jen tím nebo i tou pojistkou na vstřiky, ale to by asi nezpůsobovalo to, že to neházelo jiskru. Po tří denním bádání a laborování jsem si úplně náhodně všimnul načlého kabelu toho čidla. Oni totiž montéři, kteří do toho mého vozítka montovali plyn, tak na spojení hadic vody použili sponapásku, což se běžně dělá :D , ale dali jí tak nešťastně, že její ostrá hrana pomalinku prořezávala zmiňované kabely k tomu čidlu. Po přespojkování toho kabelu kupodivu, vše fungíruje jak má !!!! ;) Ještě jednou díky moc za pomoc !
X1, 1.8i 8V,LPG, 1997, stříbrná
Odpovědět