Xantia LPG AG-plynový filtr

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
iskiis
Příspěvky: 96
Registrován: ned 26. čer 2011 18:14:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Xantia LPG AG-plynový filtr

Příspěvek od iskiis »

najezdim necelých 20tis xantii mám pátý rok a jsem s ní moc spokojený ale ted jsem si koupil naftáka xsaru picasso a přemýšlím že se jí asi zase zbavim,spotřeba sice dobrá ale to svezení je v xantii 100% lepší,nějak se s xantií nemůžu rozloučit a právě proto přemýšlím jí dat do plynu a kolik ta přestavba na LPG stojí,prý 25tis co je na tom pravdy
citroen xantia break r.98 2.0i 16v 97kw
mevi
Příspěvky: 142
Registrován: ned 26. čer 2011 14:22:28

Re: Xantia LPG AG-plynový filtr

Příspěvek od mevi »

Jo 25 muže bejt. Umim zařídit cca 21 - 22 podle nádrže.
vlkodlak
Příspěvky: 6
Registrován: ned 15. led 2012 14:16:53

Re: Xantia LPG AG-plynový filtr

Příspěvek od vlkodlak »

mevi píše:Jo 25 muže bejt. Umim zařídit cca 21 - 22 podle nádrže.

to mevi i spol.:
Hojky,
bylo by možné z X2 1.8i 16V /1999 dovoz Holand s AG systemem/ přehodit plyn na jinou obdobnou X2?
S použitím třeba jiného reduktoru, na ty AG se již snad nedá nic z ND sehnat, membrána snad v Polsku a za 1000 peněz. Někdo tu kdysi psal, že sehnal od nějakého opravce membrány za velice levný peniz ale nemohu to najít, je to již dlouho, /to jsem tu byl pod jiným nickem od nejž jsem potratil heslo i spelování nicku/ ani netuším zda to nebylo na starém foru. Dá se to vůbec nějak kombinovat? Nádrž je zánovní - měněná za toroid, rozvod by šel také použít ale co reduktor, ř.j., vstřikovače a.p.??
Jirka Kladno



X2 1,8 16V tmavomodř LPG v kombi (ach ty prahy)
(?? ta samá bez děr - snad se povede ??)
Luboš X
Příspěvky: 17
Registrován: pát 22. črc 2011 18:00:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Xantia LPG AG-plynový filtr

Příspěvek od Luboš X »

...ted jsem si koupil naftáka xsaru picasso a přemýšlím že se jí asi zase zbavim,spotřeba sice dobrá ale to svezení je v xantii 100% lepší,nějak se s xantií nemůžu rozloučit... - člověka potěší, když vidí že "v tom" není sám :P mě končí v březnu stk a auto je "trošku" rezavý, má i několik málo jiných much, tak jsem dal na rady moudřejších a koupil nízkonákladovou jedničkovou octávii, průměrnou spotřebu cestou do práce mi palubní počítač ukázal 3,6l nafty, takže ještě levnější než moje stará plynová x2, ale to svezení xantií... začínám uvažovat jako kolega - radši opravit xantii a pak rovnou přesednout do C5

jinak přestavba na lpg mě stála 25 tisíc, první rok se mi náklady vrátily (najedu 25 tisíc ročně), teď už jen šetří, plyn kupuju za 18,10 pořád na stejným místě, filtr měnily automaticky při roční revizi, mám ho mezi reduktorem a vstřikama, jak píše čert
X2 1,8i 16V kombi, LPG
mevi
Příspěvky: 142
Registrován: ned 26. čer 2011 14:22:28

Re: Xantia LPG AG-plynový filtr

Příspěvek od mevi »

to vlkodlak

s tim přendánim AG je to bude asi horší ale u noveho plynu ke kteremu máš doklady to neni problém ale zkus to nekde kde delaj AG a zeptej se jestli do stejne xantie by to nezapsaly. jinak reduktor jsem na tenhle starej holanskej plyn daval tomaseto Alaska a nemělo to chybu.
Uživatelský avatar
torek
Příspěvky: 57
Registrován: stř 29. čer 2011 11:39:13
Bydliště: 343155631
Kontaktovat uživatele:

Re: Xantia LPG AG-plynový filtr

Příspěvek od torek »

[url][/url]Ahoj ,pohledej ve starém foru můj příspěvek o[url][/url]hledně LPG holandského typu.Měl jsem tan samej problém s reduktorem a jeho membránami.Vyměnil jsem ho za italskéj reduktor a byl klid auto jedilo jako vítr ,ale po čase se začali přepisovat hodnoty v řídích jednotkách.To dělalo i při holndským reduktoru.Auto jsem tedy svěřil do popravy šmudloj a bylo opraveno tak že vyhodil LPG a opravil benzin,stim jsem se nesmářil a po dlouhejch dohadech jsme se rozešli ve zlém.Dojel jsem za dobrým plynařem a povídám co mi provedli ,a on koukne a říká ře podtlak do plastového sání dávat nebude jedine sekvenční vstřikování,a tak jsme se dohodli na ceně za předělání předku a dáli tam vstřikování TARTARINI .Od těch dob mám s LPG svatej pokoj jezdím bez poruch a za asi 9l
na servis jezdím taky tam.Jsem spokojen a mám najeto už asi 45tkmPokud by jsi měl zájem o ten reduktor co jsem tam dal místo holandana je na něm asi najeto 1500km podtlakovej tak je stále k mání.
s pozdravem Torek
http://2i.cz/2i/i/5106bf9c/caac83d4e9f979eaeb21b2cd75cc3a96/639894be6d.f.jpg
http://2i.cz/2i/i/5106bea3/fec7151c1166b719f3060962b4250b19/9f545872a1.f.jpg
http://2i.cz/2i/i/5106bd7c/922fe00576a3cdb7921a58c25bcd5b10/3d323e14c7.f.jpg
Naposledy upravil(a) torek dne pon 28. led 2013 18:15:01, celkem upraveno 8 x.
Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ mot. LFZ,zel. metla ,LPG Tartarini - je moje láska
Uživatelský avatar
torek
Příspěvky: 57
Registrován: stř 29. čer 2011 11:39:13
Bydliště: 343155631
Kontaktovat uživatele:

Re: Xantia LPG AG-plynový filtr

Příspěvek od torek »

Ještě k tomu přendání LPG do jineho vozu ,není zase tak jednoduché ,musí mít díly LPG ty správný čísla .starší typy mají jiní čísla a ty přendat nejdou.Já to tejdě z hlavy nevím ,ale na foru to je taky někde popsaný nebo na stránkách plynařů,to jen proto aby jste se nemylili,ono to není zase tak jednuduchý jak by se na první pohled zdálo.Pohledej na starým foru moje přízpěvky ohledne LPG.Torek.
Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ mot. LFZ,zel. metla ,LPG Tartarini - je moje láska
sima
Příspěvky: 217
Registrován: ned 26. čer 2011 19:05:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Xantia LPG AG-plynový filtr

Příspěvek od sima »

Ahoj,kupodivu se dá na AG sehnat snad ještě vše,je to jen otázka ceny dílů a vzdálenosti.Tedy aspoň to mají v nabídce,včetně komplet servisu,nevím ale ceny servisu či prací natož jejich přístup.V případě zájmu sem nahodím možné kontakty,teď už nemám čas.
Záleží jen na každém,v jakém má AG plyn stavu a zda se mu chce do něj investovat,nebo dá radši cirka 25 táců za nový a teoreticky by měl mít klid,čao.
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
vlkodlak
Příspěvky: 6
Registrován: ned 15. led 2012 14:16:53

Re: Xantia LPG AG-plynový filtr

Příspěvek od vlkodlak »

sima píše:Ahoj,kupodivu se dá na AG sehnat snad ještě vše,je to jen otázka ceny dílů a vzdálenosti.Tedy aspoň to mají v nabídce,včetně komplet servisu,nevím ale ceny servisu či prací natož jejich přístup.V případě zájmu sem nahodím možné kontakty,teď už nemám čas.
Záleží jen na každém,v jakém má AG plyn stavu a zda se mu chce do něj investovat,nebo dá radši cirka 25 táců za nový a teoreticky by měl mít klid,čao.


Hojky,
kde by se daly ty ND koupit? Můj dotaz byl též trochu inspirován tou odpovědí, zě je možno přehodit pak komplet LPG na další auto, s výhledem na ev. mladší 1.8 16v a též samo break, jako stávající Xanta, což by rozhodovalo zda oprava či renovace nebo komplet nový system LPG, mám 2 roky starý toroid výměnou za bombu.
Jirka Kladno
X2 1.8 16v
Odpovědět