Hydraulické čerpadlo

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Technik
Příspěvky: 92
Registrován: ned 26. čer 2011 15:46:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulické čerpadlo

Příspěvek od Technik »

pepe276 píše:Hyhlan a syn z Velkého Poříčí, viz tady http://www.hyhlan.cz/ .


To je presne ta firma, ktetou jsem zminil, ale nevybavil si jmeno. Jsou dobri, ochotni, urcite je muzu doporucit taky. :)
Xantia X1, r.v. 1997, 1.9TD, klima
pepe276
Příspěvky: 153
Registrován: pát 09. zář 2011 15:57:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulické čerpadlo

Příspěvek od pepe276 »

PaM píše:Kulička je 4mm.

Díky moc, Milane ;)
X1 1.9TD Break 66kW, klima, ABS, r.97
Jumpy 1.9TD 68kW, r.97
BX 1.9D 51kW, r.93
Ilem
Příspěvky: 63
Registrován: pát 23. pro 2011 11:39:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulické čerpadlo

Příspěvek od Ilem »

Tak jsem se do toho taky pustil. 3 týdny jsem čekal na gufero a stejně nevím, jestli je správné, nevím, jak vypadá prachovka. Asi tam není. Pro jistotu posílám fotky.
DSCF5668m.JPG
DSCF5669m.JPG
Co je ale horší, že čerpadlo vypadá jinak, než na obrázcích v návodu. Nevím, jak mám stáhnout řemenici. Opěrný trn žádného z mých stahováků neproleze tou dírou uprostřed řemenice tak, aby se neopřel o řemenici. Má tam být šroubek, ale žádný tam není. Mám obrousit stahovák, nebo mám něco jinak?
DSCF5666m.JPG

Také mě překvapilo, že v citroenu jsem dostal na čerpadlo podle WIN 7 O kroužků, ale 3 z nich jsou zelené. Tak teď mám strach to víc rozebírat, abych si nenadělal ještě další problémy. Teklo to mezi dvěma půlkami a příslušný O kroužek mám tak bych vyměnil ten, pak bych vyměnil ještě ten, co je pod víčkem s řemenicí, dál se bojím, jestli tam nemám něco jiného. Jakmile to rozeberu, už to těsnit nebude a nezbude než sehnat, co tam má být.
Prosím někoho zkušeného o radu, co dál.
Díky moc.
X2 2,1 TD Break

Obrázek
Ilem
Příspěvky: 63
Registrován: pát 23. pro 2011 11:39:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulické čerpadlo

Příspěvek od Ilem »

Omlouvám se, ale považuji za důležitou ještě jednu fotku. Ale nenechalo mě to dát 4 fotky do jednoho příspěvku
DSCF5667m.JPG
X2 2,1 TD Break

Obrázek
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulické čerpadlo

Příspěvek od PaM »

Ilem píše: Nevím, jak mám stáhnout řemenici. Opěrný trn žádného z mých stahováků neproleze tou dírou uprostřed řemenice tak, aby se neopřel o řemenici. Má tam být šroubek, ale žádný tam není.
.


šroubek si tam prostě dej , je tam závit M8 , a rezavej .... tak tam strč krátkej šroubek M6, o ten o hlavu se ti opře stahovák a stahuješ, Ale MUSÍŠ stahovat řemenici za OTVORY v řemenici co nejblíže ke středu řemenice. Jinak si řemenici zničíš ...

pak si ten závit protáhni závitníkem pro nalisování řemenice pomocí šroubu a podložek, nebo ji nalisuj lisem, když ji budeš mít takhle venku i s hřídelí, ale to zas neodhadneš jak daleko ji nalisovat ...
Okroužky vyměň ještě ty dva 19x2,5 pod šestihrany 19mm
gufero vypadá že je OK .
Obrázek
Ilem
Příspěvky: 63
Registrován: pát 23. pro 2011 11:39:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulické čerpadlo

Příspěvek od Ilem »

Díky moc. :P
Já vím, ptám se jako lama, jsem elektrotechnik, ne automechanik, tak se radši ptám, abych něco ne po... . :oops:
X2 2,1 TD Break

Obrázek
DukeVanZoom
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34

Re: Hydraulické čerpadlo

Příspěvek od DukeVanZoom »

MiraCB píše:
DukeVanZoom píše:Že bych byl jediný s touto nebo podobnou zavadou?
Aktualizuju o informaci, že skutečně, abych natlakoval systém po rozsvícení kontrolky, musí jít auto na volnoběch - vždy. V otáčkách se mi to spravilo samo jen párkrát a to byly snad jenom do dvou tisíc....


Hydrauliky máš dost? V jakém stavu je drážkovaný řemen? Neklouže?
Víc mě nenapadá...

MíraCB


Tak výsledek ja takový, že drážkovaný řemen 1753mm, který jsem koupil a byl jako nový, byl podle PaMa dlouhý a nešel patřičně napnout, dal tam 1733 a správně napnul. Nyní se závada neprojevuje, takže zřejmě opravdu řemen prokluzoval.
Xantia II '99 Break HDi Exclusive
Obrázek
Jackal
Příspěvky: 79
Registrován: ned 26. čer 2011 10:11:36
Bydliště: 287654033
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulické čerpadlo

Příspěvek od Jackal »

Nazdárek, chci se podělit se zkušeností s přetěsněním čerpadla.
Už tak měsíc mi při otáčení cukalo řízení (spíše vibrace),ale zatáčelo. Před týdnem mi řízení už zatáčet přestalo. Šlo hodně ztuha a proto jsem se rozhodl pro rozborku jestli nění něco špatně.
Před měsícem mi totiž auto rozsvítilo stopku a přestalo pružit. Po konzultaci s odborníkem po telefonu jsme došli k závěru že to je buĎ čerpadlo nebo regulátor. Šlo se tedy cestou nejmenšího odporu a podíval jsem se na pístky pro pružení a brzdy. Po odmontování bylo jasno. Obě přužiny byly na několik kousků
gg.jpg
gg.jpg (40.38 KiB) Zobrazeno 13069 x


Takže po předchozí zkušenosti jsem tajně doufal že problém s řízením bude mít souvislost s pružinkama či plíškem v kulaté části pro řízení.
A taky že ano. První pístek...... zlomená pružinka. druhý pístek.... zlomená prižinka.... a tak to šlo až do šestého pístku. Měl jsem v háji všechny pružinky.
20140408_144126hh.jpg


A navíc to bude asi chtít proplach jak tak koukám

20140408_144143.jpg



Po výměně pružinek a těsnění čerpadlo běží jako nové,tak doufám že dlouho bude :roll:
Už jen vyřešit další "drobnosti"
XII 2.0 Hdi 80kW rozená 2001
Obrázek
XII 1.8 16v staršího data (99)
Jackal
Příspěvky: 79
Registrován: ned 26. čer 2011 10:11:36
Bydliště: 287654033
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulické čerpadlo

Příspěvek od Jackal »

Tááák jsem zase zpátky.

Milane to auto je vážně asi prokleté.

Auto chvilku zlobí s předním zámkem kdy auto prostě padá (jestli je poškozený pístek v zámku či jen bordel toť otázka). Po startu se stává že STOPka zhasíná pozvolna,ztrácí na intenzitě než zhasne úplně a trvá to déle, to ale spíše přisuzuji tomu že u předku musí natlakovat znova komplet všechny koule.
Pro jistotu jsem se dneska podíval pod zátku na pružinku,ale neměl jsem moc času tak proběhla kontrola u zátky bez trubičky. Druhou musím skontrolovat zítra či ve středu.

Jenže co mne začlo opět trápit je tužší řízení. Včera mi přišlo že to dělalo zase při prudké změně směru otáčení volantu a dneska po návratu domů už mi to přišlo prostě tuhý furt při točení na místě.
Když bude chvilka, tak pro jistotu skontroluju pístky volně přístupné pro řízení jestli zase není v háji nějaká pružina. Ale už mne to fakt vážně začíná sr..t

Měnil jsem sací hadici pro čerpadlo a přijde mi že se v ohybech nějak moc zmáčkla a možná že je to přiškrcený natolik že zlobí to řízení. Zkusím jí nějak vyztužit aby držela tvar a nelámala se. Třeba to pomůže :?:
EDIT: Tak vyztužení hadice nepomohlo. Furt je to tuhý. Zvýšení otáček nepomáhá,je to furt stejné :(
XII 2.0 Hdi 80kW rozená 2001
Obrázek
XII 1.8 16v staršího data (99)
omnimor
Příspěvky: 4
Registrován: úte 12. črc 2011 11:48:57
Kontaktovat uživatele:

hyr.čerpadlo 4007T2 a 4007T7 - rozdíl

Příspěvek od omnimor »

Zdravím, nevíte někdo jaký je rozdíl v těchto typech hydr.čerpadel Xantií, resp. jestli jsou záměnná? První by mělo být 2vývodové na Xantii I, druhé na X2.

Díky
Petr
Odpovědět