Zdravim,
potreboval bych radu od zkusenych "hydraru". Nekolikrat jsem menil o krouzek na ventilku v te civce na HA kouli, ale pokazde zacala LHM tady znovu protekat. Tak nevim jaky je spravny material o-krouzku. Zkousel jsem NBR i FPM (viton) ale vysledek byl vzdy stejny, po cca mesici navrat do puvodni stavu- vzlina LHM. Nejsem si jisty ani velikosti puvodniho o-krouzku, digitalni suplerou jsem nameril 6x 1.5. Tak prosim o radu. DIk
O-krouzky odolne LHM
O-krouzky odolne LHM
X2, 2.1Td Break 1998 Exclusive, Pack: Electricité, Froid, 5.57l/100km
Re: O-krouzky odolne LHM
nebude chyba někde při montáži? Viton je myslím fluorovaný kaučuk, ten by měl vydržet poměrně dost.
2,0 HDi, Activa
Re: O-krouzky odolne LHM
Menil jsem krouzek vyznaceny cervene
http://www.imgplace.com/viewimg233/9633/63unled.png
Je mi divny ze cca mesic vse slape ale po mesici zacne ventil pri behu motoru casto cvakat a po nastartovani trva dlouho nez zhasne kontrolka stop. Kdyz krouzek vymenim tak zhasina po 2 vterinach po mesici tak po deseti. A hlavne i zacne vzlinat lhm.
Kazdopadne Pame dik za zajimavy pocteni
A hlavne...kdybych je mel vymenit vsechny...tak jaky material a jake rozmery...ono ty krouzky jsou casto vymackany a tezko se trefuje jejich puvodni rozmer
http://www.imgplace.com/viewimg233/9633/63unled.png
Je mi divny ze cca mesic vse slape ale po mesici zacne ventil pri behu motoru casto cvakat a po nastartovani trva dlouho nez zhasne kontrolka stop. Kdyz krouzek vymenim tak zhasina po 2 vterinach po mesici tak po deseti. A hlavne i zacne vzlinat lhm.
Kazdopadne Pame dik za zajimavy pocteni
A hlavne...kdybych je mel vymenit vsechny...tak jaky material a jake rozmery...ono ty krouzky jsou casto vymackany a tezko se trefuje jejich puvodni rozmer
X2, 2.1Td Break 1998 Exclusive, Pack: Electricité, Froid, 5.57l/100km
Re: O-krouzky odolne LHM
Ten kroužek co měníš nemá vubec na nic vliv, není tam ani tlak, pouze tlak sloupce kapaliny od hladiny LHM v nádobce, tak že 000,prd. nijak to neovlivňuje činnost ventilu. Kapalina co tam protéká je pouze průsak když přepne jehla, tak to tam "plivne" , jinak jak ses dočetl, by tam vyloženě téci nemělo nic od cívky, ale je tam ten "sloupec kapaliny od nádržky stále "zavodněn" propojením na jiné vratky .. Ten závit bývá zalepenej lepidlem na závity proti povolení ...
Vyhovující je materiál NBR, tam kde je tlak do 100bar, stačí tvrdost 70, kde je větší, tak 90 ...
Jestli ti to cvaká , tak to zapíná - vypíná - je to špatně, tak bych proletoval jednotku u obvodu napájení a přidal diody, už sem to několikrát psal , hledej .... i na citroenech.cz
edit: máš to tady :
viewtopic.php?f=1&t=97&p=506#p506
Vyhovující je materiál NBR, tam kde je tlak do 100bar, stačí tvrdost 70, kde je větší, tak 90 ...
Jestli ti to cvaká , tak to zapíná - vypíná - je to špatně, tak bych proletoval jednotku u obvodu napájení a přidal diody, už sem to několikrát psal , hledej .... i na citroenech.cz
edit: máš to tady :
viewtopic.php?f=1&t=97&p=506#p506
Re: O-krouzky odolne LHM
Tak nakonec LHM vzlinala trubkou co vychazi z vrchu telesa HA koule, hned vedle vyse zminovaneho ventilu..Po dotazeni kontrolky zhasinaji ihned, LHM netece a ventil necvaka. Kazdopadne dik za tipy
X2, 2.1Td Break 1998 Exclusive, Pack: Electricité, Froid, 5.57l/100km