Problémy so servom

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
Odpovědět
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Servo/posilovač

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

A jakpak je starý olej v hydraulice, je možné že to bude tím.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Mark Streit
Příspěvky: 19
Registrován: sob 16. črc 2011 12:02:33

Re:

Příspěvek od Mark Streit »

LHM je tam nová asi 2 roky najeto asi 25tis.,nedávno jsem doléval,je to lepší,ale je to pořád slyšet..
vlastimiln
Příspěvky: 11
Registrován: pon 27. čer 2011 22:31:42
Kontaktovat uživatele:

Re: Servo/posilovač

Příspěvek od vlastimiln »

Neví, co znamená termín "hrozně hlučný" ;) Ale v max. poloze na mne Xa syčí jak had. 4 roky jsem si na to zvykal a ptal se zkušenějších co s tím a nakonec jsem si zesílil rádio. Servo funguje, nikde neteče a já jezdím vesele dál... ;)
Xantia Break EXCLUSIVE 2.0 HDi, 109 PS, 09/99
Obrázek
Uživatelský avatar
zombeek
Příspěvky: 72
Registrován: pon 27. čer 2011 18:24:46
Bydliště: 51001866
Kontaktovat uživatele:

Re: Servo/posilovač

Příspěvek od zombeek »

Já měl doteď za to, že to syčení posilovače v krajních polohách volantu je normální. Takže není?
X2 Break 1.8i 16V Gris Quartz 05/1998 ABS/klima/tažné : Obrázek
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Servo/posilovač

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

Zombeeku, ano v krajních polohách je to normální, má to nasvědomí maximální přepouštění, dělají to auta i s normálními posilovači ;)

Vlastíku, takže ty funguješ dle rad mého mladšího spolupracovníka ze servisu kde pracuji :mrgreen:
Za ním přišel jeho kamarád, že mu hučí ložisko a co s tím. jeho odpověď mně tehdy zlomila v pase. ,,hraje ti rádio??,, ,,Jo,, ,,Tak si ho dej na plný kule a neotravuj,, Nakonec mu to ložisko vyměnil, těsně před STK, ale nechal ho s tím jezdit skoro rok. :mrgreen:
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
dzon
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 17. lis 2011 17:08:26

Problémy so servom

Příspěvek od dzon »

zdravím mam problém so servom riadenia . Automobil to je citroen xantia 1.9 D (94-95) . Servo robi pekne pri nikzky otackach ako nahle sa zvysia otacky servo ide velmi tazko v zakrutach za jazdy akoby v jednom bode pri vacsom vytoceni islo ako ma preto to je dotst divne riadenie nakolko pri vacsom vytoceni v momente povoli (cize ide lahko ako ma) . Poradte co stym ci jepotreba noveho serva alebo to je kvapalinou vdaka.
laďa
Příspěvky: 21
Registrován: úte 26. črc 2011 20:59:33

Re: Problémy so servom

Příspěvek od laďa »

Čau.
Tak tohle to co popisuješ mi dělala moje stará Xanťa. Určitě máš jednovývodový čerpadlo s rozdělovačem tlaku pro zvedání a servo (taková kostka na motoru co do ní zespodu jdou 3 trubky a z vrchu 2) Já osobně zkoušel snad vše,od výměny rozdělovače,přes novou kapalinu,proplach a různý jiný věci jako jestli mi to někde nepřisává vzduch, přetěsnění serva atd... Nakonec jsem se naštval a koupil přes inzerát jednovývodové čerpadlo, jenže mi došlo dvojvývodové(dva tlakové vývody,jeden na zvedání a druhý na servo) Po proměření úchytů a osy řemenice jsem došel k závěru že to čerpadlo tam bez problémů sedne. Takže jsem čerpadlo namontoval,rozdělovač s trubkama zrušil a vyhodil s auta a použil jen trubku s čerpadla do regulátoru tlaku( co je na zvedání auta) Druhou trubkohadici jsem pak sehnal na vrakáči s novější xantie.Ta vede s čerpadla rovnou do serva. Pozor akorát musíš dát na různé závity a ukončení trubek. Některé ročníky měli jiné ukončení trubek. Nejlíp když vemeš tu starou trubku ze serva a budeš podle ní vybírat stejné ukončení trubky. Snad jsem to napsal pochopitelně. Kdybys něčemu nerozuměl tak se zeptej.. Doufám že jsem na nic nezapomněl. Jo a od té doby jsem měl svatej klid a servo chodilo jak zamlada a ani neškytlo! :D
dzon
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 17. lis 2011 17:08:26

Re: Problémy so servom

Příspěvek od dzon »

Čerpadlo (teda ta vec na ktorej je remenička tipujem) ma na vrchu tri vyvody , z toho dva su zablintovane ( krajne ) a zo stredneho ide rurka teda je to čerpadlo dvojvyvodove ako to čo ti prišlo?
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy so servom

Příspěvek od PaM »

Jestli jde z čerpadla 1 kovová trubka a do čerpadla 1 gumová hadice, je to JEDNO VÝVODOVÉ čerpadlo
Obrázek
dzon
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 17. lis 2011 17:08:26

Re: Problémy so servom

Příspěvek od dzon »

a ešte. Unika mi kvapalina aj popri serve riadenia ( dnes pod krizom) tam je guferu myslim. Mozu tieto priznaky byt aj preto alebo aj to servo bude ko?vdaka
Odpovědět