Problémy so servom
Re: Servo/posilovač
A jakpak je starý olej v hydraulice, je možné že to bude tím.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: sob 16. črc 2011 12:02:33
Re:
LHM je tam nová asi 2 roky najeto asi 25tis.,nedávno jsem doléval,je to lepší,ale je to pořád slyšet..
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon 27. čer 2011 22:31:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servo/posilovač
Neví, co znamená termín "hrozně hlučný" Ale v max. poloze na mne Xa syčí jak had. 4 roky jsem si na to zvykal a ptal se zkušenějších co s tím a nakonec jsem si zesílil rádio. Servo funguje, nikde neteče a já jezdím vesele dál...
- zombeek
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon 27. čer 2011 18:24:46
- Bydliště: 51001866
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servo/posilovač
Já měl doteď za to, že to syčení posilovače v krajních polohách volantu je normální. Takže není?
Re: Servo/posilovač
Zombeeku, ano v krajních polohách je to normální, má to nasvědomí maximální přepouštění, dělají to auta i s normálními posilovači
Vlastíku, takže ty funguješ dle rad mého mladšího spolupracovníka ze servisu kde pracuji
Za ním přišel jeho kamarád, že mu hučí ložisko a co s tím. jeho odpověď mně tehdy zlomila v pase. ,,hraje ti rádio??,, ,,Jo,, ,,Tak si ho dej na plný kule a neotravuj,, Nakonec mu to ložisko vyměnil, těsně před STK, ale nechal ho s tím jezdit skoro rok.
Vlastíku, takže ty funguješ dle rad mého mladšího spolupracovníka ze servisu kde pracuji
Za ním přišel jeho kamarád, že mu hučí ložisko a co s tím. jeho odpověď mně tehdy zlomila v pase. ,,hraje ti rádio??,, ,,Jo,, ,,Tak si ho dej na plný kule a neotravuj,, Nakonec mu to ložisko vyměnil, těsně před STK, ale nechal ho s tím jezdit skoro rok.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Problémy so servom
zdravím mam problém so servom riadenia . Automobil to je citroen xantia 1.9 D (94-95) . Servo robi pekne pri nikzky otackach ako nahle sa zvysia otacky servo ide velmi tazko v zakrutach za jazdy akoby v jednom bode pri vacsom vytoceni islo ako ma preto to je dotst divne riadenie nakolko pri vacsom vytoceni v momente povoli (cize ide lahko ako ma) . Poradte co stym ci jepotreba noveho serva alebo to je kvapalinou vdaka.
Re: Problémy so servom
Čau.
Tak tohle to co popisuješ mi dělala moje stará Xanťa. Určitě máš jednovývodový čerpadlo s rozdělovačem tlaku pro zvedání a servo (taková kostka na motoru co do ní zespodu jdou 3 trubky a z vrchu 2) Já osobně zkoušel snad vše,od výměny rozdělovače,přes novou kapalinu,proplach a různý jiný věci jako jestli mi to někde nepřisává vzduch, přetěsnění serva atd... Nakonec jsem se naštval a koupil přes inzerát jednovývodové čerpadlo, jenže mi došlo dvojvývodové(dva tlakové vývody,jeden na zvedání a druhý na servo) Po proměření úchytů a osy řemenice jsem došel k závěru že to čerpadlo tam bez problémů sedne. Takže jsem čerpadlo namontoval,rozdělovač s trubkama zrušil a vyhodil s auta a použil jen trubku s čerpadla do regulátoru tlaku( co je na zvedání auta) Druhou trubkohadici jsem pak sehnal na vrakáči s novější xantie.Ta vede s čerpadla rovnou do serva. Pozor akorát musíš dát na různé závity a ukončení trubek. Některé ročníky měli jiné ukončení trubek. Nejlíp když vemeš tu starou trubku ze serva a budeš podle ní vybírat stejné ukončení trubky. Snad jsem to napsal pochopitelně. Kdybys něčemu nerozuměl tak se zeptej.. Doufám že jsem na nic nezapomněl. Jo a od té doby jsem měl svatej klid a servo chodilo jak zamlada a ani neškytlo!
Tak tohle to co popisuješ mi dělala moje stará Xanťa. Určitě máš jednovývodový čerpadlo s rozdělovačem tlaku pro zvedání a servo (taková kostka na motoru co do ní zespodu jdou 3 trubky a z vrchu 2) Já osobně zkoušel snad vše,od výměny rozdělovače,přes novou kapalinu,proplach a různý jiný věci jako jestli mi to někde nepřisává vzduch, přetěsnění serva atd... Nakonec jsem se naštval a koupil přes inzerát jednovývodové čerpadlo, jenže mi došlo dvojvývodové(dva tlakové vývody,jeden na zvedání a druhý na servo) Po proměření úchytů a osy řemenice jsem došel k závěru že to čerpadlo tam bez problémů sedne. Takže jsem čerpadlo namontoval,rozdělovač s trubkama zrušil a vyhodil s auta a použil jen trubku s čerpadla do regulátoru tlaku( co je na zvedání auta) Druhou trubkohadici jsem pak sehnal na vrakáči s novější xantie.Ta vede s čerpadla rovnou do serva. Pozor akorát musíš dát na různé závity a ukončení trubek. Některé ročníky měli jiné ukončení trubek. Nejlíp když vemeš tu starou trubku ze serva a budeš podle ní vybírat stejné ukončení trubky. Snad jsem to napsal pochopitelně. Kdybys něčemu nerozuměl tak se zeptej.. Doufám že jsem na nic nezapomněl. Jo a od té doby jsem měl svatej klid a servo chodilo jak zamlada a ani neškytlo!
Re: Problémy so servom
Čerpadlo (teda ta vec na ktorej je remenička tipujem) ma na vrchu tri vyvody , z toho dva su zablintovane ( krajne ) a zo stredneho ide rurka teda je to čerpadlo dvojvyvodove ako to čo ti prišlo?
Re: Problémy so servom
Jestli jde z čerpadla 1 kovová trubka a do čerpadla 1 gumová hadice, je to JEDNO VÝVODOVÉ čerpadlo
Re: Problémy so servom
a ešte. Unika mi kvapalina aj popri serve riadenia ( dnes pod krizom) tam je guferu myslim. Mozu tieto priznaky byt aj preto alebo aj to servo bude ko?vdaka