Výměna těsnění (víko ventilů, vana)
Re: Výměna těsnění (víko ventilů, vana)
Ahoj, po zkušenostech se služební benzínovou Octavií 2.0, kde mám spotřebu 1l oleje na 1100km již spotřebu oleje u svých ostatních aut nehrotim. Tu spotřebu má auto již od koupě v roce 2001 a nyní má najeto přes 270 000km. Dokážete si představit, kolik oleje již musela sežrat ? U Xantie 1.8 doleju do výměny po 15000km cca 0,5L oleje.
Tak asi tak
Tak asi tak
Xantia II, DSpecial 20, Renault 5
-
- Příspěvky: 187
- Registrován: ned 10. črc 2011 9:26:23
- Bydliště: 239219013
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna těsnění (víko ventilů, vana)
Vždy sem zastával názor že pokud je potřeba do výměny dolevat olej motor už není v nejlepším stavu ale asi to budu muset přehodnotit, 1l na 1000km do výměny to zežere 20l to už ho nemusim ani měnit už se 4x vymenil sám
Xantia Break 2.0HDi 80kw
Subaru Impreza GT 2.0T 155kw
Subaru Impreza GT 2.0T 155kw
Re: Výměna těsnění (víko ventilů, vana)
Zdravím chlapi,
nechci zakládat nové téma, tak ten dotaz připíšu sem. Hledal jsem v poradně, ale nenašel.
Můj dotaz se týká výměny motoru. Motor v mém voze již dosloužil a chtěl bych ho vyměnit z kamarádovo xantie, kterou ruší.
Můj vůz: Xantia break, r.v. 96, 74 kw,8V, bez klimy,bez ABS, čerpadlo LHM dole
Kamarádovo: Xantia break, r.v. 96,8V, s klima, ABS, čerpadlo LHM nahoře
Máte někdo zkušenosti jestli to půjde vyměnit, jestli půjdou předělat držáky(čerpadla, kladek apod.)?
Nerozumím tomu a chci se informovat, dříve než oslovím nějaký servis, jestli je to vůbec technicky možné a nebudou s tím nějaké šílené komplikace.
Děkuji za Vaše rady a poznatky.
Jirka
nechci zakládat nové téma, tak ten dotaz připíšu sem. Hledal jsem v poradně, ale nenašel.
Můj dotaz se týká výměny motoru. Motor v mém voze již dosloužil a chtěl bych ho vyměnit z kamarádovo xantie, kterou ruší.
Můj vůz: Xantia break, r.v. 96, 74 kw,8V, bez klimy,bez ABS, čerpadlo LHM dole
Kamarádovo: Xantia break, r.v. 96,8V, s klima, ABS, čerpadlo LHM nahoře
Máte někdo zkušenosti jestli to půjde vyměnit, jestli půjdou předělat držáky(čerpadla, kladek apod.)?
Nerozumím tomu a chci se informovat, dříve než oslovím nějaký servis, jestli je to vůbec technicky možné a nebudou s tím nějaké šílené komplikace.
Děkuji za Vaše rady a poznatky.
Jirka
Re: Výměna těsnění (víko ventilů, vana)
Nejprve se koukni jka na motor tak do TP na typ motoru.Pokud je jiný,tak sháněj jiný motor,MUSÍ BÝT STEJNÝ TYP MOTORU!!!.Ale dle popisu je motor asi stejný (oba jsou 8V,teda pokud jeden není 1,8 a druhý 1,6 či 2,0!),takže jen přehodíš věci ze svého na ten druhý,Někdo znalejší ti dá vyčerpávající info.
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: Výměna těsnění (víko ventilů, vana)
Nevim jestli je to uplne nutny ale minimalne si myslim ze budes muset vymenit vanu ta od kamose ma drzaki na klimu ja to resil opacne a nemel jsem klimu na co pridelat.
těsnění ventilů
Zdravím,
mám dotaz kde najdu číslo motoru? Potřebuji koupit těsnění ventilů ale mají 3 druhy a každý má psaný rozsah čísel motorů pro které jsou použitelné. děkuji
mám dotaz kde najdu číslo motoru? Potřebuji koupit těsnění ventilů ale mají 3 druhy a každý má psaný rozsah čísel motorů pro které jsou použitelné. děkuji
Xantia Activa 2.0i 16V 97kW, Klima
Re: těsnění ventilů
číslo a typ motoru jsou na alu-štítcích přinýtované z čela motoru, problém je že jsou často upadlé, koukni do T.P. dost často je to v něm zapsané, i když to už dnes není evidovaný díl.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Re: těsnění ventilů
typ motoru v TP zapsaný mám, ale číslo bohužel ne a na motoru sem štítek žádný nenašel. Nejde to nějak zjistit na základě VIN?
Xantia Activa 2.0i 16V 97kW, Klima
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34
Re: těsnění ventilů
Kdyz napises VIN, melo by byt snadne zjistit typ tesneni, co potrebujes...
Re: těsnění ventilů
Tak uz je to ok, zjistil sem si originalni cislo dilu a diky nemu uz vim ktery tesneni tam patri. Ale diky za rady.
Xantia Activa 2.0i 16V 97kW, Klima