Nejde otevřít kapota
Re: Nejde otevřít kapota
Známý řešil o vánocích uplně stejný problém na HDI. Nakonec to dal v Hodoníně do Citroenu a tam to vyřešily násilnou formou. Rozbily levé světlo . Do telefonu mu řekly že má přijet že mu to odborně otevřou. Takovou odbornou práci taky umím.
X1 1,6 r.v. 1994
Re: Nejde otevřít kapota
Ahoj, tak mám auto zpět. Vyřešili jsme to rozbitím předního levého světla. Nešlo to jinak. Za světlem je ten spoj bowdenů, jak tu nafotil PaM.... za ten jde tahat. Bowden od světla pod volant mám teď nový.
drahá sranda tahle zaseklá kapota -(
drahá sranda tahle zaseklá kapota -(
C5 II V6 Break,LPG,Aisin 6st,LeatherPack,NaviDrive,JBL,BiXenon,Panorama
Re: Nejde otevřít kapota
Už se mi to také stalo, po Pamově radě jsem to ze spoda otevřel.Co si pamatuji, tak jsem měl sundanou hadici sání do filtrboxu. To lanko bylo trochu vidět a drátkem jsem to odjistil.
X2 Hdi 1999 Berlina
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: pon 27. čer 2011 9:33:29
Re: Nejde otevřít kapota
vikicv píše:Ahoj, tak mám auto zpět. Vyřešili jsme to rozbitím předního levého světla. Nešlo to jinak. Za světlem je ten spoj bowdenů, jak tu nafotil PaM.... za ten jde tahat. Bowden od světla pod volant mám teď nový.
drahá sranda tahle zaseklá kapota -(
Keď sa tu o tom tak bavíte, napadlo mi, že by sme sa my ostatní mohli nejako preventívne poistiť proti takejto situácii. Dal by sa k tej páčke niekde v priestore kapoty pripevniť "alternatívny" drôt-lanko? Len by sa kamsi šikovne zamotal (aby nechytil sahary) a v prípade núdze by sa mohol zospodu nahmatať a potiahnuť. Išlo by to takto pripraviť? Má to význam?
MarianH
Xantia Break 2.1TD Exclusive 1998
Re: Nejde otevřít kapota
Taky nad tím už nějakou dobu přemýšlím, že si to nějak pojistím. Význam to určitě má, protože když si to připravíš, tak to nebudeš nikdy potřebovat a kdyby náhodou jo, tak pak
2.0 HDi 80kw Break
Yamaha XJR 1300
Yamaha XJR 1300
Re: Nejde otevřít kapota
Zdravím, napadlo mě použít tohle:
http://www.dstechnik.cz/elektromagnetic ... e766b1a100
Dráty bych nechal smotaný někde v podběhu a v případě potřeby otevřít připojením do zapalovače (nevím, jestli to pojistka zapalovače vydrží, nenašel jsem nikde proud) a nebo pomocí baterie jiného auta.
Druhá možnost je mechanická, opět někam do podběhu vytáhnout lanko (např. z brzdy kola).
MíraCB
http://www.dstechnik.cz/elektromagnetic ... e766b1a100
Dráty bych nechal smotaný někde v podběhu a v případě potřeby otevřít připojením do zapalovače (nevím, jestli to pojistka zapalovače vydrží, nenašel jsem nikde proud) a nebo pomocí baterie jiného auta.
Druhá možnost je mechanická, opět někam do podběhu vytáhnout lanko (např. z brzdy kola).
MíraCB
Xantia 1,9 TD 1999, C5 2.0 HDi 2011
- zombeek
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon 27. čer 2011 18:24:46
- Bydliště: 51001866
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde otevřít kapota
Úplně dole na stránce je taková nenápadná ikona Wordu, pod kterou je ukryt manuál
Pro ty, co nemají Word ani nic podobného co to otevře:
Napájecí napětí : 10 – 15 V DC
Proudový odběr / pojistka : 10A / 10A
Max. doba sepnutí : 5s
Délka tahu : 15mm
Síla tahu : 120 N
Pro ty, co nemají Word ani nic podobného co to otevře:
Napájecí napětí : 10 – 15 V DC
Proudový odběr / pojistka : 10A / 10A
Max. doba sepnutí : 5s
Délka tahu : 15mm
Síla tahu : 120 N
Re: Nejde otevřít kapota
Zajímavý nápad udělat si nouzové otvírání. Na elektriku bych se vybodl... kousek lanka od přehazky, brzdy z kola, ...
Naposledy upravil(a) PaM dne stř 14. bře 2012 20:41:32, celkem upraveno 1 x.
Re: Nejde otevřít kapota
je to na X2 , 15 minut i s hledáním materiálu...
Tak jsem měl dnes chvilku čas a vytvořil nouzové otvírání. Funguje to parádně. Materiál co dům dal ... kousek nerezového lanka od přehazky, jedna elektro svorkovnice-čokoládka, kousek bowdenu.
Protáhnout lanko dírama v táhle a v páce jak je zaháklé krátké lanko, stáhnout svorkovnicí , navlíknout bowden - napřed si ho truchu vytvarovat aby držel tvar, protáhnout za masku , udělat smyčku na konci lanka zase pomocí svorkovnice, prostčit dolů ke chladiči, připevnit bowden páskou k původnímu bovdenu. Konec lanka se smyčkou schovat pod nárazníkem a zajistit.
Bowden je tam pro to, aby se lanko netřelo o ty žebra masky, nemusí tam být, bude to taky fachat, jen to pujde malinko tíž. Je důležitá ta mezera bowdenu a svorkovnice na lanku, aby se to lanko při zatáhnutí mělo kam posunout.
tady:
http://citroxa.rajce.idnes.cz/nouzove_otvirani/
Tak jsem měl dnes chvilku čas a vytvořil nouzové otvírání. Funguje to parádně. Materiál co dům dal ... kousek nerezového lanka od přehazky, jedna elektro svorkovnice-čokoládka, kousek bowdenu.
Protáhnout lanko dírama v táhle a v páce jak je zaháklé krátké lanko, stáhnout svorkovnicí , navlíknout bowden - napřed si ho truchu vytvarovat aby držel tvar, protáhnout za masku , udělat smyčku na konci lanka zase pomocí svorkovnice, prostčit dolů ke chladiči, připevnit bowden páskou k původnímu bovdenu. Konec lanka se smyčkou schovat pod nárazníkem a zajistit.
Bowden je tam pro to, aby se lanko netřelo o ty žebra masky, nemusí tam být, bude to taky fachat, jen to pujde malinko tíž. Je důležitá ta mezera bowdenu a svorkovnice na lanku, aby se to lanko při zatáhnutí mělo kam posunout.
tady:
http://citroxa.rajce.idnes.cz/nouzove_otvirani/
Re: Nejde otevřít kapota
Perfektní,jak jednoduché a účelné
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG