Xantia a LPG-opotřebení ventilů

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Xantia a LPG-opotřebení ventilů

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

Mám k dizpozici jednaosmu osmiventil, jestli je hlava shodná, to ale fakt nevím. Klidně ti ho za dohodu nechám a dej si ho místo tý jednašestky. Kluci ti tu napíšou jestli to je možný a co to obnáší. Mám k tomu i komlplet elektriku a ř.j.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
maxipes
Příspěvky: 34
Registrován: pát 26. srp 2011 19:13:14

Re: Xantia a LPG-opotřebení ventilů

Příspěvek od maxipes »

Podložky na ventilové vůle jsem zbrousil,aby ventily měly požadovanou vůli.Myslel jsem si,že je už klid.NEBYL.Po ujetí asi 2000km vůle na výfukových ventilech zase žádná.Je to děs.Takže musím sundat hlavu.Jediné vysvětlení asi bude,že ventily prý jsou z výroby navařované a nějaké prase asi už ventily brousilo a návary obrousilo.Proto se asi ventily pořád zatloukávají.Uvidí se,až se hlava sundá.
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Xantia a LPG-opotřebení ventilů

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

Ventil jako takový je vyroben kováním do zápustky, po hrubém obrobení na soustruhu je obloukem mezi wolframovou elektrodou a sedlem ventilu dovařovaný materiál dosedací plochy pod argonem. Následně je ventil dobrušován na kulato do finálního stavu. Dovarek ze kterého je finálně vybroušena dosedací, těsnící plocha, je vevařen do obloučkového žlábku, obrušováním nakonec síla materiálu sedla bude asi pod jeden milimetr. Co si ale myslím, že spíše větším problémem budou sedla přímo v hlavě, ta jsem už viděl několikrát po LPG rozmlácená a zatlučená hodně do hloubky.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
sima
Příspěvky: 217
Registrován: ned 26. čer 2011 19:05:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Xantia a LPG-opotřebení ventilů

Příspěvek od sima »

Čerte,na jakém motorizaci jsi viděl ty sedla takhle rozbitá?Na 1.6 či kde?Já totiž nikdy neslyšel na silnějších 1.8 o větších jakýchkoliv problémech skrz LPG to mám LPG 10 let,je tam od výroby tj již 14 let a po tu dobu se příležitostně na toto lidí ptám a zajímám,prostě splknem normálně o tomto...
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Odpovědět