![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Abych to uvedl na pravou míru,po nových hadičkách a správném zapojení všech elektroventilů je kouřivost samozřejmě menší než předtím co jsem do toho hrabal,předtím byl vlastně EGR pod stálým podtlakem,tudíž pořád otevřený a hulilo to fakt značně,ale jelo to dobře,na spotřebě to taky znát nebylo,jen byl furt černý nárazník a K se nikdy nerozsvěcelo
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Jak říkám,po tom odpojení to mělo takový plechový dunivý zvuk v otáčkách ale opravdu to ani nezakouřilo ani v plném plynu nic,teď jak je to zapojené jak má,tak to při lehké noze nekouří,jak se plyn dostane za půlku,tak už si zakouří a při plném je to jak načipované TDi,černý oblak
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Šokovaný :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Nápad :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)