Nenaskočí
Nenaskočí
Zdravím všechny,hledal seem,ale nic podobného ani stejného sem nenašel.Startér točí motorem,IMO se rozsvitil,čerpadlo je slyšet,že tlakuje,zkoušel sem vícekrát,baterie je Ok i žhavení se rozsvítí i všechny kontrolky,které se mají rozsvítit,ale motor nechce naskočit.Pojistky sem prolezl,sou dobré.Nesetkal se s tím už někdo.Nějaké relé nebo špatný kontakt v zásuvkách v blatníkách nebo něco jiného?Nechci špekulovat.Děkuji všem za radu.Mám 2,0 hdi 80kW r.v. 99 motor RHZ
Re: Nenaskočí
Základ?Palivový filtr?Jde tam nafta?Místní ropáci budou snad vědět,na co se zaměřit.
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Re: Nenaskočí
DRV ventil regulace tlaku na čerpadle , nebo snímač tlaku paliva na rampě. Nebo přívodní káblík - konektor k těmto zařízením ... Diag by to asi ukázala, kde je problém.
Re: Nenaskočí
Kouknu se a uvidíme a pak se ozvu.zatím díky
Re: Nenaskočí
ak si menil palivový filter, tak skontroluj či si nestratil taký malý plastový stred. Mne vypadol a všetko točilo, nafta tiekla ale ani škrt - nízky tlak paliva, všetko šlo cez prepad filtra späť...
Grand C4 SpaceTourer 2.0 HDi EAT8 Shine
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
C3 1.4i
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
C3 1.4i
Re: Nenaskočí
Zjistil sem,že neslyším podávací čerpadlo v nadrži.Napětí tam jde,ale předpokladám,že by tam mělo být,krátce po zapnutí klíčku do druhé polohy 12V a pak klesat až na nulu,teda jestli to píšu správně,ale mě to ukazuje pouze 4,8V a taky na kterých drátech se měří,sou tam 2bílé a 1zelené a 1červené,měřil sem postupně na všech.Chtěl bych ještě zkontrolovat relé na vstřikovací čerpadlo,ale nevím kde ho přesně najít jak v motor. prostoru tak v kabině a jakou ma barvu?Pokud by bylo foto bylo by to dobré.Díky.
- milda67
- Příspěvky: 159
- Registrován: úte 21. čer 2011 21:47:42
- Bydliště: 314039702
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nenaskočí
Já teda nějak nerozumím tomu co píšeš,protože hned na začátku píšeš "čerpadlo je slyšet,že tlakuje,zkoušel sem vícekrát" ,ted zase píšeš,že ho neslyšíš... pokud ti nejede čerpadlo v nádrži tak nenastartuješ, jsou tam 4 dráty, 2 jsou napájení čerpadla a na nich musí být 12V a ty druhé dva jsou od plováku měření hladiny paliva v nádrži. Už si nepamatuju barvu,ale myslím ty napájecí jsou silnější. V každým případě je to tady v poradně popsáno . Nejednodušší způsob je být vzadu a mít ruku na čerpadle a někdo at ti otočí klíčkem,hned to ucítíš jestli jede . Mně třeba pomohlo zabouchat zespodu na nádrž, čerpadlo se pootočilo a rozjelo a já nastartoval a dojel aspon domů kde jsem ho vyměnil.
Xa X2, 2,0 16V 1999
Xa X2 2,0 HDi, 80kw, 2000
C5 Break 2,2 HDi Exclusive 2004
Xa X2 2,0 HDi, 80kw, 2000
C5 Break 2,2 HDi Exclusive 2004
Re: Nenaskočí
X2-RR píše:,hledal seem,ale nic podobného ani stejného sem nenašel.
čerpadlo je slyšet,že tlakuje,zkoušel sem vícekrát,[/quote]
X2-RR píše:Zjistil sem,že neslyším podávací čerpadlo v nadrži.Napětí tam jde,
Re: Nenaskočí
Ano,vím,že sem to psal.Když sem to zkoušel poprvé,když sem potřeboval vyjet,tak běžělo,slyšel sem ho a vícekrát,pak když sem to zkoušel za 2 dny,abych zjistil příčinu,tak už bylo zticha.Tak sem se na něho zaměřil.Změřil sem ho a jde mě tam pouze 4,8V ne 12V,tak se ptám,jestli to může být i nějakým relátkem,že je třeba spečené,když tam jde pouze tak málo napětí?
Re: Nenaskočí
Na konektoru čerpadla je napájení + a - , ty dva středové. Krajní jsou na plovák. Přiveď 12V napájení na konektor čerpadla ( 2 středové piny ) jestli čerpadlo nepojede je to čerpadlo..
Napájení na čerpadlo spouští vícefunkční relé ( široké hnědé dvojrelé v boxu u ŘJ) po povelu z ŘJ. Taky by si mohl mít vypnutej nárazovej spínač v motoru ( takové kulaté gumové ) u pravé přední koule je to .. To pak nejde nastartovat ...
Napájení na čerpadlo spouští vícefunkční relé ( široké hnědé dvojrelé v boxu u ŘJ) po povelu z ŘJ. Taky by si mohl mít vypnutej nárazovej spínač v motoru ( takové kulaté gumové ) u pravé přední koule je to .. To pak nejde nastartovat ...