řízení

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
Odpovědět
dawqa
Příspěvky: 3
Registrován: úte 26. lis 2013 23:27:59
Kontaktovat uživatele:

řízení

Příspěvek od dawqa »

Ahoj,
Mám takový problém z řízením, měnil jsem homokinetické klouby, tyčky stabilizátoru a čepy řízení.
počítal jsem s tím že se pojede na geometrii, ale řízení mi příde hodně divoký, při projíždce ne jen že táhne trochu do strany a volant není rovně, ale kola jakoby uskakovala, ujížděla do strany hvízdají i na rovině volant se nevrací z rejdu, ba naopak se rychle ztočí. je v něm cítit více vybrací a razy od vozovky více jak 50 se ani nedá jet
Myslíte že to geometrie spraví, nebo v tom může ještě něco být?
A ještě jsem objevil tohle přetržený
IMG_20150418_101905(2).jpg
K čemu to a co to je prosím?
Xantia 2.0 16v 2000 AUTOMAT
Bratranc
Příspěvky: 52
Registrován: úte 26. lis 2013 21:31:48
Kontaktovat uživatele:

Re: řízení

Příspěvek od Bratranc »

Cus hlope, ked menis cepy riadenia tak ked povolis matku (22) na tiahle odsrubujes cap a so sublerou zmerias dlzku ako hlboko bol ten cap. a novy nasrubujes podla neho. A na geometiu MUSIS. Lebo tie capy nedas na mm presne. skus vyrovnat kolesa a z predu sa pozri na auto. uvidis ze Ľ. bude rovno a P pojde upne inde voci Ľ.
A na ten obrazok : utrzene lanko rucni brzdy. Asi. Či? :?

Bratranc
dawqa
Příspěvky: 3
Registrován: úte 26. lis 2013 23:27:59
Kontaktovat uživatele:

Re: řízení

Příspěvek od dawqa »

Čepy jsem se právě snažil nasadit jako tam byli ty původní a proto nechápu že to tak hapruje až jakoby ty kola hazeli osmu, gumy pískaj jak na pastvě a celkově to dost vybruje.
Obávám se že geoška to úplně nevyřeší a tak se ptám tady jestli v tom ještě něco není, ještě mě napadají čepy ramen jestli by to nemohli mít na svědomí.

Jestli maji Xantite ruční brzdu vpředu, tak by to mohlo být.

Díky za rady.
Xantia 2.0 16v 2000 AUTOMAT
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: řízení

Příspěvek od PaM »

Budeš to mít uplně rozhozené ... na Xa je ma předku "rozbíhavost" 0 až -3mm měřeno na okraji ráfku. tzn vepředu jsou kola od sebe a vzadu k sobě - maximální rozdíl mezi těma mírama je 0 až 3mm.
Obrázek
Odpovědět