teče LHM
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: ned 26. čer 2011 10:48:19
- Bydliště: 204484841
- Kontaktovat uživatele:
(ne)Zaseklý klobouček
Zdravím, teče mi LHM u posilovače řízení, a zatim se mi nedaří sehnat v okolí šikovného mechanika, který by mi to dal dohromady, takže zatim dolévám.
Ale poslední dobou mam problém, že mi klobouček ukazuje stále stejný stav. Cvrnkal jsem do něj, měl jsem ho i vyndaný venku a plovák chodí lehce. Když mam auto uplne nahoře, tak je klobouček u horní rysky, a kdyz ho spustim do normální tak tam zůstane, přitom vím, že dřív po spuštění do provozní polohy se klobouček zvednul nad horní rysku.
Nenapadá někoho co s tím, a zároveň bych se chtěl zeptat, jestli nevíte o nějakém schopném mechanikovi v okolí Trutnova, který by zváldl posilovač přetěsnit, jak je tady uvedeno v návodech (sam si na to netroufam a zatim mi nabizeli akorat výměnu za 4 repas nebo za 12 nový, a to se mi fakt davat nechce)
Ale poslední dobou mam problém, že mi klobouček ukazuje stále stejný stav. Cvrnkal jsem do něj, měl jsem ho i vyndaný venku a plovák chodí lehce. Když mam auto uplne nahoře, tak je klobouček u horní rysky, a kdyz ho spustim do normální tak tam zůstane, přitom vím, že dřív po spuštění do provozní polohy se klobouček zvednul nad horní rysku.
Nenapadá někoho co s tím, a zároveň bych se chtěl zeptat, jestli nevíte o nějakém schopném mechanikovi v okolí Trutnova, který by zváldl posilovač přetěsnit, jak je tady uvedeno v návodech (sam si na to netroufam a zatim mi nabizeli akorat výměnu za 4 repas nebo za 12 nový, a to se mi fakt davat nechce)
Xantia Break 2.0 16v 1996
Re: (ne)Zaseklý klobouček
No, myslím, že než to nechat na nějakým prznitelovi, bude lepší, když si uděláš výlet do Brna k PaMovi.
Xa 18i Break, Xa II 18i16V Millésime
C8 2.2i 16v VSX
C8 2.2i 16v VSX
Re: (ne)Zaseklý klobouček
Ahoj,servo jsme přetěsňovali někdy v prosinci,origoš repas kit stál tušim něco kolem 800 Kč +-.
Můžu říct že mechoš byl na prášky,ale dali jsme to dohromady.Tak přeju hodně štěstí a pevné nervy
Můžu říct že mechoš byl na prášky,ale dali jsme to dohromady.Tak přeju hodně štěstí a pevné nervy
X2 1.9 td-DHX, break, r.v 1998,ABS,klima a pohodlíčko
Re: (ne)Zaseklý klobouček
Ano, sada na posilovač stojí cca 800,- a k tomu cca do 1000,- za práci. Není to nic složitého, jen se to musí umět, za 3 - 4 hodiny je to komplet hotovo. K tomu kloboučku, myslím, že máš pouze víc kapaliny LHM a koukáš na zlatý terčík ( kontakt) místo na oranžový plast
Že by praskla membrána koule?
Měl jsem auto v terénní poloze, utahuju šroub na kole. Tím, jak šlápnu na klíč, se auto lehce pohlo a najednou psssss a pak slyším crčení oleje. A hle, u zadní levé pružicí koule vypadla vratná trubička a z té objímky na hadičku (směrem od koule) se valí LHM. Když jsem hadičku nasadil zpět, auto už se vzadu nechtělo zvedat do terénní a horní servisní polohy. Pak jsem zavřel víko kufru a zase psss a hadička vypadla, LHM tekla. Vypnul jsem motor. Po asi minutě to v autě kovově cvaklo, takový zvuk jsem z xantie ještě neslyšel. Koule nejsou nový. nebo by to mohlo být něco jiného?
Re: Že by praskla membrána koule?
Kdyby ti praskla menbrána v kouli, asi bys to ani nezaregistroval až do první jízdy. Když praskne, tak tlak dusíku pronikne ne do plastových sběrných hadiček, ale do trubičky, tou pak putuje k regulátoru světlé výšky a kolem stavící osičky pronikne zpět do vratného potrubí a vysyčí to do nádoby s LHM nad kterou v tu chvíli uvidíš mlhu. Spíše podezírám že máš v tahu těsnění zadní pístnice nebo povrch vlastního pístu. V takovém případě pronikne LHM do prvního vratného vedení pod tlakem, tam to nepobere plastová hadička a okamžitě vystřeli a teče LHM ven. Pokud to tam ucpeš, začne to vytékat zavzdušňovací plastovou trubičkou nebo se naplní harmonika kryjící tyčku co tlačí na patku ramene. Tudíž podle mne, výměna zadní pístnice. Uvidíš co na to Pam, možná se mýlím, možná že ne.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Re: Že by praskla membrána koule?
Byla to prasklá pístnice.
Ono se s tím dá jezdit? Servisák s tím prý normálně odjel, já u toho bohužel nebyl.
Ono se s tím dá jezdit? Servisák s tím prý normálně odjel, já u toho bohužel nebyl.
teče LHM
U LEVÉHO PŘEDNÍHO KOLA MI TEČE LHM KDYŽ AUTO NEJEZDÍ TAK TAKY TEČE A HLEDÁM NĚKOHO KDO TO DÁ DOHROMADY JSEM Z DĚČÍNA ALE JSEM OCHOTNÝ JET I DO VĚTŠÍ VZDÁLENOSTI V CITROENU CHTĚJÍ ZA NOVOU TRUBIČKU PÁR TISÍC PLUS ZA PRÁCI A TO SE MI NECHCE DÁVAT K VŮLI AUTU JSEM SI TED VZAL NA TÝDEN DOVČU TAK BYCH TO CHTĚL MÍT DO NEDĚLE OPRAVENÝ JESTLI NĚKDO O NĚKOM ŠIKOVNÝM VÍTE NAPIŠTE MI NA MŮJ MEIL iskiis@seznam.cz DÍKY MOC
citroen xantia break r.98 2.0i 16v 97kw
Re: teče LHM
Kamaráde, nechci ti do toho kecat, ale existujou taková slova, jako: prosím, pokud, byl bych vděčný atd...
Navíc by neškodilo si dát do profilu, odkud jsi a jaké auto máš...
Navíc by neškodilo si dát do profilu, odkud jsi a jaké auto máš...
Xa 18i Break, Xa II 18i16V Millésime
C8 2.2i 16v VSX
C8 2.2i 16v VSX
Re: teče LHM
jaký auto mám jsem v profilu měl!!ale jak to změnily tak to zmizelo mám xantia break r.98 2.0i 97kw 16v jsem z Děčína to jsem se zmínil tak jestli někoho můj odkaz naštval tak se tedy moc omlouvám
citroen xantia break r.98 2.0i 16v 97kw