teče LHM
Re: teče LHM
Čau chlapi.
Musím se podělit o problémy s tečením LHM.Mě praskla trubkohadice na 2,1Td , ale né ve spoji. Praskla mi ta hadice. Zkoušel jsem na vrakáčích a nemohl sehnat. Nakonec citroen servis v Jihlavě. Byla k mání poslední v Rakouzku a s prací cca 7tis. !!!
Jak mi s tím zavrtěli, tak mi začala téct kapalina někde zvrchu pod nádobkou.Myslel jsem, že někde od protipadacího zámku, byl celý od kapaliny. Po dlouhém hledání jsem zjistil, že to teče ve spoji zpátečky od hlavního brzdového válce.Byla prasklá tesně za spojem. Přístup děsnej,ale šlo to prostavit palivovou hadičkou Pr6.Všechny hadice jsou ve svazcích a koupit nové se z hlediska ceny nedá. Tak musí nastoupit české ručičky.
Ivan
Musím se podělit o problémy s tečením LHM.Mě praskla trubkohadice na 2,1Td , ale né ve spoji. Praskla mi ta hadice. Zkoušel jsem na vrakáčích a nemohl sehnat. Nakonec citroen servis v Jihlavě. Byla k mání poslední v Rakouzku a s prací cca 7tis. !!!
Jak mi s tím zavrtěli, tak mi začala téct kapalina někde zvrchu pod nádobkou.Myslel jsem, že někde od protipadacího zámku, byl celý od kapaliny. Po dlouhém hledání jsem zjistil, že to teče ve spoji zpátečky od hlavního brzdového válce.Byla prasklá tesně za spojem. Přístup děsnej,ale šlo to prostavit palivovou hadičkou Pr6.Všechny hadice jsou ve svazcích a koupit nové se z hlediska ceny nedá. Tak musí nastoupit české ručičky.
Ivan
Xantia 2,1 TD Combi
Re: teče LHM
Hlásím se do klubu tekoucí LHM
Zatím to není žádná katastrofa - asi 1litr/1 000 km. Ale přesto bych rád věděl, co mě čeká. Nevím, kde to přesně teče, ale snad to někdo xantieznalý odhadne. Teče to pouze při nastartovaném motoru, podélně skoro uprostřed auta asi tak 30 cm za předním nárazníkem. Vespod jsou plastové kryty, a je to někde nad nimi. Zatím jsem je nedemontoval, doufám, že někdo poradí i bez předchozí demontáže.
Nevím, jestli to spolu souvisí, ale auto i špatně brzdí. Když jedu normálně slušně, tak je to v pohodě a kola i zablokuju, ale nedávno jsem spěchal, abych stihnul otevřený obchod a když jsem chtěl přibrzdit, tak pedál tvrdý a zpocené čelo, že to neubrzdím. Zkusil jsme to pak ještě několikrát, když jedu pomalu, brzdí normálně, když jedu rychleji (120 a více), skoro nebrzdí.
Prosím, poraďte mi odborníci, co si mám opatřit, než to rozeberu, nebo jestli to mám raději svěřit někomu znalejšímu. Dík.
Zatím to není žádná katastrofa - asi 1litr/1 000 km. Ale přesto bych rád věděl, co mě čeká. Nevím, kde to přesně teče, ale snad to někdo xantieznalý odhadne. Teče to pouze při nastartovaném motoru, podélně skoro uprostřed auta asi tak 30 cm za předním nárazníkem. Vespod jsou plastové kryty, a je to někde nad nimi. Zatím jsem je nedemontoval, doufám, že někdo poradí i bez předchozí demontáže.
Nevím, jestli to spolu souvisí, ale auto i špatně brzdí. Když jedu normálně slušně, tak je to v pohodě a kola i zablokuju, ale nedávno jsem spěchal, abych stihnul otevřený obchod a když jsem chtěl přibrzdit, tak pedál tvrdý a zpocené čelo, že to neubrzdím. Zkusil jsme to pak ještě několikrát, když jedu pomalu, brzdí normálně, když jedu rychleji (120 a více), skoro nebrzdí.
Prosím, poraďte mi odborníci, co si mám opatřit, než to rozeberu, nebo jestli to mám raději svěřit někomu znalejšímu. Dík.
Re: teče LHM
Poradit bez předchozí demontáže krytů,jen tak naslepo???Obávám se,že nikdo není vševěd a toto je zbytečné očekávat.Může to stékat odkudkoliv,kritická trubkohadice,či víc uprostřed je regulátor s centrální koulí,těch "hydro dílů"hadic,trubek,spojů a závitů je pod kapotou fakt neurekom čili beru zpět a nic jsem nenapsal,zbytečné hádat opravdu.
Normálně vem baterku a snaž se jít po stopě úniku LHM,kryty nekryty začal bych zvrchu,je tam docela dost místa na obhlídku,pak řešit dál případné odkrytování,či dát auto na zvedák...
Brzdy-no uvidíš na co přijdeš,rozhodně je neškodí řádně odvzdušnit dle zdejšího návodu,sice jsi s nima nejspíš nic nedělal,ale zkusil bych to nejjednodušší,je to dost nepříjemné co popisuješ.To začlo dělat zničehonic?Či to mohlo být takhle už od koupi auta,máš ho krátce?
Normálně vem baterku a snaž se jít po stopě úniku LHM,kryty nekryty začal bych zvrchu,je tam docela dost místa na obhlídku,pak řešit dál případné odkrytování,či dát auto na zvedák...
Brzdy-no uvidíš na co přijdeš,rozhodně je neškodí řádně odvzdušnit dle zdejšího návodu,sice jsi s nima nejspíš nic nedělal,ale zkusil bych to nejjednodušší,je to dost nepříjemné co popisuješ.To začlo dělat zničehonic?Či to mohlo být takhle už od koupi auta,máš ho krátce?
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Re: teče LHM
Dřív to určitě brzdilo normálně, Právě, že mám pocit, že by to mohlo být od doby, co mi utíká LHM, ale nemusel jsem na to hned přijít. Ale napsal jsem to právě proto, jestli to nemůže mít spojitost. U CX byla zhruba v tomto místě brzdová koule. Jenomže tam se daly všude strčit ruce a všude bylo vidět, tak jsem hned věděl, kde to utíká. Xantie je z tohoto pohledu horší. Vlastně CX bylo lepší celé, kromě Diravy a motorku nastavování výšky, ale to je jiná kapitola.
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34
Re: teče LHM
Zvlastni, ze u CX jsem s motorkem nastaveni vysky nikdy problem nemel a Diravi mi teklo hlavne jen u XM..
unik LHM s praveho tlmica
Zdravim vsetkych. Potrebujem radu. Zacala mi svietit kontrolka STOP a pri kontrole co mi tecie som zistil unik LHM s praveho tlmica. Olej mi unika s hadicky ktora vychadza so spodu tlmica na strane od motora a je prichytena tenkou ocelovou paskou. Potrebujem vediet aka je to hadicka ci sa da vymenit, alebo je chyba v tlmici. Dakujem
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: ned 26. čer 2011 10:11:36
- Bydliště: 287654033
- Kontaktovat uživatele:
teče servo
Zdravím kluci.
Mám dotaz ohledně tečícího serva.
Měl jsem zatuhlý kloubek řízení, tak jsem to promazal ale pomohlo to samozřejmě jen na chvíli. Rozhodl jsem se že vyměním kardánek, jenže než jsem se k tomu dostal tak se jako naschvál nakurvi....a i to servo a začalo to téct.
Má otázka zní zdali by stačilo ještě udělat jen ten kardánek a už by to neteklo a nebo už jsou těsnění vymačkaná a bude to nutné taky udělat.
Případně je to servo u všech XA stejný nebo se liší? ? Mám na mysli jen tu převodku, ne komplet s hřebenem a pístnicí.
Mám doma jedno kompletní řízení ze své staré X1 r.v.95 tak jestli by se to dalo použít. Jestli to bude sedět i na hdi z 01. Stejný uchycení trubek, závity atd.
Díky
EDIT: Tak už vím že to tam nepůjde a že to i dál poteče takže zítra volám do citroenu a objednávám opravnou sadu No jsem na to fakt zvědavej jak to půjde
Mám dotaz ohledně tečícího serva.
Měl jsem zatuhlý kloubek řízení, tak jsem to promazal ale pomohlo to samozřejmě jen na chvíli. Rozhodl jsem se že vyměním kardánek, jenže než jsem se k tomu dostal tak se jako naschvál nakurvi....a i to servo a začalo to téct.
Má otázka zní zdali by stačilo ještě udělat jen ten kardánek a už by to neteklo a nebo už jsou těsnění vymačkaná a bude to nutné taky udělat.
Případně je to servo u všech XA stejný nebo se liší? ? Mám na mysli jen tu převodku, ne komplet s hřebenem a pístnicí.
Mám doma jedno kompletní řízení ze své staré X1 r.v.95 tak jestli by se to dalo použít. Jestli to bude sedět i na hdi z 01. Stejný uchycení trubek, závity atd.
Díky
EDIT: Tak už vím že to tam nepůjde a že to i dál poteče takže zítra volám do citroenu a objednávám opravnou sadu No jsem na to fakt zvědavej jak to půjde
Naposledy upravil(a) Jackal dne ned 11. srp 2013 21:05:46, celkem upraveno 1 x.
pravy tlmic
Zdravim, bude to ona takze staci vymenit ? vdaka
Re: Levý přední tlumič-zpátečka.
Ahoj.
Začala mi unikat LHM z L.P. tlumiče z gumový hadičky stejně jako to popisuje slavo.
Je prasknutá v místě kde je přechod z hadičky do toho bazmeku co je přichycen na tlumiči kovovou páskou.
Na obrázku od PaMa je zřejmě vyfocený způsob opravy. Je tomu tak? Kde seženu tu bílou spojovací trubičku?
A jaký je průměr ty náhradní fuel hadičky?
Díky M.
Začala mi unikat LHM z L.P. tlumiče z gumový hadičky stejně jako to popisuje slavo.
Je prasknutá v místě kde je přechod z hadičky do toho bazmeku co je přichycen na tlumiči kovovou páskou.
Na obrázku od PaMa je zřejmě vyfocený způsob opravy. Je tomu tak? Kde seženu tu bílou spojovací trubičku?
A jaký je průměr ty náhradní fuel hadičky?
Díky M.
Xantia X1 1,9TD 1995