Ahoj, zjistil jsem že mi ukapává nafta z odvodnovače (vypouštěcí ventil) palivového filtru. Je tam O kroužek, koupil jsem nový 5.5x1.5 mm ale kapalo to zas. Provizorně jsem to přimotal teflonovou páskou a ted to drží. Nevíte jaký rozměr O kroužku tam patří?
Jak utěsnit víko nádržky hydraulické kapaliny? Neustále mi tam prolíná olej.
Unik nafty z pal. filtru
Unik nafty z pal. filtru
X2 Hdi 1999 Berlina
Re: Unik nafty z pal. filtru
Já koupil v citroenu odkalovací šroubek i s okroužkem. Myslím že za si za to řekli kolem kila, což mě lehce překvapilo, ale dal jsem to. Původní okroužek už byl stlačený na průřez čtyřhranu, takže se blbě určovalo, jaký by tam měl být a taky jsem se chtěl vyhnout řešení odolnosti vůči naftě.
2.0 HDi 80kw Break
Yamaha XJR 1300
Yamaha XJR 1300
Re: Unik nafty z pal. filtru
Zdravím a všem přeju pohodový rok 2016. Bohužel mě auto hned z kraje roku trochu zlobí. Po nočním mrazu manželka ráno nastartovala a zpod auta se vyvalila nafta cca 1/2 l. Večer jsem to zkontroloval a nic tam neuniká. Pal. filtr a prostor pod ním je od nafty ale nic tam nekape, ani za chodu motoru. Co to mohlo být?
X2 Hdi 1999 Berlina
Re: Unik nafty z pal. filtru
Koupil jsem nový odkalovací kroužek, po výměně bez uniku. Nicméně ten velký unik mi je stále záhadou a doufám, že se už nebude opakovat.
Jinak jsou naše auta už fakt stará, na silnicích už jich moc nepotkávám a i tady ta diskuze je mrtvá.
Hold ještě tak 3 roky a přesedám.
Jinak jsou naše auta už fakt stará, na silnicích už jich moc nepotkávám a i tady ta diskuze je mrtvá.
Hold ještě tak 3 roky a přesedám.
X2 Hdi 1999 Berlina
Re: Unik nafty z pal. filtru
Stará auta to doopravdy jsou, to máš pravdu a nic s tím neuděláš. I lidé stárnou, tak to prostě je.pedro píše: Jinak jsou naše auta už fakt stará, na silnicích už jich moc nepotkávám a i tady ta diskuze je mrtvá.
Hold ještě tak 3 roky a přesedám.
I Xantiaclub má doby své největší slávy za sebou. Doby, kdy na srazu bylo okolo 100 aut už nebudou - a asi to nebude jenom tím, že auta ubývají, spíš lidé jsou lenivější, lhostejnější a méně ochotní udělat něco, co nemusí - podívej se na počet letošních přihlášených. Dvě třetiny jsou lidé, kteří jezdí pravidelně - už to není o autech, ale o partě známých lidí, kteří se alespoň jednou za rok potkají.
Jakou diskuzi by sis představoval? O problémech, které tato auta mají? Valná většina už je tady popsaná a dohledatelná, pokud je něco nového, většinou někdo odpoví.
MíraCB
Xantia 1,9 TD 1999, C5 2.0 HDi 2011
Re: Unik nafty z pal. filtru
Tj pravda Míííro a na tebe se kor těším,jj,snad se setkáme a opět budem tahat další bečku do výčepu,zatímco bude kuchař ochotně chystat pozdní opečený vuřt a posléze příst nekonečné hovory s ostatními posledními vytrvalcemi,zatímco nad kempem se mezitím rozhostí jen ticho a šum Sázavy Tak doufám,že to vyjde a ty pedro přijeď taky,to se cení a i rady budou,neboj,jen nedávej auto pod vlajko stožár jako minule Mamut,i když i tohle vlastně opět dobře dopadlo
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Re: Unik nafty z pal. filtru
Jestli se tam dostanu, tak si ho tam dám zase. Přece hrom neudeří dvakrát na stejné místo
V6 automat kombi 98
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: ned 26. čer 2011 10:11:36
- Bydliště: 287654033
- Kontaktovat uživatele:
Re: Unik nafty z pal. filtru
Ale stožáry tam stojí ještě dva
Re: Unik nafty z pal. filtru
Hrom ne,stožár by sviňa mohl ,ne nepřeju to nikomu,chtěl jsem tím vlastně říct:štěstí přeje odvážnýmMamut píše:Jestli se tam dostanu, tak si ho tam dám zase. Přece hrom neudeří dvakrát na stejné místo
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG