STK
- torek
- Příspěvky: 57
- Registrován: stř 29. čer 2011 11:39:13
- Bydliště: 343155631
- Kontaktovat uživatele:
STK
Chlapi chi se zeptat jak je to na STK s kontrolou chyb v řídící jednotce.To dělají jen vybrané vozy nebo všechny.Díky za info.Torek
Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ mot. LFZ,zel. metla ,LPG Tartarini - je moje láska
Re: STK
Torku zatím neplaš.změna je především ve vyfocení auta (auto,identifikátory,přičemž toto musí být s fotek zjevné,že patří k sobě!),další přečti zde zejména zkušenosti-poslední tři příspěvky v daném fóru :https://www.poradte.cz/auto-moto/23593- ... zmeny.html
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: STK
Zdar pánové, mám problém - emise. Na emisích si napřed připojí diag. a sledují poruchy v paměti. Měl jsem tam nějaké sporadické a ty šly vymazat ale pořád tam byla aktivní por. žhavení. Jelikož nesmí být žádná tak jsem proměřil žhavky- KO všechny 4, přitom to auto startuje normálně i v zimě. Výměna za nové, vymazání poruch z paměti a hurá na emise. No a problém, naměřené hodnoty mají 3.5 a potřebuji 1,79 a níž. Co s tím? Technik radí nové filtry sání a paliva. Sání mám nový loni, palivový tak 3 roky. Dále vyčištění EGR ventilu. Jak se ale k němu dostat? Jde to horem nebo i zespod? Není tam vidět na šrouby. A co podtlaková pumpa, regulace turba? Případně sundat výfuk a vyčistit.
Co mi radíte?
A jak naschvál mi dnes začala blikat kontr. airbagu což určitě na STK nesmí.
Co mi radíte?
A jak naschvál mi dnes začala blikat kontr. airbagu což určitě na STK nesmí.
X2 Hdi 1999 Berlina
Re: STK
Pedro- neodpovím,je můj skromný názor (nevím ,HDi neznám,jen obyčejný ted předkomůrkový dehet!!) ale ten je -palivový filtr měnit na naftě 1x ročně .Předpokládám,že předpokládám že ftrem sání myslíš vzduchový? Pokud ano tak záleží v jakém prostředí se jezdí-prašné častěji a na nájezdu.
Pokud bliká kontrolka airbagů-skus se zaměřit na konektory po sedačkami,alespoň u X1 je to většinou problém v těchto konektorech!!!Na své jsem sicně řidiče jsem skrze toto dokonce vyměnil celý kus od konektoru až po klips na pás včetně pyropatrony!!
Pokud bliká kontrolka airbagů-skus se zaměřit na konektory po sedačkami,alespoň u X1 je to většinou problém v těchto konektorech!!!Na své jsem sicně řidiče jsem skrze toto dokonce vyměnil celý kus od konektoru až po klips na pás včetně pyropatrony!!
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: STK
Filtry vyměním, dnes nezdařený pokus o vymontování EGR. Po pracném odšroubování 4ks šroubu (šílený přístup) se mi ho nepodařilo dostat ven. Něco ho tam drží, jakoby pružina, protože povytáhnu a on se má snahu vrátit. Tak nic, šroubky zpět.
Na emise půjdu bez vzduch. filtru, prý to pomůže. Snažím se to tůrovat at to trochu profoukne.
Dále se mi nezdá požadovaná hodnota kouřivosti 1.79. Našel jsem tu spíš udaj kolem 2.6.
Co mi řekne diag. o stavu vsřikovačů?
Je nějaká chemie na snížení kouřivosti nebo pročištění spal. cest? VIF dávám dlouhodobě.
Na emise půjdu bez vzduch. filtru, prý to pomůže. Snažím se to tůrovat at to trochu profoukne.
Dále se mi nezdá požadovaná hodnota kouřivosti 1.79. Našel jsem tu spíš udaj kolem 2.6.
Co mi řekne diag. o stavu vsřikovačů?
Je nějaká chemie na snížení kouřivosti nebo pročištění spal. cest? VIF dávám dlouhodobě.
X2 Hdi 1999 Berlina
Re: STK
Mám tu zápis z prosincových emisí. Hodnota kouřivosti: dovolená - 241 asi 2, 41, naměřená - 020. Rozpětí hodnot kouřivosti: dovolené- 025, naměřené - 004.
Emise v Č. Budějovicích.
Emise v Č. Budějovicích.
Xantia 1,9 TD Berline 1999
Re: STK
Tak mám hotovo, emise i STK. Jen mám dotaz na majitele X2 Hdi 80kw. Jakkou hodnotu kouřivosti máte uvedenou ve velkém TP? Já tam mám 1.76 a nějak se mi to nezdá. V protokolech emisi z minulých let mám hodnotu cca 2.3 . Technika jsem na to upozornil ale on že to mám v TP.
X2 Hdi 1999 Berlina