Hlava/těsnění
Napsal: pon 07. bře 2016 17:30:05
Zdravím všechny.
Před třemi lety (35 000tis. km) se mi ve vodě objevil olej, když byla vyloučena příčina výměník voda/olej bylo jasno. V servisu vyměnili těsnění, otlakovaly a srovnaly hlavu. Teď je hlava na 99% zase v háji, auto po zahřátí hulí jak parní lokomotiva a při akceleraci sem tam zaškube. Hadice natlakované a voda se taky mírně ztrácí. Už mám domluvenou opravu,jen mě zajímá jestli se tomuhle dá nějak předejít,jestli se třeba ještě nezameřit na něco jiného,pač 2 x za 4 roky hlava dole mi přijde maso. Jezdím celkem slušně, studený to nehoním (do 2000 tis.ot.),teplý tak normálně,kolem třech tisíc (110 na okreskách) a jednou za dva měsíce to protáhnu na dálnici. Olej měněn po deseti tisících a ostatní péče taky nadprůměrná, prostě se starám,aby nám ještě chvíli sloužila. Je to auto v letech, ale tyhle motory prý vydrží mnohem větší porci km než 250 000. Díky za vaše názory.
Před třemi lety (35 000tis. km) se mi ve vodě objevil olej, když byla vyloučena příčina výměník voda/olej bylo jasno. V servisu vyměnili těsnění, otlakovaly a srovnaly hlavu. Teď je hlava na 99% zase v háji, auto po zahřátí hulí jak parní lokomotiva a při akceleraci sem tam zaškube. Hadice natlakované a voda se taky mírně ztrácí. Už mám domluvenou opravu,jen mě zajímá jestli se tomuhle dá nějak předejít,jestli se třeba ještě nezameřit na něco jiného,pač 2 x za 4 roky hlava dole mi přijde maso. Jezdím celkem slušně, studený to nehoním (do 2000 tis.ot.),teplý tak normálně,kolem třech tisíc (110 na okreskách) a jednou za dva měsíce to protáhnu na dálnici. Olej měněn po deseti tisících a ostatní péče taky nadprůměrná, prostě se starám,aby nám ještě chvíli sloužila. Je to auto v letech, ale tyhle motory prý vydrží mnohem větší porci km než 250 000. Díky za vaše názory.