Primarny okruh palivo systém

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
Bratranc
Příspěvky: 52
Registrován: úte 26. lis 2013 21:31:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Primarny okruh palivo systém

Příspěvek od Bratranc »

Cest tak dnes to manželke zdochlo a uz nešlo naštartovať. Vymenil som drv ventil-novy bos :? ch:0 281 002 493. Natahal naftu cca 3x a start. A nic. Založil som aj taky priesvitný filtrik za pal. Filter a znova natahal. Nafta sa do filtra dostala a zas nechcelo chytit. Skusil som povoliť trubku na vstreku a štartovať. Ta nafta z trubky len tiekla. Vraj by mala striekat jak šialená. Mam podozrenie na čerpadlo. Mohlo odist? Lebo ked sa alial filtrik naftou tak hned nafta do polky zmizla. Bratranc
Bratranc
Příspěvky: 52
Registrován: úte 26. lis 2013 21:31:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Primarny okruh palivo systém

Příspěvek od Bratranc »

PaMe: oplatí sa dat čerpadlo na repas alebo kupit od ruky? Nove asi nje.
Bratranc
Příspěvky: 52
Registrován: úte 26. lis 2013 21:31:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Primarny okruh palivo systém

Příspěvek od Bratranc »

Cest tak dnes dom dotiahol auto dom. na lexii pisalo zas tie iste chyby. Skuska podavacieho cerpadla bola pozitivna. tlaci dobre. zajtra sa vrhnem na rotacku. dam vediet ako to dopadlo. Bratranc
Bratranc
Příspěvky: 52
Registrován: úte 26. lis 2013 21:31:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Primarny okruh palivo systém

Příspěvek od Bratranc »

Tak dnes som vybral jeden vstrek. Zapojil a skusil naštartovať. A zo vstreku ani kvapka. Tak si myslim ze rotačné čerpadlo je v smútku. Ked vymením dam vediet. A da sa ozubené koleso zaaretovat? Aby som nemusel rozhadzat rozvody? Bratranc
Bratranc
Příspěvky: 52
Registrován: úte 26. lis 2013 21:31:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Primarny okruh palivo systém

Příspěvek od Bratranc »

cest soudruzi. Tak vcera som kupil cerpadlo Bosch:0 445 010 046. (P 307, ZEVRAJ-160t.km). Pôvodne 0 445 010 010. Vymenil som ho poskladal a start. NIC. baterku som vydrel do mrtva ale ani naznak aby chytila. Skusal som aj povolit trubky na vstrekoch aby sa skor odvzdusnilo, no stale nic. Vybral som vstrek, zapojil ho a skusal nastartovat, no zo vstreku ani kvapka.... :( Tak potom od zaciatku:
1: skuska podavacieho cerpadla-pri nadrzi,pri motore. Tlacilo.
2: prefuknutie hadicky nadrz-motor.priestor. nafta cista.
3: skuska tlaku nafty medzi pal.filtrom a rotackou. SLABY TLAK!!! :?:
takze vymena palivoveho filtra- nepomohlo. tlak stale bol slaby. Tak som prefukol ten spetny ventil co je na viku filtra. poskladal som a skusil nastartovat. na 3 pokus chytilo. :shock: siel ma slak trafit. tak som siel vyskusat. tlacil som ho do 4ooo ot. bez chybicky!
Zaver: NEBUD KKT!!!! Zacni vec riesit od sameho zaciatku! Nedaj sa ojebabrat turbomechanikmi ze ak ti pise diagnostika tlak paliva ze to bude hned drv alebo rotacka! mna to stalo: 90€ drv ventil, vysokotlake cerpadlo:180€. pritom zavada bola uplne banalna a oprava nestala ani cent! Takze v garazi mi lezi 270evri zbytocne. :roll: Bratranc
Odpovědět