Zdravím přátelé,
kamarád mi dolil do auta místo minerálního oleje LHM Plus syntetiku FEBI 6161. Dolil tam asi litr.
Na netu píšou že LHM se nemá míchat se syntetikou. Máte s tím nějaké zkušenosti?
Je to velkej problém? Mám vyměnit hydr. olej (včetně proplachu)?
Díky za odpovědi.
Petr
Mísitelnost LHM Plus s FEBI 6161
Re: Mísitelnost LHM Plus s FEBI 6161
Z nouze lze použít ledasco,ale na provoz ne.V "D" manuálu k BéXu (BX14RE) byl nouzově doporučen olej a teď nevím značení SAE60 nebo nějaký M6AD? nevím.Pokud vyhledáš tak zjistíš,že odpovídá normě na LDS a ne na LHM.Tudíž nelze mísit ,ale třeba nějaký odborník na hydro řekne opak?!
Osobně bych raději udělal výměnu!!
Navíc se u LHM píše že se nesmí mísiz s jinými kapalinami !!!
Osobně bych raději udělal výměnu!!
Navíc se u LHM píše že se nesmí mísiz s jinými kapalinami !!!
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: Mísitelnost LHM Plus s FEBI 6161
Ahoj,
tak jsem psal i výrobci FEBI. Odpověděl mi, že z fyzikálního hlediska se tyto kapaliny chovají podobně a dá se na to (nouzově) jezdit, ale po chemické stránce neručí za to, co to provede s těsněním apod. Takže také doporučuje proplach a výměnu.
tak jsem psal i výrobci FEBI. Odpověděl mi, že z fyzikálního hlediska se tyto kapaliny chovají podobně a dá se na to (nouzově) jezdit, ale po chemické stránce neručí za to, co to provede s těsněním apod. Takže také doporučuje proplach a výměnu.
Re: Mísitelnost LHM Plus s FEBI 6161
Dal bych tam komplet novou náplň LHM plus,proplach nevím,to je možná zbytečné,ale to je už na tobě,záleží co z toho vyteče a kdo ti to bude dělat a jak dobře vše dostane ven.Obrátil bych se opět velice překvapivě na Pama,třeba bude mít i volnou kapacitu
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG