Ahoj,
dlhu dobu som tu nebol, Xantia posluchala a drobnejsie veci som si opravil sam.
No mam teraz problem, ktory neviem vyriesit.
Ako sa vonku ochladilo pod 10°C, tak mi zacalo auto velmi zle startovat ked je motor studeny. Povodna baterka nevladala tak dlho tocit motorom, tak som kupil novu. Nastartujem asi na 5 krat, pretacam motor cca po 5 sekund. Starter je dobry, baterka nova, rele zhavenia dobre,, zo zhavicov sa mi podarilo premerat iba 2 kusy z nich jeden je zly. Pri startovani mi ide z vyfuku biely dym- nespalena nafta, tak cerpadlo by malo tlacit. Uz asi dva roky mi padava nafta, odkedy mi jeden opravar pretesnoval cerpadlo. Uz som si na to zvykol. Neviem najst pricinu, ked fukam horuci vzduch do sania, tak to chytne asi na druhy krat.
Je mozne, ze mi netesni vstrekovacie cerpadlo? Nafta mi pada aj ked som povymienal pprepadove hadicky, vymeniil palivovy filter a v priesvitnej hadicke medzi filtrom a cerpadlom sa mi bublinky neukazuju nikdy.
Mam Xantia Break II 1.9TD DHX. Auto mi doteraz dobre sluzilo a rad by som ho mal aj nadalej, mam ho rad.
Dakujem.
dlouhe starty po ochlazeni
dlouhe starty po ochlazeni
Xantia Break II 1.9TD
Re: dlouhe starty po ochlazeni
Viděl bych to na žhaviče, dej všechny čtyři nové.
zavzdušnění nafty vyzkoušíš tak, že před startem napumpuješ balonkem, pokud to bude stejné jak bez balonku, tak to vzduch netáhne. pokud ti nejdou bublinky, mělo by to být dobré.
zavzdušnění nafty vyzkoušíš tak, že před startem napumpuješ balonkem, pokud to bude stejné jak bez balonku, tak to vzduch netáhne. pokud ti nejdou bublinky, mělo by to být dobré.