Dobrý den,
omlouvám se za založení nového vlákna, ale marně se snažím sehnat plastovou matici, která drží v nádrži čepradlo a plovák. Praskla stářím a benzín mi teče po nádrži pod auto. Nemáte náhodou někdo starší na prodej, Olomouc a okolí? Je to X2 1.8i 16V 1999. Zkoušel jsem vrakoviště v okolí, ale zřejmě dovolenkují.
Děkuji.
Dvořák.
tel. 608 402 606
Nutně sháním matici na pal. čerpadlo!
Nutně sháním matici na pal. čerpadlo!
Xantia sedan, r.v. 1999, 1.8i 16V
Re: Nutně sháním matici na pal. čerpadlo!
zkus 774889955 Lukáš Míček Holešov, a matice je stejna na všech X2 benzín nebo dýzl, je to jedno
Re: Nutně sháním matici na pal. čerpadlo!
Xantie vyskytuje sem tam furt na vrakovištích či v místech kde odbírají odhlášené vraky,když by jsi teda neuspěl tam,kde psal Pam.Pohledej na netu,či v inzerci,nebo zavolej třá do Polomu u Hranic,tam byla vždy rozumná domluva,osobně bych taky určitě zrovna vyměnil těsnění pod maticí,dá se sehnat bez problémů nové.Ať máš pokoj.
Mimochodem Olomouc a okolí je přeci hojné místo na tohle,když tak jen zagoooooogli.
Mimochodem Olomouc a okolí je přeci hojné místo na tohle,když tak jen zagoooooogli.
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Re: Nutně sháním matici na pal. čerpadlo!
Mám tu novou matici z C3 prům. 170 mm, jestli ti bude pasovat tak je tvoje.
X2 Hdi 1999 Berlina
Re: Nutně sháním matici na pal. čerpadlo!
Děkuji všem a pomoc. Kroužek jsem nakonec sehnal v Peugeotu v Olomouci. Kdyby někdo v budoucnu sháněl, tak je to číslo dílu "1531 20" .Pasuje na všechno od zx až po C5, jumpy atd. Stojí asi 75,- + o kroužek 180,-
Dnes jsem to šel vyměňovat a narazil jsem na zvláštní problém. Za živýho boha to nešlo našroubovat...nemohl jsem chytit závit. Po dlouhým snažení jsem nakonec vzal tu starou prasklou matku, stáhnul jí zip páskama a našrouboval. V tom zlomu se díky pružnosti těch pásek rozáhla tak o 5mm a drží to. Tak tady sedím a přemýšlím, čím to může být. Jestli třeba není problém v tom, že je nádž našroubovaná na autě a díky tomu je ten závit na ní třeba mírně do šišata. A pře chvilkou mě asi napadnul skutečnej důvod....mám totiž skoro plnou nádrž a váha toho benzínu nejspíš trošku celou nádrž kroutí a deformuje (asi stačí málo) ...takže další pokus až vyjedu palivo
Dnes jsem to šel vyměňovat a narazil jsem na zvláštní problém. Za živýho boha to nešlo našroubovat...nemohl jsem chytit závit. Po dlouhým snažení jsem nakonec vzal tu starou prasklou matku, stáhnul jí zip páskama a našrouboval. V tom zlomu se díky pružnosti těch pásek rozáhla tak o 5mm a drží to. Tak tady sedím a přemýšlím, čím to může být. Jestli třeba není problém v tom, že je nádž našroubovaná na autě a díky tomu je ten závit na ní třeba mírně do šišata. A pře chvilkou mě asi napadnul skutečnej důvod....mám totiž skoro plnou nádrž a váha toho benzínu nejspíš trošku celou nádrž kroutí a deformuje (asi stačí málo) ...takže další pokus až vyjedu palivo
Xantia sedan, r.v. 1999, 1.8i 16V
Re: Nutně sháním matici na pal. čerpadlo!
To jsem rád, že nejsem sám, komu to nejde. Před rokem jsem koupil manželce C3 a po natankování plné koukám, teče nafta. Matice na pal. čerpadle byla našroubována na křívo přes závit. Jenže za žádnou cenu ji nejde dát rovně, zkoušel jsem to i bez čepadla. Vyřešil jsem to jako ty, rozříznul čímž se trochu roztáhla a sepnul kovovou objímkou. Od té doby drží a neteče. Dokonce jsem koupil novou matici a to sámé, nejde. Přitom na X2 s tím nemám problém, tam jsem to zvládnul.
X2 Hdi 1999 Berlina
Re: Nutně sháním matici na pal. čerpadlo!
Ta matice tam šla vždy dát zpět špatně...fakt blbě,plast je starý.
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG