Ahoj, zřejmě nastal čas po 17 letech vyměnit první díl výfuku co vede od KATu k zadnímu dílu. V ohybech a vzadu na přírubě je už dost zrezlej a možná by už skrz prošel i šroubovák.
Mám variantu výfuku KAT pak ta zesílená zrezlá trubka uprostřed (místo středního dílu) údajně je to rezonátor a pak koncový díl. Viz foto výfuku před pár lety když jsem ho měl dole a stříkal ho zinkem.
http://xantiak.sweb.cz/20140529_104143.jpg
Prodává se jako opravný díl od BOSALu toto.
Jde o to, že pokud je to verze výfuku s klasickým středovým dílem tak to tam asi pasuje. U mého s rezonátorem končí to rozšíření co se nasazuje na trubku zhruba v půlce toho zesíleného rezonátoru, čili to tam nejde nasunout a stáhnout sponou. Jediná varianta co mě napadá říznout to flexou za orezlým rezonátorem. Novou trubku taky říznout a svařit to. Tím se ale stává jednoduchá práce nasunutí v zesílení a stáhnutí spony na složitější se svařováním a řezáním.
Neřešil někdo tento typ výfuku a popřípadě pokud to řešil jinak než já zvažuji, tak prosím o rady nebo nápady.
Díky
Výfuk HDi
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: úte 21. čer 2011 14:21:50
- Bydliště: 237016733
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk HDi
Jestli tomu dobře rozumím, tak až za ten rezonátor to máš v pořádku?
Pokud ano, tak bych zkrátil a převařil jen tu novou trubku, nasadit a sponou stáhnout za tím rezonátorem.
Pokud ano, tak bych zkrátil a převařil jen tu novou trubku, nasadit a sponou stáhnout za tím rezonátorem.
Re: Výfuk HDi
Ano přesně jak píšeš. Až po rezonator je to v pořádku. Zrezlé je to až v prvním ohybu a dál dozadu.
To není špatný nápad. Jeden svár tam bude tak jak tak a aspoň se s tim nemusím trápit na autě. Na tom to pak jen spojím.
Díky
To není špatný nápad. Jeden svár tam bude tak jak tak a aspoň se s tim nemusím trápit na autě. Na tom to pak jen spojím.
Díky
Xantia HDi 80kW Lucifer