Přeji hezký den všem fanouškům citroenů. Měla bych na Vás takovou prosbičku. Mám xantii 1,9td r. 99 a začala mi svítit K kontrolka a auto začalo chcípat. Myslela jsem, že je to filtrem, tak jsem ho vyměnila, pár dní to bylo v pohodě, ale začalo to dělat znovu. Dnes jsem byla v servisu, ne v autorizovaném, a tam mi bylo sděleno, že to někde bere vzduch. Prosím teda, zda někdo máte taky takovou zkušenost, zda mi můžete poradit.
A další věc, kterou bych potřebovala, jelikož k tomuto vozu nemám žádnou knížku, tak zda byste někdo nebyl tak ochotný a neposlal mi schéma vozu zkopčené třeba na email.
Předem moc děkuji za info. Peťula
xantia 1,9td - K kontrolka
Re: xantia 1,9td - K kontrolka
Ahoj Peťulo.
Jaké schéma by sis představovala?Nějaké elektrické,nebo návod k použití?
A asi by bodl lepší popis tvojí Xantošky,jako třeba rok výroby atd.
Jaké schéma by sis představovala?Nějaké elektrické,nebo návod k použití?
A asi by bodl lepší popis tvojí Xantošky,jako třeba rok výroby atd.
Xantia 2,0 HDI exclusiv 12/98 109 šemíků
Moc fajn kočár
Moc fajn kočár
Re: xantia 1,9td - K kontrolka
Ahojky,
byla si na diagnostice? Dle popisu závady to vypadá na absenci signálu z řídícího vstřiku. Chcípne to hned jak nastartuješ nebo až když motor točíš v otáčkách a chcípne po uvolnění pedálu plynu? A nezměnil se taky zvuk motoru?. Vyzkoušet to můžeš jednoduše. Nastartuj a pak odpoj ten řídící vstřik. Pokud se zvuk motoru nezmění, je závada tam.
byla si na diagnostice? Dle popisu závady to vypadá na absenci signálu z řídícího vstřiku. Chcípne to hned jak nastartuješ nebo až když motor točíš v otáčkách a chcípne po uvolnění pedálu plynu? A nezměnil se taky zvuk motoru?. Vyzkoušet to můžeš jednoduše. Nastartuj a pak odpoj ten řídící vstřik. Pokud se zvuk motoru nezmění, je závada tam.
Xantia kombi HDi 80kW
Diagnostika Lexia Praha - Zásmuky
Diagnostika Lexia Praha - Zásmuky
Re: xantia 1,9td - K kontrolka
No to schéma řízení motoru by mě taky zajímalo
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34
1.9TD ve vysokych otackach "K"
Zdravim vsechny zname i nezname. Tak jsem prsedlal z BX do X1 Break 19TD '97
Mam v planu navstivit PaMa v blizke budoucnosti - odvisle od penez (koule, diagnostika,...) ale predse se zeptam, treba budu chytrejsi.
Motor startuje krasne, na volnobech za studena zni dost ostre ale po chvilce se uklidni, pri volnobehu jakoby vibroval rozvodak - nebo remenice na klice?? - nevim, pri zvyseni otacek uz je to vpohode, po zahrati je to take daleko lepsi. Nicmene co me trapi momentalne nejvice je to, cemu jeste nerozumim. Auto taha hezky od 2000 otacek, mohelnicak jsem nalozeny az po strechu vyjel na petku bez problemu, jakmile ale seslapnu plny plyn, za nejakou chvili se rozsviti "K" (nikdy ne u mene nez 2800 otacek) a pri prekroceni cca 150km/h zacne motor jakoby vynechavat - prez 160 jsem ho snad nedostal, po malinkem povoleni plynu "K" zhasne... Nekdy, ale asi opravdu jenom nekdy je rozsviceni "K" provazeno asi i malym ubytkem vykonu.
Vite nekdo kde muze byt zakopany pes a co me to muze stat? Motor je XUD9TE Bosch.
Mam v planu navstivit PaMa v blizke budoucnosti - odvisle od penez (koule, diagnostika,...) ale predse se zeptam, treba budu chytrejsi.
Motor startuje krasne, na volnobech za studena zni dost ostre ale po chvilce se uklidni, pri volnobehu jakoby vibroval rozvodak - nebo remenice na klice?? - nevim, pri zvyseni otacek uz je to vpohode, po zahrati je to take daleko lepsi. Nicmene co me trapi momentalne nejvice je to, cemu jeste nerozumim. Auto taha hezky od 2000 otacek, mohelnicak jsem nalozeny az po strechu vyjel na petku bez problemu, jakmile ale seslapnu plny plyn, za nejakou chvili se rozsviti "K" (nikdy ne u mene nez 2800 otacek) a pri prekroceni cca 150km/h zacne motor jakoby vynechavat - prez 160 jsem ho snad nedostal, po malinkem povoleni plynu "K" zhasne... Nekdy, ale asi opravdu jenom nekdy je rozsviceni "K" provazeno asi i malym ubytkem vykonu.
Vite nekdo kde muze byt zakopany pes a co me to muze stat? Motor je XUD9TE Bosch.
Re: 1.9TD ve vysokych otackach "K"
Jenom dohad - co málo paliva? Filtr, popřípadě ucpaný sací koš v nádrži.
MíraCB
MíraCB
Xantia 1,9 TD 1999, C5 2.0 HDi 2011
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34
Re: 1.9TD ve vysokych otackach "K"
Filtr meneny nedavno (pry). a jinak pri 90% seslapnuteho plynu to nedela. Motor jako takovy neztraci vykon, ale zacne skubat, jako kdyby obcas nezapalil, nebo nedostal plnou davku paliva.
Kontrolka K
Ahoj všem , na foru jsem hledal nějaký info o Kontrolce K , ale píše se zde na HDI , nebo benzinové motory , potřeboval bych poradit co to může dělat ...mam xantii 1.9 TD 66 KW a tato kontrolka svítí i za jízdy a zdá se mi i slabší výkon motoru ....
Xantia 1.9 TD 1997 66kw
Re: Kontrolka K
jedině diagnostika - Lexia ... Bude to asi snímač na vstřiku, moc toho co se tady kazí není ...