Zdravím všechny kolegy Xantiáky,tak jsem se konečně registroval,od doby co se staré forum uzamklo jsem už chodil víceméně jen na čumendu,ale teď se ohlásilo HDIčko s jedním problémem.
Ráno,když do toho skočím,auto normálka chytne,trošku mu poklesnou otáčky,cca na 700,pak si plynule přidá na obvyklých 900(otáčkoměr trošku kecá),a začne houpat,ručička otáčkoměru to nepozná,ukazuje pořád 900,není to že by vynechával válec,prostě to trošku houpe otáčkami,po cca 10 vteřinách to ustane,počkám až se zvedne auto,řadím za jedna,přidám plyn a zase,po přidání plynu to začne houpat,motor jde do otáček nepravidelně,pustím plyn,chvilku houpou a přestanou.Kašlu na to,řadím,rozjíždím se a prostě auto při rozjezdu poškubává,podle toho jak houpe motor,dotlačím ho plynem na 2000 otáček,řadím za dvě a v tu chvíli houpání přestane a je klid,už se neobjeví.
Stačí tomu jen přidat plyn,poškubává to,dosáhnu na 2000,pustím plyn a rázem to ustane,od té chvíle už ani necukne
Auto jede normálně,výkon má,kontrolka K nesvítí,při prošlápnutí to celkem slušně šedočerně kouří,ale spotřeba normální,jinak se nic neděje
Jo a abych nezapomněl,jak byly ty horka,tak jsem to jednou chcípnul,motor měl 90 st.C,venku asi 33 st.C,a po deseti minutách jsem to už nemohl natočit,točilo to jak vzteklý,čerpadlo v nádrži vrčelo,ale nechytalo,musel jsem tomu dát dalších 10 minut a pak to po dlouhém točení kuckavě chytlo,od té doby to zase nic neudělalo,až dnes ráno to houpání,to jsem z toho jelen Naftu tankuji na Benzině,občas přidám VIF nebo Diecil,naftový filtr měněný včas
2,0HDi 80kw,po studeném startu houpou otáčky
2,0HDi 80kw,po studeném startu houpou otáčky
Bývalý BXmen a Xantiák,měl jsem TD a HDI
Nyní už jen Transit 2,0TDDi 04"
Nyní už jen Transit 2,0TDDi 04"
Re: 2,0HDi 80kw,po studeném startu houpou otáčky
regulator tlaku paliva?
2.0 HDi 109 HP, 5.1. 2000, Berline
Jedine PaM Brno
Jedine PaM Brno
Re: 2,0HDi 80kw,po studeném startu houpou otáčky
Ano,o regulátoru tlaku jsem už slyšel,auto chytá běžně asi na 6 otočení,studené,teplé a Lewkins mi před rokem tvrdil že mám asi horší Regulátor,ale tehdy to chodilo normálně
Ale vím že jsou tam dva tyhle blbince,jeden je zašroubovaný na tlakové liště u vstřikovačů,a druhý blbinec je zašroubovaný zprava na čerpadle,na který se zaměřit?
Ale vím že jsou tam dva tyhle blbince,jeden je zašroubovaný na tlakové liště u vstřikovačů,a druhý blbinec je zašroubovaný zprava na čerpadle,na který se zaměřit?
Bývalý BXmen a Xantiák,měl jsem TD a HDI
Nyní už jen Transit 2,0TDDi 04"
Nyní už jen Transit 2,0TDDi 04"
Re: 2,0HDi 80kw,po studeném startu houpou otáčky
Je to ten z boku čerpadla, na liště je jen snímač tlaku comon railu. Ten regulátor zpravidla ( pokud do toho nikdo nešťáral a nevyměnil) drží dva torxy a zespod je konektor se dvěma dráty, regulátor je sprostá jehla na el. mag. cívce, která se otvírá/zavírá podle snímaného tlaku na railu.
U Boba už regulátor příjde na příjemných 1850,-Kč, dřív se dal sehnat nejlaciněji kolem 4000.
U Boba už regulátor příjde na příjemných 1850,-Kč, dřív se dal sehnat nejlaciněji kolem 4000.
Xantia HDi 80kW Lucifer
Re: 2,0HDi 80kw,po studeném startu houpou otáčky
Mne X2 neco podobneho delala taky a tak jsem to dal do http://www.dieselservice.cz/opravy.html v Sezimove Usti (u Tabora) a ti zjistili jen spatnou zhavku,tak ji vymenili a bylo po problemu.Delaji tam repase cerpadel,vstriku,ruzne paltesty,testy vstriku atd....Zatim jen chvala
Re: 2,0HDi 80kw,po studeném startu houpou otáčky
Díky,budu se do toho muset pustit,alespoň se ví na co se zaměřit,dělá to už každé ráno
Jinak teorii se žhavičkou ani za mák nevěřím,ráno je venku +15 a tyhle motory chytají na drc bez žhavení do 0 st.C,takhle by se projevovala vadná žhavička při startování v zimě,ale teď na konci léta ještě ne
P.S: Teď mně zrovna někdo přesvědčoval že je to tím snímačem na Railu,lze ty dva hajzlíky nějak profouknout,v něčem vymáchat,nebo jedině metodou pokus-omyl měnit rovnou za nové?
Jinak teorii se žhavičkou ani za mák nevěřím,ráno je venku +15 a tyhle motory chytají na drc bez žhavení do 0 st.C,takhle by se projevovala vadná žhavička při startování v zimě,ale teď na konci léta ještě ne
P.S: Teď mně zrovna někdo přesvědčoval že je to tím snímačem na Railu,lze ty dva hajzlíky nějak profouknout,v něčem vymáchat,nebo jedině metodou pokus-omyl měnit rovnou za nové?
Bývalý BXmen a Xantiák,měl jsem TD a HDI
Nyní už jen Transit 2,0TDDi 04"
Nyní už jen Transit 2,0TDDi 04"