hydraulika

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
Odpovědět
marwingarden
Příspěvky: 11
Registrován: pát 21. úno 2014 8:06:47

Re: hydraulika

Příspěvek od marwingarden »

PaM píše:
marwingarden píše:Tak ještě jednou.
Podle přílohy je to hadice č.2
ta hadička od ovládací cívky je napojená do dalších hadiček a pak to jde do nádobky ... sólo to k nádobce nejde.
musíš to odpojit přímo na cívce ...
Tak jsem se k tomu konečně dostal.
Jestli předpokládám že jsem odpojil správnou hadičku (na kouli na levo od hl. akumulátoru těsně před chladičem, vede k ní hnědej konektor), tak při zdvíhání ze spodní polohy se mi předek zvedal hrozně pomalu (asi 2 minuty) a z hadičky to teklo. Při klesání nic neteklo. Potom jsem to zase zdvíhal rozsvítily se kontrolky a z hadičky to 3-4 přerušovaně teklo. Kontrolky zhasly z hadičky nic neteklo a auto se zdvihalo tak rychle jak má. 5 krát jsem ho procvičil a auto se po celou dobu zdvihalo jak má, jen vždy když jsem dal páku do horní pozice tak to z hadičky 3-4 krát přerušovaně teklo, ale kontrolky se nerozsvítily. :?:
Z toho jsem pochopil že když to jde vratkou zpět do nádobky tak je neco špatně na té cívce.
Co s tím, jak se to dá opravit? Popř. jestli by si s tím někdo nevěděl rady.
Díky
Xantia I break 2,1TD (P8C, lucas) hydraktiv, 1997, klima, praha (hradec Králové)
karelmacal
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 18. zář 2014 15:13:56

Re: hydraulika

Příspěvek od karelmacal »

Zdar lidi přivezli mi dnes na servis xantii a nezvedá mu zadek tak se chci poptat tady předek normal zvedne a drží nikde jsm unik neviděl ale zadek uplně ko jen jestli tu nikdo neví :) Děkuji :)
peterkoo
Příspěvky: 136
Registrován: ned 19. srp 2012 20:07:59
Kontaktovat uživatele:

Re: hydraulika

Příspěvek od peterkoo »

Tu je odpoveď, je možné že to tiahlo je len vypadnuté...
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cislo ... 2004060501" onclick="window.open(this.href);return false;
alebo aj tu...
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cislo ... 2007110001" onclick="window.open(this.href);return false;
Xantia X2 Berline (1999)►HDi 8OkW►Hermes Red►15" Activa Venise
KITT
Příspěvky: 66
Registrován: ned 03. srp 2014 21:44:09

Re: hydraulika

Příspěvek od KITT »

Pánové, dnes jsem byl na kontrolu kulí a doplnění dusíku. Výsledek byl, centrálka (přední) kaput, to jsem věděl, cvakalo to vždy do pěti, takže tam šla jiná, přední tlumiče OK, jen pravá menší pokles, ale pán říkal, že to jsou nějaké lepší, mají na sobě tři ďolíky, no a vyrovnávačka pádu také 100%.
Jenže zadek, děs. Levá zadní kaput, proražená membrána, pravá bez tlaku, ale olej tam nebyl takže dofuk, mezikoule, nižší tlak takže dofuk a vyrovnávačka pádu kaput. No takže sháním dvě zadní a vyrovnávačku.
Co je, ale horší, že mi auto nevím, proč přešlo z režimu parník na režim vodní skútr, jednoduše je tvrdá, zadek se houpe, ale… a předek mi normálně když přijedu domů, nebo na křižovatku ztvrdne, občas zacvičí nahotu dolu a při jízdě mám pocit, že mám dost nahoře zadek.
Což o to, zatáčky to pěkně řeže, ale mám pocit, tedy dle toho co jsem vyčetl, že mi to jede snad furt na „sport“ – hydroaktiv. Čím to je?
(já znám jen hydro s hydroaktivem je to první auta, jezdil jsem sice i s XM co se dal zapnout sport režim, ale tam auto i pokleslo, pokud se pamatuji)
Jo a dostal jsem nabídku, že prý lze vyřadit Hydroaktiv jednotku a jezdit jen klasicky na Hydro.
Xantia II 2.0i 16v 97kW Exklusive - MODRÝ MAURITIUS, dv: 1998 21.7.
C3 I 1.4HDi
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: hydraulika

Příspěvek od PaM »

No, asi bych to jako zákazník reklamoval u dofukovače ... ;)

Když je koule úplně prázdná, tak se už nedofukuje, je tam už na 100% naseklá membrána a velmi brzo po dofouknutí odejde ...
Žádná koule " VYROVNÁVAČKA PÁDU" :lol: na autech není, asi myslíš bezpečnostní akumulátor pro zadní brzdy :idea: Na pružení žádný vliv nemá a v provozu se uplatní jen ve speciálních případech ...
Jestli myslíš středové koule přední a zadní, tak to sou koule pro měkký režim hydractivu , tzv hydractivní .
Na předku asi nefunguje hydractiv jak má. Zřejmě blbne elektroventil nebo je načnuté napájení v jednotce, nebo oboje ...

Ty "lepší" koule s třemi důlky jsou vícevrstvá membrána a ty koule po dobu životnosti membrány vůbec neuchází. Ze zkušenosti -pokud je pokles více jak cca 5 barů od původní hodnoty, tak už se membrána začíná trhat a je načase je vyměnit.

a XM ti určitě po zapnutí sportu nepokleslo. Nic takového to neumí, to dělají až C5 podle rychlosti ... :P
Obrázek
KITT
Příspěvky: 66
Registrován: ned 03. srp 2014 21:44:09

Re: hydraulika

Příspěvek od KITT »

Díky za ohlas, ozvu se tlf.

No reklamovat.
Co se týče zadku, tak jsem za dofuk vlastně skoro nic neplatil, neb ty zadní pérovací se namontovali zpět, nebyla jiná možnost (jedna se zkusila dofouknout a druhá byla zjevně proražená = LHM z obou konců). Ta jak říkáš bezpečnostní akumulátor pro zadní brzdy, pokud nemá mít membránu, tak chápu, že se tváří jako prasklá membrána. K těm koulím, ve předu 4 vzadu 4 celkem 8, vyrovnávačky pádu, no to jsem tak nazval proto, že na BX to nebylo vůbec, v zadu je ta koule u mojí X našroubovaná na extra přírubě s vloženou trubičkou a sakra dlouho trvá, než se ta trubka vyšroubuje ze středu (dělal jsem prvně). Ta centrální je na pravé straně za nádrží a dofukovala se a tlak prý držela. Ve předu je ta „centrální“ koule zhruba pod filtrem na levé straně, na první pohled není vidět No a pak je tam ta centrálka ta se měnila (prý se neodvzdušňuje při dofoukání) a pak pérovací u jedné něco málo scházelo.

Jak to tak čtu, abych hledal nějaké závady v elektro, ale nevím kde, jenže ten předek nebyl tak tvrdý do té doby, něž se vyměnila centrálka a provedli šachy machy s dofukováním celku.
Xantia II 2.0i 16v 97kW Exklusive - MODRÝ MAURITIUS, dv: 1998 21.7.
C3 I 1.4HDi
pospa
Příspěvky: 5
Registrován: ned 26. říj 2014 11:37:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové koule I.F.H.S. za 750,- a další ...

Příspěvek od pospa »

aho mam Xantii pul roku mam takovy mali problem na svem aute mam xantii 1,9td po delsi dobe se mi podarilo sprovoznit hidrauliku ale v jizdni poloze se auto chova divne pri prejezdu vecich nerovnosti se houpe a pri prudkem zabrzdeni treba na mokru jde okamzite do smiku dekuji predem za rady cim by to mohlo byt.Je mozne ze to souvisi s koulemi
Uživatelský avatar
wenca084
Příspěvky: 74
Registrován: úte 17. led 2012 21:29:32
Kontaktovat uživatele:

Re: hydraulika

Příspěvek od wenca084 »

Nechceš říct spíš , že při průjezdu nerovností ti to skáče? ( je to tvrdé ).
Xantia Break 1.8 16V r.v. 2000
pospa
Příspěvky: 5
Registrován: ned 26. říj 2014 11:37:12
Kontaktovat uživatele:

Re: hydraulika

Příspěvek od pospa »

prave ze tvrde to neni houpe se
Uživatelský avatar
wenca084
Příspěvky: 74
Registrován: úte 17. led 2012 21:29:32
Kontaktovat uživatele:

Re: hydraulika

Příspěvek od wenca084 »

To že se houpe , je u našich vozů naprosto normální.
Xantia Break 1.8 16V r.v. 2000
Odpovědět