Zdravím, nechci zakládat nové téma, tak to šoupnu sem.
Stala jsem se před rokem vlastníkem Xantie 1,6 1997, 65kw, údajně najeto 108 000 km
Samozřejmě jako ženská tomu rozumím prd, tudíž sháním někoho v Plzni a okolí kdo je dělá a neserve ze mě kůži za živa. (Se servisem v Radčicích nemám dobré zkušenosti.)
Před létem mi praskla nějaká hadička, stříkalo to úplně všude - na motor, teklo mi to po kastli.., nechala jsem to vyměnit, auto v pohodě. Asi před týdnem začalo skákat jako koza, jde mi i hůř řadit, skoro vůbec se nezvedá, tak jsem si říkala, že určitě odešly koule. Volala jsem bývalé majitelce, kdy a jestli je nechávala měnit a prý cca před 30tis. km. Je možné, že by odešly po takle krátké době??
Nerada bych xantijku dávala normálnímu servisákovi, kam jsem jezdila s octavií, nějak mu v tomhle nevěřím, když si za výměnu řekl minimálně 8tisíc a tady čtu 800,- za jednu kouli.
LHM nejspíš nikdy proplachovaná nebyla, to si bývalá majitelka nebyla jistá, já dolejvala po výměně hadičky cca litr. Teď je ten člunek úplně nad ryskami a ani se nehne. Na barvu jsem nekoukala, nějak na to nemam odvahu
Co se stane, když s ní v tomhle stavu budu jezdit ještě cca tak 14 dní?? Vůbec netuším co mám očekávat a potřebovala bych ještě dojet do prahy a zpátky, nemám totiž nikoho kdo by mi půjčil auto na tu cestu..