problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží otáčky
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Tak mi xantuška začala v tahu cukat. Respektive při přidání plynu ,pokud se dávkoval opravdu velmi jemně tak až do cca 3/4 OK, při rychlejším ihned.Obavy že odešla zapal. rampa ,snímač otáček a kdoví co . Včera jsem se na to vrhnul, sundal rampu vymontil svíce a říkám si-ty už asi mají své za sebou ,tak jsem uklidil cajk, aby šlo autí zamknout (před panelákem!) a už jsem klusal do Bemaru (místní prodejci ND),kupodivu svíce Equyem (nwn zda píšu správně) neměli, ale měli Bosche , doporučované FR 7DC+ ks 70kč,Vše OK necukuká !!!Staré byli nejaké Champion ale bližší zn.nevím.
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Zdravím všechny mam takový problém a potřebovala bych radu...už dva týdny mi auto jeden den startuje a druhy den zase ne jako kdyby tam nebyl benzín ale jak se zdá benzínové čerpadlo i filtr běží už nevím co s tím měla jsem to v opravně a a po dvou dnech vracení auto dělá to samé poradte prosím.... Děkuji
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Chtělo by to co nejvíc odpozorovat a specifikovat a co ti řekli taky v té opravně.Jinak to špatné čerpadlo,to by mohlo být to se stává často,ale je to jen hádání z ničeho .
Mě před léty taky odešlo čerpadlo.Zkoušel jsem čerpadlo "pobouchat",to se i někdy ještě rozeběhlo,vše ostatní se zdálo být v pořádku,napětí v moment otočení klíčku na něj šlo,relé spínalo,tak jsem čerpadlo vyměnil a bylo to ono.
Mě před léty taky odešlo čerpadlo.Zkoušel jsem čerpadlo "pobouchat",to se i někdy ještě rozeběhlo,vše ostatní se zdálo být v pořádku,napětí v moment otočení klíčku na něj šlo,relé spínalo,tak jsem čerpadlo vyměnil a bylo to ono.
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Ahoj,
teď co začaly mrazy, tak nechce auto nastartovat na poprvé (pouze studené starty). Musím startovat na 4 - 5x. Potom naskočí a jede bez problémů. Začalo to až když teploty klesly pod 0.
Neví někdo jen tak z patra, kde může být problém?
Díky
teď co začaly mrazy, tak nechce auto nastartovat na poprvé (pouze studené starty). Musím startovat na 4 - 5x. Potom naskočí a jede bez problémů. Začalo to až když teploty klesly pod 0.
Neví někdo jen tak z patra, kde může být problém?
Díky
X1, Berline 2.0 16V 97kw, r.v.96, ABS, aut. klima, 2x airbag, Hydraktiv 2, Plzeň
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Kámošovi to dělalo a měl "chytlé"vstřikovače,nechal je repasovat a pak tam lil nějakou spešl srajdu,co čistí systém a vstřikovače preventivně znova.Ale to je jen jedna zkušenost,ne že to musí být tím.Kdo ví,jaký benzin tankoval a kde,toť taky otázka.Zkusil bych nejdřív nějaké aditivum,tj nejlevnější řešení,jestli nemáš tucha kde začít.Třeba VIF,nebo bych ti mohl zjistit název osvědčeného čističe a maziva,co fakt funguje.
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Tankuju rok jenom na benzině. Tam už by mělo být aditivum přítomno. Na ten VIF jsem slyšel jenom chválu. Ale nevím, jestli by se to nějak mezi sebou nepopralo nebo to nevyčistilo nějak moc. Přece jenom je to starší vůz
X1, Berline 2.0 16V 97kw, r.v.96, ABS, aut. klima, 2x airbag, Hydraktiv 2, Plzeň
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Jj tj pravda,benzina má nejlepší benzín,i ten obyč natural 95 už má lepší,nebo stejné vlastnosti,než předražené "vylepšené" benziny od některých jiných stanic.Četl jsem podrobné testy nedávno.
Takže palivem by to být nemuselo,ale to neznamená,že systém se za ta léta nemusel už zanést,nepřidřel někde..nevím co jiného chceš zkusit,kde začít?
Nic by to nemělo udělat,dodrž jen dávkování,já osobně bych se toho nebál,ale je to na tobě.
Takže palivem by to být nemuselo,ale to neznamená,že systém se za ta léta nemusel už zanést,nepřidřel někde..nevím co jiného chceš zkusit,kde začít?
Nic by to nemělo udělat,dodrž jen dávkování,já osobně bych se toho nebál,ale je to na tobě.
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
- milda67
- Příspěvky: 159
- Registrován: úte 21. čer 2011 21:47:42
- Bydliště: 314039702
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
a co třeba čerpadlo v nádrži,to jede normálně?
Xa X2, 2,0 16V 1999
Xa X2 2,0 HDi, 80kw, 2000
C5 Break 2,2 HDi Exclusive 2004
Xa X2 2,0 HDi, 80kw, 2000
C5 Break 2,2 HDi Exclusive 2004
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Čerpadlo je tam od léta nové. Jenom se mi zdá, že ho někdy neslyším před nastartováním zavrčet. Už to ale může být ušima Ale i když ho slyším, tak auto nechytne. Ještě dotaz: co vlastně odpojuje imobilizér, že auto nejde nastartovat? Už jsem se na něj taky zaměřil, ale před startem vždy svítí zelená.
X1, Berline 2.0 16V 97kw, r.v.96, ABS, aut. klima, 2x airbag, Hydraktiv 2, Plzeň
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
No nenapsal jsi hlavně,co baterka,svíce,startér,prostě základní věci,aby ti to chytalo jak má,když přišla zima kor. Měl jsem za to,že je máš nové,či v 100% stavu,když už tu píšeš,ale kdo vííííí,ty víš
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG