problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží otáčky
Re: motor nejde přes 4000 ot.
Podle diagnostiky je špatné čidlo otáček motoru - zítra dostane hydra nové čidlo a uvidím
Re: motor nejde přes 4000 ot. - OPRAVENO
po výměně hallovy sondy už je vše OK děkuji za rady a všem přeji jen kilometry bez problémů nejen za volantem
Re: motor nejde přes 4000 ot.
Super,že jsi napsal výsledek celé anabáze,protože co je nejhorší,když se tu neco řeší,zamíchá se do toho obvykle moře jiných problémů a pak dotyčný nenapíše ani příčinu závady,takže jo ať ti to jezdí
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Re: prásk,chcíp a amen
nejspis ji poslu do sveta....ale nechci ji davat na dily,to mi na sidlisti neprojde asi.Takze celej kus za nejakou solidni cenu.Je tam nova baterie,radio na cd,kozene sedacky v elektrice....
citroen xantia 1.8i 16v. rv1998
Re: prásk,chcíp a amen
pošli nějaké fotky a cenu. tam u vás na ty rozvody asi kašle vic xantiaku před 14 dnama jsem si přitahnul potkanou 1.8 16V z rychnova
Re: prásk,chcíp a amen
KRMATOR píše:,koukne na motor a vše kolem-pak si troufne odhadnout cenu-ale nejspíš se to vyrovná ceně celého auta -kdyby bylo v pořádku
co by si chtěl, oprav to za cenu auta a a jezdi , nebo to dej tak jak to je za odvoz
Re: Nestartuje,pomozte.
Měl bych taky podobnej problém co jste tu již řešili, ale u mě to vypadá tak, že auto nastartuje ale nedrží volnoběh a chcípá, tahle situace přestane teprve v tý době kdy se auto zahřeje, a povětšinou se to opakuje když je zima. Budu rád za jakýkoliv možný řešení. Jinak mám xantii z roku 1997, je to 1.8i 16v (81kw)
nestandartní chování motoru 1,8 16V LPG
Zdravím všechny Xantiaky,
poslední dobou mě trošku zlobí motor, popíšu zhruba, co to dělá.
1. normál nastartuji, cca 1200 ot/min. motor se ohřeje - cca 850ot/min, potom přepne na LPG - prostě normálka.
2. nastartuji, motor neudrží otáčky zhasíná, po ohřátí přepne na LPG, stane se, že i ohřátý zdechne,
obyčejně před křižovatkou, když vyřadím a sundám nohu z plynu, v lepším případě na volnoběh
kolísají otáčky cca od 500 do 1200 ot/min.
3. jako 1., po dojetí na místo kolísají otáčky jako v 2.Zhruba po 20 zakolísání se otáčky ustálí na normálu.
4. Občas to při startu nechce chytit a občas to střelí do sání - na benzin. Na LPG to přepíná automaticky
po zahřátí motoru.
Takto se to kombinuje a už mě to docela se.., tedy štve. Typoval bych to na občasnou nefunkčnost krokového motorku v sání (sytič) v kombinaci s váhou vzduchu.
Dokáže mi někdo poradit? Děkuji předem. (Servis až jako poslední)
poslední dobou mě trošku zlobí motor, popíšu zhruba, co to dělá.
1. normál nastartuji, cca 1200 ot/min. motor se ohřeje - cca 850ot/min, potom přepne na LPG - prostě normálka.
2. nastartuji, motor neudrží otáčky zhasíná, po ohřátí přepne na LPG, stane se, že i ohřátý zdechne,
obyčejně před křižovatkou, když vyřadím a sundám nohu z plynu, v lepším případě na volnoběh
kolísají otáčky cca od 500 do 1200 ot/min.
3. jako 1., po dojetí na místo kolísají otáčky jako v 2.Zhruba po 20 zakolísání se otáčky ustálí na normálu.
4. Občas to při startu nechce chytit a občas to střelí do sání - na benzin. Na LPG to přepíná automaticky
po zahřátí motoru.
Takto se to kombinuje a už mě to docela se.., tedy štve. Typoval bych to na občasnou nefunkčnost krokového motorku v sání (sytič) v kombinaci s váhou vzduchu.
Dokáže mi někdo poradit? Děkuji předem. (Servis až jako poslední)
Xantia X2, 2000, 1,8; 16V, 81 kW, LPG
Re: nestandartní chování motoru 1,8 16V LPG
Krokový motorek-třeba,nebo:
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cislo ... 2004110701
nebo snímač vzduchu-nevím jak se to přesně jmenuje,nebudu to hledat,ale ten jsem já jen opatrně odmastil,moc se nekazívá,taky vyčistit klapku sání a vše okolo..
taky možná souvislost s LPG-ale toto bych bral v potaz až jako poslední možnost a taky možná bůhví co,záleží v jakém stavu jsou taky konektory,elektrika,ale to je méně pravděpodobná příčina,každopádně není od věci na ně mrknout a ošetřit co jde,přeji hodně štestí při hledání.Diagnostika by nezaškodila,i když mě to nikdy nic neukázalo a nejen mě... pomohlo až pročištění krokáče,nedávno taky výměna zmiňovaného čidla.
Máš štěstí,že krokáč i čidlo jsou už dnes za babku-krokáč myslím od 180 kč,čidlo od 180 kč cirka taky,pokud budeš měnit čidlo je zbytečné vypouštět chladičku-nevyteče nic,jen "kvapka" pokud necháš auto dostatečně "vychladnout",ať není okruh vody natlakovaný.
A více čti příště,je tu o tom mraky!!!
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cislo ... 2004110701
nebo snímač vzduchu-nevím jak se to přesně jmenuje,nebudu to hledat,ale ten jsem já jen opatrně odmastil,moc se nekazívá,taky vyčistit klapku sání a vše okolo..
taky možná souvislost s LPG-ale toto bych bral v potaz až jako poslední možnost a taky možná bůhví co,záleží v jakém stavu jsou taky konektory,elektrika,ale to je méně pravděpodobná příčina,každopádně není od věci na ně mrknout a ošetřit co jde,přeji hodně štestí při hledání.Diagnostika by nezaškodila,i když mě to nikdy nic neukázalo a nejen mě... pomohlo až pročištění krokáče,nedávno taky výměna zmiňovaného čidla.
Máš štěstí,že krokáč i čidlo jsou už dnes za babku-krokáč myslím od 180 kč,čidlo od 180 kč cirka taky,pokud budeš měnit čidlo je zbytečné vypouštět chladičku-nevyteče nic,jen "kvapka" pokud necháš auto dostatečně "vychladnout",ať není okruh vody natlakovaný.
A více čti příště,je tu o tom mraky!!!
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Re: nestandartní chování motoru 1,8 16V LPG
no to je hezké jak jsi to popsal ale neuved jsi tady co v tom máš za LPG a jestli už si to takhle koupil a víš o tom kulový a nebo jestli to někdy v minulosti fungovalo a rozjebalo se to až časem. tvoje problémy muže zpusobovat těměř cokoliv od špatných LPG vstřiků po špatně navržený pruměr trisek. je to pořád dokola pro spravnou funkčnost lpg musí auto jet 100% na benzín.