auto hrozně houpe nebo je tvrdé - koule
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34
Re: Rada
čárky, háčky... jak v první třídě.
Ano, může to být prázdnou koulí.
Ano, může to být prázdnou koulí.
Re: auto hrozně houpe nebo je tvrdé - koule
Zdravim pani kupil som Xantiu Break 1.9TD 66Kw r.v.98 a vzdy ked prejdem cez nejaky hrbol tak my zacne skakat zadok pozeral som gule boly menene cca 2005 takze je jasne ze treba vymenit ale chcem sa spytat ci vsetky tri alebo stacia len dve bez centralnej? A dalsia otazka ked nastartujem mam normalnu polohu na jazdenie tak predok sa mi zdvyhne ale zadok sa zdvyhne max 1-2cm neviete cim to moze byt?Za odpoved vopred dakujem auto mam necely tyzden a je to moje prve auto.
Re: auto hrozně houpe nebo je tvrdé - koule
Předpokládám,že umíš číst když jsi sem dokázal napsat dotaz!!Takže si přečti fórum a najdeš tu na toto téma hejno informací!!Ještě doporučím doplnit si bydliště-alespoň okres-pak se dá poradit-zajeď tam a tam (máš to za rohem) a tam ti poradí!!Takto nevíme odkud jsi a proto Ti napíšu sedni do auta ,vezmi si s sebou nějaký peníz,nejen na cestu,ale na servis a dojeď do Brna k PaMovi-zkontroluje-případně dofoukne nebo pokud je koule KO tak ti za malou cenu vymění.Jinak já mám na xantii (říjen 1996) stále nevyměněny koule a přesto fungují!!!
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: auto hrozně houpe nebo je tvrdé - koule
Nepíšeš jak to je když přijdeš k autu a než nastoupíte do auta, tak jakou vejšku to auto má než tam sednete? leží na zemi, nebo je vejška normální ?Johny115 píše: A dalsia otazka ked nastartujem mam normalnu polohu na jazdenie tak predok sa mi zdvyhne ale zadok sa zdvyhne max 1-2cm neviete cim to moze byt
Jinak Kapitán ti to napsal dobře .... Napřed hledej a čti, potom se teprve ptej.
Re: auto hrozně houpe nebo je tvrdé - koule
Zdarec, po delší době opě potřebuji doporučení:¨
Potřebuji vyměnit přední korektor. Kdo mi provede kvalitně tuto opravu v Praze okolí za rozumný peníze? Zkušenosti mám jen s Paterou v Radotíně, jenže jejich ceny, ehm, jsou jaksi vyšší a spolehlivost oprav není úplně stopro (někdy perfekt, někdy hrozné blbosti, jako například zapomenou připevnit sání vzduchu k motoru). Jinak můj mechnik škodovkář tohle dělat nechce.
Potřebuji vyměnit přední korektor. Kdo mi provede kvalitně tuto opravu v Praze okolí za rozumný peníze? Zkušenosti mám jen s Paterou v Radotíně, jenže jejich ceny, ehm, jsou jaksi vyšší a spolehlivost oprav není úplně stopro (někdy perfekt, někdy hrozné blbosti, jako například zapomenou připevnit sání vzduchu k motoru). Jinak můj mechnik škodovkář tohle dělat nechce.
Re: auto hrozně houpe nebo je tvrdé - koule
A proč to chceš měnit, co to dělá - nedělá, kde je problém ?
Re: auto hrozně houpe nebo je tvrdé - koule
Nezvedá se do horní servisní ani do "terénní" polohy, jde jen do dolní servisní, nebo jízdní.PaM píše:A proč to chceš měnit, co to dělá - nedělá, kde je problém ?
Před tím už nejméně rok byla jakoby vůle v regulaci, tedy že když jsem chtěl jít do jiné polohy, musel jsem páčku přesunout na chvilku ještě o kousek dál, než byla příslušná poloha páčky. Jako když je v mechanismu korektoru vůle. Nežádám výměnu korektoru, ale hlavně řádnou kontrolu, zda je jen rozštelovaný a zasviněný, nebo je s hím něco i uvnitř. Já se k tomu jednoduše nedostanu a na složitější práci nemám ani čas, ani zvedák, ani odvahu. Jinak mi ošetření a kontrolu korektorů doporučuje i ing. Rada v Modřanech (ke kterýmu s důvěrou chdím na kontroly a ošetření hydrauliky), jenže já potřebuju na ten korektor dohodit někoho opravdu schopnýho a důvěryhodnýho.
Re: auto je tvrdší
Zdravím všechny, máme v rodině už třetí Xantii, takže to auto mi není neznámé. A pčečetl jsem si zde příspěvky - přesto jsem nějaký tip nenašel. Na jedné Xantii jsem asi před 2 lety foukal koule, bylo to opravdu potřeba, po doufoukání všech koulí jízda jak na létajícím koberci, prostě tak jak má Xantia být. Po dvou letech už bylo při pohoupání a samozřejmě jízdě znát, že už to není ono (ale řekl bych že ještě v rozumných mezích) , nechal jsem opět nafoukat letos v létě. Opět se kvalita pérování zlepšila. Nyní už to zase je stejné, předpokládal jsem, že koule už nedrží tlak. Při kontrole bylo zjištěno, že koule mají tlak stále stejný, tj. předepsaný. Pán, co dělá docela dost Citroeny a koule mi fouká, nevěděl kde by mohl být problém. Na pohoupání už to nemá potřebnou "měkkost" a nerovnosti tlumí podstatně hůře než dříve a i tlumení je hlučnější. Přední náprava zkontrolována, vyměněny tyčky stabilizátoru, jinak bez vůlí. Je to krátká HDi bez hydroactivu 2001, proplach a LHM před dvěma lety, výšky a zvedání normální. Jen ve větších rejdech škube řízení, ale okruh řízení by měl být na jiném okruhu hydrauliky. Poradí někdo, kde hledat příčiny? Děkuji předem