padání zadku-hydroaktiv

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
Odpovědět
TRUCKER JIRKA
Příspěvky: 40
Registrován: ned 03. črc 2011 15:59:35

padání zadku-hydroaktiv

Příspěvek od TRUCKER JIRKA »

Čus nám takovej problém. Když nastartuju auto se zvedne a po cca. jednom km.jízdy mi spadne zadek a zase se zvedne pak se už tato akce neopakuje. Mam x2. 2.1td rv.98
2.1 TD dobrej motor
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: padání zadku

Příspěvek od PaM »

Musíš napsat, že máš Hydractiv ;)
Už se to tu řešilo několikráte ... prohledej si Archiv :idea:
je to třeba tady:
http://www.xantiaclub.cz/poradna/viewto ... c&start=45

Prostě z nějakého důvodu hned po otevření dveří a následném nastartování se neotevře a nepřipojí do systému pružení zadni koule na hydroventilu. Připojí se až po chvíli, až ujedeš x km... V tu chvíli je tlak na "kolových" koulích a na hydroventilu nic, propojením dojde k přepuštění tlaku z kolových koulí do koule na hydroventilu - prudký pokles tlaku na zadní nápravě - poklesnutí auta, pak si to korektor dofouká do normál výšky a je klid. Může to být čistě elektrická věc, nebo hydro-mechanická , nebo kombinace obojího ..
Obrázek
xantiabob
Příspěvky: 47
Registrován: čtv 07. črc 2011 8:05:47

Pada zadek po minute jizdy

Příspěvek od xantiabob »

Ahoj,
v posledni dobe pozoruju, ze mi cca po minute az dvou spadne zadek. Nejvic je to samozrejme znat kdyz jedu nalozeny. To pak skrtam prdeli po zemi nez se zase dofoukne. Vzdy na jedno nastartovani to udela jen jednou.Delalo to pred i po dofuku kouli. Tak nevim po cem mam jit. Priznaky jsou strasne zvlastni na vydrene tahlo korektoru.
X2, 2.1Td Break 1998 Exclusive, Pack: Electricité, Froid, 5.57l/100km
xantiabob
Příspěvky: 47
Registrován: čtv 07. črc 2011 8:05:47

Re: Pada zadek po minute jizdy

Příspěvek od xantiabob »

Jo sorry su blbej mel jsem si prohledat i stare forum, ale ctu pravidelne forum a nevsiml jsem, ze by se neco takoveho v posledni dobe resilo. Co me ale nepotesilo je, ze ani v tom starem foru neni receno, jestli to lze spravit, spis takove premysleni cim to muze byt. Ale zadny udelal jsem to a to a problem vyresen...Popravde mam strach vytahovat vzdau ten ventil, je prorezlej a potrebuju jezdit. Nerad bych ukroutil nejakou trubku. Pokud s tim mas zkusenosti (predopkladam ze jo ;) ) tak bych ti to radej zavezl, ikdyz se snazim vsechno si delat sam.
X2, 2.1Td Break 1998 Exclusive, Pack: Electricité, Froid, 5.57l/100km
xantiabob
Příspěvky: 47
Registrován: čtv 07. črc 2011 8:05:47

Re: Pada zadek po minute jizdy

Příspěvek od xantiabob »

No zvlast, kdyz na starym foru neni napsany co se ma udelat pro vyreseni tohoto problemu. Mam jeden starsi ventil doma, tak se pustim do jeho rozborky abych zjistil co stim, nebo ho vymenim za ten na aute. Ikdyz to by taky mohlo byt z deste pod okap...
X2, 2.1Td Break 1998 Exclusive, Pack: Electricité, Froid, 5.57l/100km
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Pada zadek po minute jizdy

Příspěvek od PaM »

TRUCKER JIRKA píše:padání zadku
od TRUCKER JIRKA
Čus nám takovej problém. Když nastartuju auto se zvedne a po cca. jednom km.jízdy mi spadne zadek a zase se zvedne pak se už tato akce neopakuje. Mam x2. 2.1td rv.98


viewtopic.php?f=1&t=195&p=1203&hilit=hydractiv#p1203

xantiabob píše:Pada zadek po minute jizdy
od xantiabob
Ahoj,
v posledni dobe pozoruju, ze mi cca po minute az dvou spadne zadek.


xandlexa píše:Taky by se Vam nic nestalo kdybyste debatoval primo o tomto problemu a ne jen odkazoval!

zase se probudil "goldzdyXant" :roll:

Stačilo pohledat a pokračovat v načatém problému ... každej čeká, že se mu zde vše naservíruje až pod nos. Opravdu mě nebaví pořád dokola psát to samé a myslím, že ani nikoho jiného, když už to tu bylo několikrát probíráno. :idea:

Chcete zázraky bez vlastního přičinění :?: zkuste se pomodlit :idea:

Domnívám se, že z uvedených odkazů je každému jasné, že konečného řešení se zatím nikdo nedopracoval. Někomu pomohlo proletovat jednotku, někomu ne, někomu zas vyčistit ventil, vyměnit cívku .... na každém autě, ten na první pohled stejný problém, může způsobovat uplně jiná věc. Na ovládání připojení hydractivní koule se podílí několik elementů, a když jeden z nich zlobí, tak to může být pokaždé někde jinde ... Jsou auta kdeto funguje naprosto normálně, a jsou takové, kde se zdá, že to "elektricky" je naprosto v pořádku, mechanicky také, a přesto to zlobí. je zajímavé, že nejčastěji to dělá zadek a ne předek.
Problém je v tom, že elektromagnet přitáhne jehlu a ta pustí pouze "ovládací" tlak na šoupátko, které následně "připojí" kouli do systému pružení. Elektromagnet musí pracovat bezchybně - k tomu potřebuje dobré napájení z ŘJ, ta zas potřebuje dobré údaje od periferií, u jehly je sítko, nesmí být zanesené, pístek - šoupárko, které připojí vlastní kouli musí volně chodit a nezasekávat se .... Měl jsem několik takto zlobících ventilů rozdělaných a všechny byly na první pohled v naprostém pořádku. Vše tam chodilo lehce a jak má ... a přesto zadek občas spadnul ( připojil se později než má ... tj hned při otevření dveří).
Obrázek
Odpovědět