Problémy so servom
Re: Servo nefunguje.
Díky moc za rady. Jen bych ještě chtěl doplnit postřehy, kdy se toto projevuje. Do -10 C servo po ohřátí funguje normálně, pokud je víc nepořídí se ohřát vůbec a celá jízda se odehrává jaksi bez serva nebo jakoby se servem polofunkčním. Zároveň s tímhle problémem se v těchto teplotách přidává další problems a to brzdy reagují se zpožděním cca 0,5 vteřiny, ale věřte někdy to stačí na perný chvilky. V kombinaci se servem vážně nic moc.
Citroen Xantia 2,1 TD Break, r.v. 1996
Re: Servo nefunguje.
PaM píše:Ještě bych dodal, že čerpadlo může vzduch přisávat ještě na guferu pod řemenicí a na O-kroužku pod přírubou tamtéž. Je to totiž společný "sací" prostor otevřený do té sací hadice. Když bude těsnění a gufero už horší, mohlo by to ve velkých mrazech když guma ztratí zbytek své pružnosti taky tudy přisávat.
PaTe, mne to z z čerpadla kvapká do alternátora. Veľmi to nevidno, ale asi tečie cez tú prírubu a v mrazoch to fakt veľmi neposiluje. Nevieš náhodou rozmer toho O-krúžku, aby som si ho najprv zohnal a potom vymenil?
Xantia Break 1,9TD r.v.1996
Re: Servo nefunguje.
tady všechny potřebné těsnění:
http://img638.imageshack.us/img638/7613 ... esneni.jpg
tady aplikace těch nejčastěji tekoucích :
http://img710.imageshack.us/img710/9273/pistek.jpg
ta izolepa je tam fakt NUTNÁ , jinak se těsnění poškodí povrchově o závit a tlak ho za pár dní roztrhá
http://img638.imageshack.us/img638/7613 ... esneni.jpg
tady aplikace těch nejčastěji tekoucích :
http://img710.imageshack.us/img710/9273/pistek.jpg
ta izolepa je tam fakt NUTNÁ , jinak se těsnění poškodí povrchově o závit a tlak ho za pár dní roztrhá
Re: Problémy so servom
hoši potrebujem poradiť, celé som to tu prešiel, podobný problém tu bol ale nie totožný. Ide o to, že pri točení volantom servo sičí v každej polohe, a až tak nepríjemne to počuť aj za jazdy. Chystám sa na výmenu kĺbu na riadení lebo mi sem-tam zadŕha, len ma zaujíma či to servo treba pretesniť alebo to tak má byť.
Xantia X2 (break) 2.0HDi 80Kw
Re: Problémy so servom
Vidím, že máš HDI. Možná už tam máš předělanou "trubko-hadici" k servu a třeba je to udělané blbě , tak to tam syčí ... Pokud je tam Origo trubkohadice, pak to patrně syčí v pístu posilovače co tahá sem tam ... ten je nerozebiratelný. Všechny serva co mi tu syčely před přetěsněním rozvodky, syčely steně i po přetěsnění ... Dělala to ta pístnice, asi vydřená a propouští tlak okolo pístu a to je pak slyšet...
Re: Problémy so servom
aha tak... no ja keď budem robiť to riadenie pozriem tu trubko-hadicu v akom je stave,,, no a s tým sa nič urobiť nedá? lebo ono neviem ako ľahko má má fungovať riadenie u Xantie,, ale mne ide volant točiť docela ťažko,,
Xantia X2 (break) 2.0HDi 80Kw
Zadrhávání
Mám problém se servem, při zatáčení se řízení zadrhává, začnu zatáčet, kousek to jde dobře pak se zadrhne, silou to přemůžu, povolí to a znova se zadrhne. Dělá to na obě strany porád stejně dalo by se říct i pravidelně (volně - těžce - volně - težce). Řídící tyči od volantu nikde nic nevadí. Kapaliny je dost, nikde nic neteče. Nesešel se s tím někdo?
X2/1999 1.9TD
- milda67
- Příspěvky: 159
- Registrován: úte 21. čer 2011 21:47:42
- Bydliště: 314039702
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy so servom
pročti si tohle http://www.xantiaclub.cz/poradna/viewto ... 8%EDzen%ED
a tohle taky viewtopic.php?f=1&t=80&p=4824&hilit=kard%C3%A1nek#p4824
myslím,že toto bude spíš tvůj problém,zadřený kardánek řízení
a tohle taky viewtopic.php?f=1&t=80&p=4824&hilit=kard%C3%A1nek#p4824
myslím,že toto bude spíš tvůj problém,zadřený kardánek řízení
Xa X2, 2,0 16V 1999
Xa X2 2,0 HDi, 80kw, 2000
C5 Break 2,2 HDi Exclusive 2004
Xa X2 2,0 HDi, 80kw, 2000
C5 Break 2,2 HDi Exclusive 2004
Re: Problémy so servom
Nazdar připojuji se mně to na xantii dělá též,je tu ale jedno ALE...
prvích deset minut jízdy je vše v pořádku potom začne volant tuhnout v nulové pozici.(kola rovně) do zatáček je to jako bez posilovače,když je zatáčka prudší tak ho jakoby utrhnu a točím už zas normál než se vrátí kola do roviny pak je to zas tuhé.
Četl jsem různě po forech že je to nejspíš křížek řízení který stačí namazat,prostříkal jsem ho řádně konkorem ale je to neučiné.
Napadlo mně že když je to prvních deset minut dobré a pak teprve začne blbnout tak to kloubkem asi nebude spíš mně napadá zaprasená hydraulika nebo třeba odcházející servo,přisávání vzduchu atd...
nevím jak to řešit prosím o rady na dálnici je to docela nebezpečné.
prvích deset minut jízdy je vše v pořádku potom začne volant tuhnout v nulové pozici.(kola rovně) do zatáček je to jako bez posilovače,když je zatáčka prudší tak ho jakoby utrhnu a točím už zas normál než se vrátí kola do roviny pak je to zas tuhé.
Četl jsem různě po forech že je to nejspíš křížek řízení který stačí namazat,prostříkal jsem ho řádně konkorem ale je to neučiné.
Napadlo mně že když je to prvních deset minut dobré a pak teprve začne blbnout tak to kloubkem asi nebude spíš mně napadá zaprasená hydraulika nebo třeba odcházející servo,přisávání vzduchu atd...
nevím jak to řešit prosím o rady na dálnici je to docela nebezpečné.
-
- Příspěvky: 187
- Registrován: ned 10. črc 2011 9:26:23
- Bydliště: 239219013
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy so servom
Je to ten kloubek na 90% mě to dělalo jen při ostřejší jízdě třeba na kruháči lehce doprava a ejhle do leva to nejde musel jsem to jak řikáš utrhnout třebas máma mi tvrdila že to zatáčí normálně napadlo mě že než se auto ohřeje máš to ok ale pak se vlivem teploty v kloubku něco změni a máš problém
Xantia Break 2.0HDi 80kw
Subaru Impreza GT 2.0T 155kw
Subaru Impreza GT 2.0T 155kw