Četl jsem různě po forech že je to nejspíš křížek řízení který stačí namazat,prostříkal jsem ho řádně konkorem ale je to neučiné.
Zdravim. Prostrikani je dobre jako prevence. Mel jsi kloubek venku? Kdyz uz se zasekava, je potreba demontovat, promazat a rozhybat (nebo rovnou vymenit). Franky
Zdravim ked by som chcel pretesnit servo mozem mat auto v maximalnej polohe alebo musi byt minimalnej polohe ? A tu sadu tesneni zozeniem len v citroene mam xantiu X2 2,0 hdi?
No, možeš ... ale je to nepraktické. Musíš odpojit vratku LHM u serva a když to bude natlakované, pořád ti bude tudy LHM pomalu vytíkat...některé systémové vracečky jsou u nádobky propojené. Sadu koupíš v Citroenu, číslo: 4048Q8
Zdravím hoši, tak na Slovensku nám začalo riadne prituhovať nuž a za včerajšieho hodne chladného rána -17 som naštartoval Xantiu, riadenia šlo dosť ztuha ale to je asi normalne keď je taká zima,keď sa auto zohrialo išlo normálne, ale čo je problém, že pri točená volantom doprava mi servo akoby hučí. Ten hukot cítiť aj na volante trocha,pretým som sa s tým nikdy nestretol, kĺb riadenia som menil milnulé leto a rovnako aj LHM takže tam to asi nebude,riešil niekto niečo podobné?
Naposledy upravil(a) radiskp22 dne úte 28. led 2014 16:38:14, celkem upraveno 1 x.
tomcat píše:Mám dotaz: Kupoval někdo tu trubkohadici,popř. kde a kolik stojí. Jde to něčím nahradit?
Ahoj tomkat- mě praskla trubkohadice v té části, co je právě hadice. náhrada není možná, protože v té hadici je tlumič rázů. Obvolal jsem všechny vrakoviště na světě a něco někde měli, ale rúzné délky a tvary. Neznali z jakého je to tipu.Trubky připojení jsou kvůli tlaku kalené a přihnout bych si to netroufl. Objednal jsem originál v citroenservisu. Cena 6500Kč a to byla poslední ve skladu v Rakouzku.A to jen na vůz z klimou. Na jiný tip auta už neměli nic.
Dobrý den, mám problém nejspíše se servočerpadlem u X1 1,6i (96). Při nastartování na volnoběh natlakuje ale při přidání plynu čerpadlo začne rachotit jako dětská řehtačka. Měl už někdo takový problém a našel řešení? Nebo je řešením výměna servočerpadla?
Zdravím , prorezla mi trubkohadice od čerpadla k servu v místě přechodu z gumové hadice na trubku v záhybu ( ohnutí ) kde vede podel nosníku k servu. Byl jsem se optat v citroenu a když mi pán řekl , že za ten 1 a půl metru trubky chce 6700kč tak jsem myslel že mě vomejou , odpověděl jsem že takovou cenu už nemá ani mé auto a tiše odešel. Nedalo mi to a zastavil jsem se na vrakovišti , kde jsem zjistil , že asi 4 vozy které tam byly , tak maj jinou trubkohadici než mám já , nakonec jsem zajel do výrobny hydraulických hadic a potrubí kde mi řekli že mi to vyroběj. Dal jsem ji starou trubkohadici a oni zachovali původní trubku prům.6 od čerpadla ( které nic nebylo ) a zbytek dodělali novej , tzn. napojení z trubky od čerpadla do gumové hadice - nová gumová hadice - napojení s přechodem na 5 trubku s naohýbáním až k servu. Celý výrobek vypadá úplně stejně jako original. Řekli jsi za vše 500kč . Trubkohadici jsem namontoval , řízení zatáčí ale je problém a to ten že před tím to zatáčelo jakoby - no nevím jak to popsat prostě normálně jemně plynule a ted jde jakoby trochu sekaně ,skákavě,a jsou slyšet mezi volnoběžnýma a cca 2tis otáček jakoby vibrace (brumění) od řízení , i když s volantem nezatáčím. Je to víc slyšet v kabině než venku při otevřené kapotě , je to dosti nepříjemné. Zkoumal jsem pohmatem od čeho to asi tak nak jde a zdá se , že to jde od trubkohadice , respektivě před koncem trubky který je zašroubován do serva . Stalo se toto už někomu z Vás? 6700kč se mi za hadici dávat nechce , ale vyřešit to chci... Děkuji za poradu Vašek