Problémy so servom

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
Odpovědět
sima
Příspěvky: 217
Registrován: ned 26. čer 2011 19:05:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy so servom

Příspěvek od sima »

Čao,nic nového,všeci to tu známe,víc čti poradnu.Kontaktuj Pama,víc nemá cenu řešit,howgh.Adresu tu má.
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy so servom

Příspěvek od PaM »

wenca084 píše: oni zachovali původní trubku prům. - nová gumová hadice - . Celý výrobek vypadá úplně stejně jako original. Řekli jsi za vše 500kč .
a ted jde jakoby trochu sekaně ,skákavě,a jsou slyšet mezi volnoběžnýma a cca 2tis otáček jakoby vibrace (brumění) od řízení , i když s volantem nezatáčím. Je to víc slyšet v kabině než venku
Pouze to vypadá stejně, ale funguje uplně špatně ... delší jízda v takovém autě se stává nesnesitelnou ...

Problém je v tom že každej chytrolín odstraní tu puvodní "gumovou" hadici s textilním průpletem a nahradí obyč hydraulickou s kovovým průpletem...
Já bych ti to opravil tak, aby to fungovalo jako origo ... Teď ovšem bez te origo hadice seš víš kde .... sehnat ten kus hadice z jiného auta, poslat to vše ke mě a já ti to poskládám a opravím ... Teď mám ale dovolenou ..
Obrázek
Uživatelský avatar
wenca084
Příspěvky: 74
Registrován: úte 17. led 2012 21:29:32
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy so servom

Příspěvek od wenca084 »

Díky za odpovědi , takže je to hadicí , tak to je skvělé :cry: , takže vykuchat na vrakáči hadici a vyměnit ji. Nechápu co se v té hadici může měnit , oboje jsou přeci stavěné na tlak...
Xantia Break 1.8 16V r.v. 2000
Uživatelský avatar
milda67
Příspěvky: 159
Registrován: úte 21. čer 2011 21:47:42
Bydliště: 314039702
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy so servom

Příspěvek od milda67 »

v hadici se nemění nic, je to prostě jiný typ hadice - jiný materiál (jak psal PaM) a ta původní má uplně jiné vlastnosti jak ta hadice co ti tam teď dali.
Xa X2, 2,0 16V 1999
Xa X2 2,0 HDi, 80kw, 2000
C5 Break 2,2 HDi Exclusive 2004
Uživatelský avatar
wenca084
Příspěvky: 74
Registrován: úte 17. led 2012 21:29:32
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy so servom

Příspěvek od wenca084 »

Tak chlapy konečně jsem se dokopal k tomu , abych vyříz na vrakáči tu hadici a nechal to přelisovat , musela se trochu zkrátit aby dobře držely koncovky , nevadí udělal jsem si pomocnej držák od akumulační koule na objímku aby to drželo jako origo. A je to super , vibrace a s tím spojené problémy zmizely. Tímto bych Vám chtěl poděkovat za odbornou odpověd a pomoc.
wenca
Xantia Break 1.8 16V r.v. 2000
janicko
Příspěvky: 1
Registrován: ned 28. čer 2015 20:11:50

Ako ovzdusnit posilovac riadenia

Příspěvek od janicko »

Čaute chlapi... stal som sa hrdym majtelom X2 1.9TD klasika ... a menil som gufera v riadeni v tom domci kde je posilovac koli uniku LHM a teraz mam problem lebo sa mi neda ovzdusnit posilovac... navody na ovdusnenie brzd a hydrauliky som nasiel ... ale toto nie ... a do riadenia od cerpadla tlaci aj som ho skusal ovdusnovat ale nejde to... tocit volantom mozem kolko chcem a nic a povolit mi ide privodna trubka takze uz ci ide von aj s toho piestu lhm nezistim... a nemohli sa pri montazi nejak tam vo vnutri spriecit tie tri gumicky co su na pastorku alebo ja uz neviem uz mam s toho hlavu v smutku ... dakujem za rady :cry:

Edit PaM: sloučil sem ti to ... nezakládej další duplicitní téma, hledej , čti ...
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Ako ovzdusnit posilovac riadenia

Příspěvek od PaM »

V posilovači se nic neodvzdušňuje. Otočíš doleva - doprava a je plnej kapaliny a chodí jak má. Max ještě chvilku zablbne když projde bublina, ale to trvá jen chvilku. Je to "průtočné" nikde se vzduch nezadrží.

A co ti to dělá ? Nejde točit volantem, neposiluje ? Tak si asi něco udělal špatně, pravděpodobně si při skládání cvaknul nějaký ten teflonový kroužek z těch tří stejných, žádné "gumičky" tam nejsou ...

pročti si celé vlákno .... http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopi ... t=15#p1476" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek
Johny115
Příspěvky: 8
Registrován: úte 18. srp 2015 19:21:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy so servom

Příspěvek od Johny115 »

Zdravim mam problem so servom dost tecie a ked zatacam tak je to dost hlucne vetsinou ked tocim do prava a aj sa tazsie toci s volantom.Neviete cim to moze byt? Pretesnovat to nechcem takze radsej by som kupil druhu na nahradne diely a vymenit to servo preto mam este otazku jak ide vymenit ci to zvladne aj niekto bez skusenosti a este jedna otazka bude pasovat servo iba z xantie z r.v.97 na 98 alebo aj BX,XM a podobne s hydraulikou? . Dakujem za odpoved.
Johny115
Příspěvky: 8
Registrován: úte 18. srp 2015 19:21:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy so servom

Příspěvek od Johny115 »

servo uz netecie ale ked tocim volantom a mam aj nastartovane ale ide strasne tazko tocit neviete cim to je?
Uživatelský avatar
milda67
Příspěvky: 159
Registrován: úte 21. čer 2011 21:47:42
Bydliště: 314039702
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy so servom

Příspěvek od milda67 »

Jsou dvě možnosti, bud máš zadřenej kardánek což je popsáno tady
http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopi ... D&start=30
nebo máš něco s tím servem a jelikož jsi nenapsal jak jsi docílil toho aby neteklo, tak bych řekl,že tam bude ten zakopaný pes :-)
Xa X2, 2,0 16V 1999
Xa X2 2,0 HDi, 80kw, 2000
C5 Break 2,2 HDi Exclusive 2004
Odpovědět