Problémy so servom
Re: Problémy so servom
rozobral som ho a vymenil som vrchne gufero a zasa zlozil nahodil na auto.Dnes som zdvihol predok na spalky a jak som tocil tak islo celkom lahko.Cital som niekde ze to moze byt tym ze je zavzdusnene.
Re: Problémy so servom
Ahoj,při otáčení volantu se zadrhává,viz potíže výše uvedené ostatními.Předtím jsem měl auto v servisu,kde dělali spojku,čepy,olej v převodovce,atd.Problém je ale,že čerpadlo při točení volantu vydává divné zvuky jakoby vrčí,klepe...mnohem více než obvykle (porovnával jsem to z druhou X2).V nádobce to dost pění.LHM jsem neměnil.Auto předtím dlouho stálo.Nikde nic neteče,auto se zvedá v pohodě,brzdy ok.Kdyby někdo poradil,děkuji.Nemám dlouhodobou zkušenost s Exclusivkou.Mám tam 8 koulí (dofoukáný v zimě),ale přijde mi,že při dobrždění se hodně houpe-zvedá zadek.Po zastavení na např. semaforech klesne.Nevím jestli je to normální.Děkuji
X2 2.0i 16V Exclusive
X2 2.0i 16V Exclusive
Re: Problémy so servom
Pokud to pění a škube tak je tam vzduch. Někde to přisává, kontroluj hadice případně gufero na čerpadle.
X2 Hdi 1999 Berlina
Re: Problémy so servom
Zdravím chlapy , je tu někdo v okolí kdo by uměl přetěsnit servo ( teče okolo hřídele k volantu ) , abych nemusel až k Pamovi do brna? Venca
Xantia Break 1.8 16V r.v. 2000
Re: Problémy so servom
Nikdo není v okolí středočeského kraje kdo by to řízení zvládnul přetěsnit??wenca084 píše:Zdravím chlapy , je tu někdo v okolí kdo by uměl přetěsnit servo ( teče okolo hřídele k volantu ) , abych nemusel až k Pamovi do brna? Venca
Xantia Break 1.8 16V r.v. 2000
Re: Problémy so servom
Jo jistě je takových osob víc.Ale PaM je asi nejlepší!!!!
Jinak třeba na Radouňce-Kopečku u JH je p.Hejda Jiří poskytuje stejné služby jako PaM (a mám ho u "huby",cca4km!!!)
Jinak třeba na Radouňce-Kopečku u JH je p.Hejda Jiří poskytuje stejné služby jako PaM (a mám ho u "huby",cca4km!!!)
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: Problémy so servom
Dobry den mam problem s hydraulickeho rizeni vedou dve trubky a jedna prechazi na hadici a vede do svazku hadic do nadoby na lhm mam ji prasklou a nikde ji nemuzu sehnat poradi nekdo prosim melo by to byt vratne potrubí spet do nadoby lhm podle citroenu č.00005270pt je to xantia 2 break 20hdi 80 kw rok 2000 ted sem si vsiml o stranku spet je obrazek serva s trubkou tak tu trubku potrebuju sehnat a dal to pokracuje hadici tak i tu hadici poradi nekdo kde sehnat dekuji
Re: Problémy so servom
Vratná hadice vede nahoru k svazku hadic a napojuje se jako vrchní od přepážky motoru do té tlusté vratky a pak to jde do nádobky. Tak někde před napojením tu hadici cca 5 - 10 cm od napojení, uřízneš a hadicovou spojkou tam napojíš kus nové hadice z metráže světlost 8mm a zavedeš ji dolu k servu a napojíš na trubku ... Hadici obyč na oleje, paliva ... spoj je nahoře vedle nádobky, kde ho můžeš kontrolovat jestli ti to neprosakuje ...
Re: Problémy so servom
Prave ze to neni kam napojit to prasklo u ty tlusty jak se to napojuje muzu preriznout tu tlustou a tam dat tecko a na to to napojit?
Re: Problémy so servom
Ponapojuj si to jak potřebuješ, téčka, kolínka, spojky ..., jsou to jen vratky, tlak tam není, jen tudy protíká velké množství kapaliny ...