Rorschach píše: ale opravdu stačí o já nevím centimetr posunout táhlo a je chladno.
tak ho posuň o několik milimetrů
Klapku vzduchu ovládá servomotorek a asi blbě ... taky na to můžemít vliv zasrané čidlo teploty v kabině ( pod malou mřížkou na palubce) - vyčistit .
Servo? A proč tam je tedy lanko/táhlo? Jsem právě myslel, že to je mechanicky. A pokud dokážeš štelovat teplotu po milimetrech za jízdy tak jsi dobrej. Za radu s čidlem díky zkusím se na něj podívat. Myslel jsem, že čidlo reaguje jen při poloze auto (ne auto jako auto ale jako auto )
Táhla tam jsou, dvě. Jedno na ovládání klapky vnitřní/vnější okruh a druhé na ovládání směrování vzduchu (dopředu/všude/nohy/okno). Teplotu vzduchu řídí směšovací klapka ovládaná server - po zapnutí zapalování jde mimo čerpadla slyšet i bzučení, jak si klapka osahává krajní polohy.
zombeek píše:Táhla tam jsou, dvě. Jedno na ovládání klapky vnitřní/vnější okruh a druhé na ovládání směrování vzduchu (dopředu/všude/nohy/okno). Teplotu vzduchu řídí směšovací klapka ovládaná server - po zapnutí zapalování jde mimo čerpadla slyšet i bzučení, jak si klapka osahává krajní polohy.
Táhla tam jsou celkem 3 . Dvě jsou na směrování vzduchu uvnitř vozu - nahoru, dolu, naokno, ..... , a jedno je na klapku vnitřní - vnější.
Asi máte pravdu poslouchám co dělá auto, ale teda moje si to servo po nastartování nijak neošéfuje až při pokusu o nastavení teploty slyším cosi co jsem původně přikládám za zvuk vody (případně unikající vody). Stejný zvuk jsem totiž slyšel u omegy kdy byl ruplý radiátor topení takže jsem tomu nepřiládal význam. Ale asi to bude tedy servo, ale je slyšet jeho bzučení jen při zvedání teploty. Přitom i když teplotu stahuju tak to reaguje. No co už to přežiju, ale to že to reguluje blbě to mi vadí a pořád nevím co s tím nebo jde se k tomu nějak snadněji dostat než rozebrat půlku auta a sundat palubku?
Včera jsem vyndal to čidlo v palubce. Kromě toho, že do toho někdo lezl jsem nadával na konstruktéry proč do háje musím rozebrat půlku palubky abych se k tomu dostal. Čidlo vrčí, ale kolem vrtulky kde jsou průduchy z čidla to bylo oblepené izolačkou takže to možná nefungovalo jak mělo. Vše jsem očistil od prachu. Vhodně slepil a dneska to zkusím dát do kupy. Snad to pomůže.
Pánové mám dotaz. Když pustím ventilátor na plno, jak velký průvan by to mělo udělat? Mě to nějak nefičí. Přitom třeba na Favoritu na max. to rozcuchalo učes. Co je třeba zkontrolovat?
Lebo ako mi isuel ventilator a nedal sa vypnut tak uz vobec nefuka. A niekto mi povedal ze toto treba vymenit. LEBO TRANZISTORY MAM VYMENENE AKO STE MI RADILI A NEPOMOHLO. Tak prosim vas ktory z tych dielov mam a de ho najdém Diky chlapi.
Ahoj všem , mám Xantii 1.9 Td 1997 a mám problém s topením pokud dám topení na polohu aby foukala na řidiče tak teple foukají jenom ty co jsou u oken ..jinak každá zdířka fouká studeně a jakmile přepnu na jinou polohu a mám teplý vzdch nastavený tak jde jenom studený ...nevíte co s tím může být ? Já osobně bych to tipoval na radiátor a nebo termostat ..PS. Chladič i hadice od chladiče je horká a teplota motoru se drží 80 - 90 stupnů
Zdravim vyndal jsem vetilátor z auta a chci vyndat motor,v návodech na internetu jsem vždy vyděl že dotyčný povolil šroub a motor vyndal,boužel já jsem ventilátor několikát prohlíd a žádný šroub jsem nenašel,po boku jsou 3 otvory které vedou k jakési gumě,ale něž to začnu nějak páčit tak se chci zeptat jestli je to k tomu určené,nebo se to rozebírá jinak. mam x2 s klimou