turbo
Turbo
Tak zas po delší době zdravím, mám dost blbej problém. Vlastním X1 ACTIVA 2.0 TCT v LPG,1996.Auto jsem půjčil manželce na 14 dní ke tchyni a po návratu mi vůbec nejede, je bez výkonu, plyn na podlaze a je to mrtvola. Mám podezření na turbo. Máte s tím někdo zkušenost, nebo nějakej dobrej kontakt na případnou opravu - repasy turba??? Nechce se mi to auto odepsat, ale aby oprava přesáhla cenu auta se mi taky nelíbí. Dík za info
X1 Activa 2.O TCT, 1996, Benešov
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34
Re: Turbo
Asi ti neporadim, ale pokud bys mel zajem o turbo na 2.0 CT, tak mam cely motor komplet....
Re: Turbo
Kontakt na repas bys měl najít na netu podle místa bydliště. Známí co jezdí s ropákama od koncernu tvrdí, že repas stojí cca 5 tis. Kč. V dnešní době už by to neměl být takový problém, aby jsi se kvůli tomu zbavoval auta.
Xantia 2.0 Hdi 80 kw Break Exkluzive
Xantia 3.0 V6 Break automat (bejvalka)
Xantia 3.0 V6 Break automat (bejvalka)
Re: Turbo
Ona může být jen díra v hadici od turba, ... Prohlídnout, otestovat tlak a těsnost hadic, spony ... , načíst Lexií ...
Re: turbo
Ja mam zase taky problem , ze ked auto je v pokoji ala neutral a pridam mi nesyci od motoru ale ked uz je v tahu tak pocujem take sycanie a je to dost pocut. Co som cital stava sa ked je problem s hadicou od turba do sania ale ta sa vymenila a ziaden rozdiel. Auto taha jak dive len ten zvuk ma dost znepokojuje. Mam Xantiu X2 2.0 hdi 66kw 2001 rok vyroby. Neake rady co by to mohlo byt alebo naco sa pozriet? Diagnostika nehlasi nic.
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: pon 27. čer 2011 9:33:29
Re: turbo
Shinnok píše:Ja mam zase taky problem , ze ked auto je v pokoji ala neutral a pridam mi nesyci od motoru ale ked uz je v tahu tak pocujem take sycanie a je to dost pocut. Co som cital stava sa ked je problem s hadicou od turba do sania ale ta sa vymenila a ziaden rozdiel. Auto taha jak dive len ten zvuk ma dost znepokojuje. Mam Xantiu X2 2.0 hdi 66kw 2001 rok vyroby. Neake rady co by to mohlo byt alebo naco sa pozriet? Diagnostika nehlasi nic.
Tento tvoj prípad zrejme nesúvisí s pôvodným príspevkom. Toto, čo máš, som mal aj ja. Veľmi prozaický dôvod. Diera vo výfuku. Hneď v kolene, v pripojení na prvý tlmič za zvodmi. Je tam ešte dosť veľký tlak, preto to nádherne syčí a fučí.
Prejavovalo s to aj smradom prenikajúcim do kabíny (pri státí), lebo je to predsa len bližsie k nasávaniu vzduchu a tiež veľmi svižnou zvukovou odpoveďou turba na stlačenie plynu. Auto ťahalo dobre, na nízkych otáčkach dokonca lepšie ako normálne. Moji známi síce obdivovali ten turbozvuk, no mne to radosť nerobilo (niečo ako zvuk ťahača). Už je to zavarené, hrozilo upadnutie výfuku.
Xantia Break 2.1TD Exclusive 1998
Re: turbo
ale mne sa teraz ktomu pridalo aj take klepanie :/ co ma dost znepokojuje, a vyfuk je prakticky novi a ako by sa stracal vykon neako. To auto nejde tak ladne ako niekedy ale ako keby ten vykon daco potlacalo. Stalo sa mi to ze som nasal vodu do motora po celom odvodneni v pohode az do teraz. Jeden technik mi poradil ze moze byt katalizator zadrbany respektive zniceny a to robi to brzdenie.
Rozmyslal som nad kupov noveho turba
Rozmyslal som nad kupov noveho turba
Re: turbo
U 1,9 Td je to jen na EGR ventil a "sytič" při studeném motoru nebo zapnuté klimě ... na turbo to není.
Většinou to už nefunguje po těch letech ... jedna cívka a hadička je na EGR - zbytečnost ... a druhá je na membránu k lanku co vede k naftovému čerpadlu - přidá to nafty - když to funguje ...
Většinou to už nefunguje po těch letech ... jedna cívka a hadička je na EGR - zbytečnost ... a druhá je na membránu k lanku co vede k naftovému čerpadlu - přidá to nafty - když to funguje ...