Ať nezakládám nové téma, tak pokračuju tady.
Předem díky PaMovi za jeho skvělý návod na repasi klimakompresoru Harrisson-Dlephi V5, bez něj bych byl asi v háji
. Díky moc, PaMe
!!!
Vše jsem udělal podle návodu a zítra budu dávat kompresor na auto a někdy asi příští týden plnit klimu.
Oproti PaMovo návodu jsem dělal navíc jen 2 věci.
První věc zavinila moje blbost - bylo to lepení trhlinky v prostřední části kompresoru v drážce pro velký O kroužek. Trhlina (cca 0,3-0,4mm, dlohá cca 2,5-3cm) se udělala mojí blbostí, protože mi to zaolejované vyklouzlo z ruky a upadlo na zem v garáži
. No, nadával jsem si za to celé odpoledne. Takže odmastit a protože hliník byl pevný a držel, tak jen zalít závitovým lepidlem. Teď jen doufám, že to bude držet. Dal jsem do té drážky i trochu silnější O kroužek, protože se to nepatrně provalilo dovnitř, tak aby to sichr těsnilo.
Druhá věc byla od rachotící spojky(ložisko řemenice bylo těsně před smrtí a mělo vůli, jako hrom) vydřená řemenice asi o 0,7mm. Takže srovnat řemenici na soustruhu a zároveň obrousit náboj spojky, protože se jinak opíral o osazení na hřídelce kompresoru, hned za závitem M9 a nešla naštelovat vůle 0,38-0,64mm , protože tam byla mezera cca 1-1,5mm a dál už to nešlo zalisovat.
Ještě jsem k břitu tlakového gufera dal trošku práškového grafitu na mazání zámků, snad mu to trochu pomůže lépe klouzat
Místa s O kroužky jsem zvenku napatlal vazelínou na kulové čepy, tou, co se táhne, jako med, aby to tam zase tak brzo nezoxidovalo od vlhkosti a soli zvenku. I když tohle už mne asi za nějakých 10-15 let trápit nebude
Jinak jsem se držel návodu a doufám, že bude vše fungovat tak, jak má