Nepravidelný volnoběh 2,1 TD
Houpání otáček a samovolné přidávání plynu X1 2,1TD
Zdravím. Mám problém se svojí Xantuší. Někdy po nastartování začne houpat volnoběh, a to směrem nahoru, není problém aby otáčky vyběhly i na 5000. To samé se mi někdy stane při jízdě, většinou jen do doby než se ohřeje motor. Nedělá to vždy, je to neodhadnutelné. Nevíte prosím někdo co s tím?
Citroen Xantia 2,1 TD Break, r.v. 1996
-
- Příspěvky: 187
- Registrován: ned 10. črc 2011 9:26:23
- Bydliště: 239219013
- Kontaktovat uživatele:
Re: Houpání otáček a samovolné přidávání plynu X1 2,1TD
Měl sem stejnej problém na hdi v potenciometru plynu pokud je na 2,1 taky je problém v něm prvně bych prostříknul konektor
Xantia Break 2.0HDi 80kw
Subaru Impreza GT 2.0T 155kw
Subaru Impreza GT 2.0T 155kw
Re: Houpání otáček a samovolné přidávání plynu X1 2,1TD
Díky za radu zkusím to.
Citroen Xantia 2,1 TD Break, r.v. 1996
Re: Houpání otáček a samovolné přidávání plynu X1 2,1TD
Je to zeleným čidlem teploty. (na pravém boku hlavy motoru) Na 100% - je to známá věc na 2,1TD.
XA I Break - 2,1TD
Re: Houpání otáček a samovolné přidávání plynu X1 2,1TD
Díky za radu. Bylo to opravdu čidlo na motoru. Děkuju moc.
Citroen Xantia 2,1 TD Break, r.v. 1996
Nepravidelný volnoběh 2,1 TD
Asi týden mám problém s volnoběhem. Při teplém motoru, když zastavím, na volnoběh začne motor jít na 3 válce. Dělá to jen chvíli. Potom jde zase na 4 a po chvíli zase na 3.Takto se to střídá po cca 15ti vteřinách.Studený to nedělá. Při sebemenším přidání plynu jde normálně. Za jízdy jde normálně s plným výkonem i v zatížení. Zatím jsem jen prohlédl přívod nafty, jestli to někde nenasává vzduch a je to v pořádku. Mám všude část průhledné hadičky, pro tento případ. Kontrolka motoru se nerozsvítí, tak to asi v ovládání čerpadla nebude. Jestli měl někdo tento problém, tak se ozvete.
Ivan
Ivan
Xantia 2,1 TD Combi
Re: Nepravidelný volnoběh 2,1 TD
Nevím,v tomto jsem laik,ale poslechem obdobně jako u lékaře poslech plic,zjistit který válec zlobí (bude mít jiný zvuk) a pak zjistit proč.Osobně bych si myslel že je špatný vstřik ale jak píšu jsem laik a toto je moje úvaha!!
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: Nepravidelný volnoběh 2,1 TD
Zdravím,mám stejný problém s volnoběhem jako ty,zkoušel jsem vyměnit to zelené čidlo na hlavě motoru,ale
dělá to stále už nevím co s tím.......
dělá to stále už nevím co s tím.......
Xantia break 2,1td 98"
Re: Nepravidelný volnoběh 2,1 TD
Zkus ve volnoběhu postupně povolit a opět utáhnou trubku vedoucí naftu do vstřiku u jednotlivých válců. měl bys poznat na zvuku chodu, který válec zlobí, pokud jsi povolil válec co je v pořádku bude tendence motoru chcípnout, u zlobivého, nebude změna.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Re: Nepravidelný volnoběh 2,1 TD
Zdravím, mám X2 2.1 TD. Skákal mi voľnobeh ako keby vynechával 1 valec, po pridaní plynu sa otáčky zrovnali. Ak som dlhšie stál na voľnobehu zhasol mi motor a zasvietila kontrolka motora. Diagnostika ukazovala chybu polohy rotora čerpadla. Dávalo to dve čísla jednu očakávanú hodnotu a druhú skutočnú (myslím, že boli tak nejako označené). Nad 1000 otáčok bol rozdiel hodnôt nulový, max. 1. Pri voľnobehu a nerovnomernom chode motora bol rozdiel hodnôt zhruba 7 až 8. Po zvýšení otáčok sa hodnoty aj chod motora zrovnali. Mne pomohlo pretesnenie aktuátorov na čerpadle (EPIC).
Snáď to pomôže.
Mišo
Snáď to pomôže.
Mišo
X2 Break, 2.1 TD, 6-guľa