Stránka 2 z 3

Re: Řemenice klikového hřídele

Napsal: stř 12. zář 2012 13:57:53
od donlines
donlines píše:Tak jsem se dočetl, že se řemenice mění, protože je odpružená a rázy od klimy ji časem opotřebují. Co když ale nemám klimu? Znamená to, že je tam pevná řemenice? Měnit nebo neměnit?


Tak jak? 8-)

Re: Řemenice klikového hřídele

Napsal: čtv 20. zář 2012 19:05:43
od Krusa20
Ahoj, chci se zeptat jak dlouhý je klínový řemen. Mám berlina 1,9 TD s klimou. Dík

Re: Řemenice klikového hřídele

Napsal: čtv 20. zář 2012 19:24:32
od PaM
musíš napsat rok výroby ( podle typu napínací kladky ... ) a typ kompresoru ....

Novější provedení X1 a X2 s kladkou jak na 2,1 s "pružinovým tlumičem"
1725 - "S KOMPRESOREM SANDEN"
1736 - "S KOMPRESOREM HARRISSON" - ( Já dávám délku 1733 )
většinou je na novějších ten Harrison - Delphi

na X1 starší typ s jednoduchou kladkou na gumě , tam je to 1700 nebo 1710

Re: Řemenice klikového hřídele

Napsal: čtv 20. zář 2012 19:29:28
od Krusa20
r.v. je 94

Re: Řemenice klikového hřídele

Napsal: čtv 20. zář 2012 19:40:27
od PaM
no tak tam máš ten starší určo

Sanden 1700
nebo
Harrisson-Delphi 1710

ten novější způsob kladek byl až od června 1995

Re: Řemenice klikového hřídele

Napsal: čtv 20. zář 2012 20:17:03
od Krusa20
ok dik

Re: Řemenice klikového hřídele

Napsal: pon 24. zář 2012 11:33:46
od donlines
Vadí hodně, když mi po výměně řemenice trochu hází? Předtím se automatický napínák snad ani nehnul, teď lehce kmitá.

http://autodilyhulin.cz/remenice-klikov ... 515v6.html

chcípání na volnoběh, klínový řemen

Napsal: čtv 03. říj 2013 13:23:55
od massic
Ahoj, vím že dílčí topici na můj problém tu jsou, ale žádný ho neřeší.

Vše začalo tím, že pískal klínový řemen při záběru hydraulického čerpadla. Když se vytočilo na dva tísíce otáček tak to přestalo. Asi měsíc jsem s tím jezdil a pojednou večer to chcípalo na volnoběh když jsem jel domu a ráno už se to neudrželo. Jakmile jsem pustil plyn, tak to chcíplo.
držel jsem plyn pár minut a pak už se volnoběh udržel, ale dost nestabilně. po vytočení do otáček a puštění plynu to mělo tendenci chcípnout zase.
Zároveň jsem zjistil, že mizí chladící kapalina + ten řemen se zastavuje a normálně se zastaví i to kolo které ho pohání - které je spojené s motorem, nevím jak se jmenuje, prostě to které ten řemen roztáčí.
To není nějak napevnou spojené s hřídelí? když jsem tím řemenem pohnul tak se trochu rozročil, ale za chvíli se zase zastaví. Může být povoleny nějaky šroub na tom pohonném kole co roztáčí řemen?
klimu nemám.

Prosím nějaký nápad? jestli se náhodou sešlo více závad, nebo to spolu nějak souvisí?
vyměnovali mi pred mesícem střeba spojky, mohl tam něco zrmvit?

Re: chcípání na volnoběh, klínový řemen

Napsal: čtv 03. říj 2013 21:35:11
od DukeVanZoom
Podle me KO remenicka - tvori ji dve casti a mezi nimi guma... ktera uz zrejme nedrzi ty dve casti dostatecne pohromade...

Re: Řemen - jaký?

Napsal: pon 22. srp 2016 11:45:15
od KITT
čerpadlo a řemen.jpg
Zdravíčko,
jaký potřebuji prosím klíňák. Dle fota tam mám čerpadlo Sanden a na řemenu je čitelných 1650, vzhledem k tomu, že je již notně bez drážek je třeba měnit, ale je to ten správný?
Všiml jsem si, že BOSCH dělá 1660...