No tak na 99% jste nechtěně domrvili rozvody...
Na tom benzínu se poloha klikovky aretuje pomocí otvoru v drážkové řemenici, která je ovšem na gumě. Pokud jste dali starou řemenici, je velká pravděpodobnost, že byla už věkem posunutá, ta aretační díra je na vnější části a ta se trochu věkem posune, tudíž jste ty rozvody nastavili blbě .... Chtělo to dělat na značky podle starého řemenu a kladek ...
Teď máš jedinou možnost, sehnat uplně novou řemenici drážkovou na kliku a podle ní to znovu sestavit. Podle staré to nedělej !!!
Jestli mám pravdu, poznáš to tak, když starou řemenici porovnáš s novou, tak budeš mít ten otvor jinde ...
a věř mi, nejsi první a nebudeš ani poslední
Pokud chceš ušetřit, dá se to udělat tak, že si novou "koupíš " v obchodě, sestavíš rozvody s novou, uděláš vzájemné značky na řemenu a všech zubatých kladkách rozvodu, pak novou řemenici vrátíš do obchodu jako nepotřebnou ... a nasadíš tu starou posunutou
problémy s motorem 1,8i 8V-nestartuje,netáhne atd
Re: problémy s motorem 1,8i 8V-nestartuje,netáhne atd
Rozvody mi delal muj mistr na dilne ucim se automechanikem. Chvilema jede na 3 valce pak se chytne 4. Valec a chvili jede na všechny a pak zase na 3
Re: problémy s motorem 1,8i 8V-nestartuje,netáhne atd
mr.rony píše:Rozvody mi delal muj mistr na dilne ucim se automechanikem. Chvilema jede na 3 valce pak se chytne 4. Valec a chvili jede na všechny a pak zase na 3
To vůbec nic neznamená, právě pro to, že to asi dělal "tak jak se má" tj. nastavení polohy klikovky podle řemenice, tak se mohlo stát to co píšu.
Svíčky, kabely, zapalovací cívka .....
Re: problémy s motorem 1,8i 8V-nestartuje,netáhne atd
Byly to svíčky
1,8 16V po přeřazení a přidání má prodlevu
Zdravím všechny zkušené xantiáky a prosím o radu. Koupil jsem Xantii X2, 1998, 1,8 16V (údajně 185 tis. km) a mám menší problém s motorem. Za jízdy po přeřazení a přidání plynu nějakou dobu trvá, než se motor chytne. Asi tak 1-2 s se neděje nic a až po chvíli začne táhnout. Taky mi přijde, že na 1,8 16V to nějak málo táhne, přijde mi že se musí docela dost šlapat na plyn. Možná je to jen můj subjektivní dojem (před Xantií jsem měl Lantru 1,6 16V a ta byla aspoň pocitově mnohem hbitější). Možná je to jen vyšší pohotovostní hmotností a těžším zpřevodováním oproti Lantře...nevím. Díky za zkušenosti a rady.
Xantia X2, 1,8 16V, r.v. 1998, 185 tis. km, ABS, dešťový senzor, klimatizace
Re: problémy s motorem 1,8i 8V-nestartuje,netáhne atd
Fille-když sem umíš vznést dotaz,proč neumíš písnout alespoň okres?Pokud bys toto měl,tak bys mohl třeba zjistit.že vedel bydlí někdo s identickým autem a byl by ochoten se s tebou pro porovnání svézt!!Třeba nebo poradit atd!!!!
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: problémy s motorem 1,8i 8V-nestartuje,netáhne atd
Jsem z Českých Budějovic. Porovnání by se hodilo, to je fakt. Díky.
Xantia X2, 1,8 16V, r.v. 1998, 185 tis. km, ABS, dešťový senzor, klimatizace
Re: problémy s motorem 1,8i 8V-nestartuje,netáhne atd
Tak pkd bude čas,chuť zajet do Hradce tak písni SZ,
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW