Zdravím, prasklo mi Tčko hadice hydrauliky, tak jsem si řekl, že s tím vyměním i snímače na vodu, termostat a vyčistím škrtící klapku (byla dost zaneřáděná). Po namontování všeho zpět mi však po nastartování skočí na skoro 3000 ot. a poté spadne na +-1100 kde drží. Navíc začal po celou dobu jít bílý kouř z výfuku (od studeného stavu do +- 90°C), který neustává. Zkoušel jsem reset ECU přes vyhození záporného pólu baterie na víc než hodinu, ale bez výsledku.
Než se půjdu se sklopenou hlavou do servisu, víte kde může být problém?
Aby praskla hlava zrovna při výměně vody se mi zdá až jako moc velká smůla. Otáčky budou pravděpodobně z ECU, ale jak je dostat do normálu?
Diky
edit milda67: sloučeno s již existujícím tématem
Bílý kouř
bílý dým
Zdravím Xantiáci.
Chtěl bych se zeptat jestli se někdo někdy setkal s takovouto závadou.
Mám Xantii 1.9TD. Za studena motor nádherně běží, nedělá žádný problém. Ale postupně jak se motor začne ohřívat, tak začne ztrácet výkon a zakončí se to tím že z výfuku jde dost světlý, lehce namodralý dým, motor běží na tři válce a ke konci ho už ani neudržím nastartovaný. Když potom nechám motor vychladnout, tak zase krásně běží.
Když se to stalo poprve, tak jsem si myslel že přeskočilo čerpadlo na rozvodu o jeden zub. Takže jsem udělal rozvody, seřídil předvstřik ale na motoru je pořád stejná závada. Za tepla prostě nejede.
Navíc mi auto špatně startuje, ale to bude nejspíš tím že se mi v trubkách od čerpadla ke vstřikům ztrácí tlak který by tam měl zůstávat.
Doufám jen, že to nebude těsněním pod hlavou. Nemám pumpičku na natlakování vody, takže nezjistím propustnost vody skrz těsnění.
Myslím si že by to mohl být přidřený vstřik. Za tepla se přidře a neotevře jehla.
Máte nějaké návrhy nebo nápady čím by to mohlo být?
edit milda67: sloučeno s již existujícím tématem
Chtěl bych se zeptat jestli se někdo někdy setkal s takovouto závadou.
Mám Xantii 1.9TD. Za studena motor nádherně běží, nedělá žádný problém. Ale postupně jak se motor začne ohřívat, tak začne ztrácet výkon a zakončí se to tím že z výfuku jde dost světlý, lehce namodralý dým, motor běží na tři válce a ke konci ho už ani neudržím nastartovaný. Když potom nechám motor vychladnout, tak zase krásně běží.
Když se to stalo poprve, tak jsem si myslel že přeskočilo čerpadlo na rozvodu o jeden zub. Takže jsem udělal rozvody, seřídil předvstřik ale na motoru je pořád stejná závada. Za tepla prostě nejede.
Navíc mi auto špatně startuje, ale to bude nejspíš tím že se mi v trubkách od čerpadla ke vstřikům ztrácí tlak který by tam měl zůstávat.
Doufám jen, že to nebude těsněním pod hlavou. Nemám pumpičku na natlakování vody, takže nezjistím propustnost vody skrz těsnění.
Myslím si že by to mohl být přidřený vstřik. Za tepla se přidře a neotevře jehla.
Máte nějaké návrhy nebo nápady čím by to mohlo být?
edit milda67: sloučeno s již existujícím tématem
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34
Re: Bílý kouř
Taky me jako prvni napadlo o zub posunute cerpadlo a stale si myslim, ze by to mohlo byt ono...
Nicmene pokud bys potreboval nove spicky do vstriku tak mam. Nestih jsem je na svoji xantii 1.9TD pred sesrotovanim vymenit...
Nicmene pokud bys potreboval nove spicky do vstriku tak mam. Nestih jsem je na svoji xantii 1.9TD pred sesrotovanim vymenit...
Re: Bílý kouř
No uvidíme..
Já teď budu dávat vstřiky na přezkoušení, tak zjistim jestli jsou špatný..
Budu hledat problém od nejjednodušších věcí..
Dnes jsem taky zjistil že mi do přepadů u vstřiku jde dost nafty, což by se taky nemělo dít, tak pak musim ještě mrknout jestli jsem třeba někde na spodku neslisoval nějakým kamenem trubičku co vede zpět do nádrže..
Ale je mi záhadou proč v trubičkách od čerpadla ke vstřikům nezůstává tlak.. Až budou zkontrolovaný vstřiky, tak nechám přezkoušet čerpadlo..
Já teď budu dávat vstřiky na přezkoušení, tak zjistim jestli jsou špatný..
Budu hledat problém od nejjednodušších věcí..
Dnes jsem taky zjistil že mi do přepadů u vstřiku jde dost nafty, což by se taky nemělo dít, tak pak musim ještě mrknout jestli jsem třeba někde na spodku neslisoval nějakým kamenem trubičku co vede zpět do nádrže..
Ale je mi záhadou proč v trubičkách od čerpadla ke vstřikům nezůstává tlak.. Až budou zkontrolovaný vstřiky, tak nechám přezkoušet čerpadlo..