problémy se zapalovací lištou
Re: problémy se zapalovací lištou
Já mám rv 96 najeto dle tacha do výměny rampy cca 220 OOOkm .nejezdím na PLG jen N95 občas jsem jezdil i na E85. Myslím spíš že je to prostě únavou materiálu.
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: problémy se zapalovací lištou
Někdy dávno se to tu psalo,je to hodně teplem,změnami teplot,samozřejmě s přibývajícím "věkem" lišty se to pak zákonitě projeví,popraská tam ten izolant,pak to probíjí,jsou tam vidět prasklinky.
Existuje i návod na opravu,ale trvanlivost velmi nejistá.Nedá se tomu nějak vyhnout.Ale vydrží to dost km i dost let provozu.Co by za takovéhle relativně levné opravy a takovóu výdrž dali majitelé dnešních nových aut,xantie byla ještě poctivě udělané auto.
Existuje i návod na opravu,ale trvanlivost velmi nejistá.Nedá se tomu nějak vyhnout.Ale vydrží to dost km i dost let provozu.Co by za takovéhle relativně levné opravy a takovóu výdrž dali majitelé dnešních nových aut,xantie byla ještě poctivě udělané auto.
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG