Stránka 3 z 4

Re: Problémy s Xantou

Napsal: čtv 20. čer 2013 11:48:19
od Rorschach
Tak motor je zjevně kaput. Nakonec se mi ho povedlo vypáčit-vyšroubovat ven a když jsem viděl jak vypadá ani se nedivím, že nefunguje.
Omluva odborné veřejnosti za názvy.
Když jsem odmontoval motorek z převodovky a vyndal hřídelku tak na konci, který je uvnitř motorku a která se točí jsou takové proužky a mezi nimi namotána cívka(?). No a ty kovové proužky co jsou po obvodu jsou tři krásně zbroušené. Počítám to je důvod nefunkčnosti motorku.
Teď jen aspon sehnat motorek nebo celou stahovačku. Nevíte někdo nepředělával někdo už ten motorek z něčeho jiného? Motorek je Bosh FPG 12V 0130821705

Re: Problémy s Xantou

Napsal: čtv 20. čer 2013 20:03:13
od bagrr
tak motorky potazmo stahovacky jsou zamene. Lisi se pouze ve zpusobu uchyceni okna a ridicuv motorek je u jednicky s dojezdem mimo a je pouze dvoupinovy konektor jako u ostatnich a u dvojky je s dojezdem v sobe a ma vicepinovy konektor...

Re: Problémy s Xantou

Napsal: sob 29. čer 2013 13:50:52
od Rorschach
Grrrrrr já čechy nesnáším bohajeho to je národ debilů, ignorantů, mameluků, mamlasů, rádobyopravářů co nic neumí, atd.
Samozřejmě jsou i vyjímky.

O co jde? Chtěl jsem dneska měnit čepy ramen. Čepy mám, nářadí taky a u dřívějších aut (ne xantií) jsem to měnil tak co to musí jít no ne? Ne! Na levé straně byl u čepu jakýsi plech asi ochrana čepu. Díky tekoucím pístnicím tam bylo prd poznat. Když jsem se snažil najít nějaké drážky či něco za co je čep zajištěný tak tam nic moc nebylo. Ani u toho čepu nebyla poznat drážka za kterou bych to měl povolit.
No dobrá kašlu na to. Jenže když už jsem tam byl tak jsem teda otřel pístnici od bordelu abych viděl jestli fakt teda teče. No nedalo mi to a u kulopéra jsem šťoural do té gumy. Kus mi zůstal v ruce. Dál jsem našel přefiknuté lanko od ruční brzdy. Ne urvané, ale čistě řízlé. O tom, že češi nemají rádi signalizaci opotřebení brzd ani nemluvě. Drátek co jde z kastle přestřižen a pro jistotu konektor tam zůstal, ale také bez káblů.

Druhá strana plíšek chránící čep zde není. A ejhle je vidět drážka. Povolím matku a že zkusím povolit rameno a vyměním ho aspoň zde. Hmm rameno odolavá. Na parkovišti u bytovek nelze moc mlátit (okna bytů jsou ode mě asi 3m). Tak nic no matka zpět (ano vím je samojistící, ano má se dát nová, prdím na to stejně půjde dolů). No a co by jste čekali? Ano signalizace brzd opět ustřižena. Proč to ti lidi dělají? Opět nějaká olepená pístnice, ale vyjímečně drží guma u kulopéra a dokonce podržte se nikdo na této straně nefiknul lanko od ruční brzdy. Nic no pístnici jsem trochu očistil a uvidí se. Stejně musím po výplatě za PaMem aby na to koukl. Zadní korektor, cvakající ventil (nějak často) a únik LHM z podle mě více míst (čerpadlo a ventil bych řekl).

Pardon, ale muselo to ven.

Re: Problémy s Xantou

Napsal: sob 29. čer 2013 13:58:48
od PaM
na čep potřebuješ stahovák ... je na kuželu.
viewtopic.php?f=1&t=30&hilit=stahov%C3%A1k&start=15

Re: Problémy s Xantou

Napsal: sob 29. čer 2013 16:18:01
od Rorschach
Já vím, že je třeba stahovák, ale zase doteď se mi to vždy povedlo i bez něj. Chjo.
Ehm když už bych byl pak u tebe vyměnil bys je? Stahovák se mi kvůli jednomu autu nechce kupovat

Re: Problémy s Xantou

Napsal: sob 27. črc 2013 22:34:11
od Rorschach
Teda pánové se tak nějak v tom hicu nudím a čumím na youtube a po shlédnutí tohoto videa:
http://www.youtube.com/watch?v=avT4rDglJSI
jsem se trochu lekl aby mě nepotkalo to stejné. Navíc mám trochu podezření, že mi netěsní olejová vana.

Nějak se hromadí ty špatné zprávy o autě a furt nezbývají prachy. Momentálně co vím a chci řešit:
zadní stěrač nefunguje-kaput
nefunguje zadní korektor
vymlácené čepy ramene-koupené jsou, ale není prostor a vhodné nářadí to sám vyměnit
prázdná centrálka podle toho co jsem se dočetl a jak se mi mrcha projevuje a vzhledem ke stáří se obávám, že nepůjde dofouknout
prosakuje čerpadlo LHM
prásklé lanko od LP brzdy
a měla by proběhnout kontrola a případně dofuk dalších koulí
abych nezapoměl děravý koncový díl výfuku

A co jsem zapoměl je ve hvězdách. No už aby byli prachy a já mohl zajet k velkému mistru (guru) do Brna.

Re: Problémy s Xantou

Napsal: sob 27. črc 2013 22:54:24
od Rorschach
A zapoměl jsem čeká mě výměna LP kulopéra. Guma už na něm z půlky není a nerad bych jednou došel k autu a kapota byla rozšklebená jak stará ku**a

Re: Problémy s Xantou

Napsal: ned 28. črc 2013 12:18:31
od honza1
k těm kulákům: pokud to chceš dělat někde na parkovišti, tak by tě možná po vyražení čepu z ramene (stahovákem mi to šlo úplně bez problémů) mohlo překvapit to, že ho nebuděš moct dostat z těhlice. Je na to takovej bazmek se čtyřma výstupkama, snad je to stejný i pro Peug. 405 apod. Před montáží nového pak dát ten "jakýsi plech" a čep pak zaklepat (snad si to ještě pamatuju dobře).
bagrr: jojo - nahřívání, prostříkávání odrezovačem, kladivo apod. proběhlo taky.

Re: Problémy s Xantou

Napsal: ned 28. črc 2013 12:35:33
od bagrr
cep tehlice je mam zato od 106\saxo az po 406\xa jeden a tentiz... na jednu stranu dobry reseni - nerozhodi se geometrie, ale demontaz je absolutne kokotska... temer vzdy to bylo za pomoci autogenu... snad jen jednou povolil po dobrym...

Re: Problémy s Xantou

Napsal: ned 28. črc 2013 14:14:43
od Rorschach
No já si myslím, že u mě by mohli jít povolit dobře. Podle vrstvy co je všude okolo tam něco teklo/teče takže namazané to bude dost :D