Ilem píše:. Co teda vlastně hlídá ono čidlo u 2,1 TD?
Jaké čidlo ??? kde je namontované ??? Jak vypadá ???
Ilem píše:. Co teda vlastně hlídá ono čidlo u 2,1 TD?
Majk.Z píše: s kontrolkou diagnostiky, tak se rozsvítí po dalším startu povtom, co asi jedno z čidel (tipl bych to na polohu rotoru nebo všechna čidla) zaznamená, že i po vypnutí klíčku běží motor a ECU to zaznamená jako chybu stopventilu.
Majk.Z píše:Majk.Z píše: při chcípání taky trvá cca 2 s, než motor zdechne. Lexie na mě vyplivla, že trvalá porucha - stopventil a přes test akčních členů stopventil motor vůbec nechcípne. Když jsem stopventil proměřoval (dle autodat mezi piny 12 a 13 na konektoru čerpadla odpor 25 až 35 ohm), měl cca 30 ohm. Což by ukazovalo, že cívka v aktuátoru je zdravá,Majk.Z píše:Jinak, s tím, že stopventil ECU "nevidí" by problém být u mě neměl, před výměnou nebyl problém, to až na tom "novém" čerpadle začalo toto dělat. S elektroinstalací jsem si nehrál a pokud přes lexii a test akčních členů "zapnu" stopventil u zastaveného motoru, je slyšet cvaknutí z motorového prostoru.