Ahoj,
můžete mi prosím někdo poslat schema zapojení relé žhavení na HDI Xanťu nebo alespoň vysvětlit kam to vede.
Myslel jsem že hlavní silový kabel do relé žhavení vede z nějaké pojistky v motoráku(je jich tam 8 velkých - 6 X 40A,1 X 80A,1 X 60A) ale když ho měřím multimetrem tak je na něm stálých 12V i když mám pojistky vyndané.Chápu správně že relé žhavení je napojeno na 12V natvrdo bez pojistky?
A k čemu vlastně slouží ty velké pojistky v motoráku,můžete to někdo popsat?
Našel jsem vysvětlení jen na Xanťu do roku 98,na HDI nic:-(
Dík moc
Pex
Zapojení relé žhavení HDI
Re: Zapojení relé žhavení HDI
co tak koukám, tak u toho relé je pin 1 spojen s kostrou, pin 3 s + od spínací skříňky, pin 4 s pinem 88 v ŘJ, pin 5 s pinem 67 v ŘJ. Pojistku sice žádnou nevidím, ale je to fakt jen zjednodušené schéma
U těch velkých pojistek jsem v jedné variantě (nejspíš od r. 99) našel, že dvě jsou právě ke žhavení. Měly by to být 40 A umístěné v první čtveřici vlevo (při pohledu do motoru zepředu). Vedle nich jsou dvě 40 A pro sahary.
U druhé varianty (od r. 98) jsou tyhle dvě vlevo značený jako nevyužitý, dvě vpravo pak opět sahary.
Jinak ta řada blíž ke kabině pak zleva ovládání osvětlení (40A), pojistková skříňka (80A), bezp. systém (40 A), bezp. systém (60A).
U těch velkých pojistek jsem v jedné variantě (nejspíš od r. 99) našel, že dvě jsou právě ke žhavení. Měly by to být 40 A umístěné v první čtveřici vlevo (při pohledu do motoru zepředu). Vedle nich jsou dvě 40 A pro sahary.
U druhé varianty (od r. 98) jsou tyhle dvě vlevo značený jako nevyužitý, dvě vpravo pak opět sahary.
Jinak ta řada blíž ke kabině pak zleva ovládání osvětlení (40A), pojistková skříňka (80A), bezp. systém (40 A), bezp. systém (60A).
2,0 HDi, Activa
Re: Zapojení relé žhavení HDI
pex, máš sz ...
Re: Zapojení relé žhavení HDI
Díky za info a rady.
Relé proměřené,odzkoušené - vše v pořádku ale HDi stejně v mrazech nestaruje:-(
Tlak paliva v liště při běhu motoru 298,otáčky startéru na teplém motoru 250 otč/min.
Jsou tyto hodnoty v mezích nebo jsou otáčky startéru malé?
Až auto vymrzne,skusím to ještě na studeném motoru.
Na co se mám ještě zaměřit?Nějaké jiné hodnoty z diagnostiky?
Dík Pex
Relé proměřené,odzkoušené - vše v pořádku ale HDi stejně v mrazech nestaruje:-(
Tlak paliva v liště při běhu motoru 298,otáčky startéru na teplém motoru 250 otč/min.
Jsou tyto hodnoty v mezích nebo jsou otáčky startéru malé?
Až auto vymrzne,skusím to ještě na studeném motoru.
Na co se mám ještě zaměřit?Nějaké jiné hodnoty z diagnostiky?
Dík Pex
Re: Zapojení relé žhavení HDI
Zdravím, mám podobný problém. Diag píše "žhavící relé- zkrat na kostru". Měřením jsem zjistil, že pin 3, což by mělo být + má skutečně zkrat na kostru. Problém je, že nevím, která čidla nebo spotřebiče mají tohle + společné, ani odkud je napájení vedeno. Schema mám totiž pouze od peugeotu 406 a nevím, jestli je to u xáni stejné.
Xantia X2 HDi break 80kw r.v. 1999
- milda67
- Příspěvky: 159
- Registrován: úte 21. čer 2011 21:47:42
- Bydliště: 314039702
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení relé žhavení HDI
začni základní věcí a sice vyměň žhavící svíčky
Xa X2, 2,0 16V 1999
Xa X2 2,0 HDi, 80kw, 2000
C5 Break 2,2 HDi Exclusive 2004
Xa X2 2,0 HDi, 80kw, 2000
C5 Break 2,2 HDi Exclusive 2004
Re: Zapojení relé žhavení HDI
Díky, tohle mně samozřejmě napadlo jako první. A jako druhé připečený kontakt relé- to je však jako nové. Zrada je někde v přívodní kabeláži, nebo je v háji jiné čidlo na stejné napájecí větvi. Bohužel bez schematu je to na dlouhý hledání.
Tak po dlouhém hledání jsem schema přece jen našel na jednom francouzském fóru. Protože tady na klubu pro hdi žádná nejsou, upnul jsem je na uloz.to. Stáhnout si je můžete tady: http://uloz.to/xjDDwdVd/xantia-hdi-schema-zip
Tak po dlouhém hledání jsem schema přece jen našel na jednom francouzském fóru. Protože tady na klubu pro hdi žádná nejsou, upnul jsem je na uloz.to. Stáhnout si je můžete tady: http://uloz.to/xjDDwdVd/xantia-hdi-schema-zip
Xantia X2 HDi break 80kw r.v. 1999